• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

جعبه ابزار

جعبه ابزارها کاربردی ترین وسیله برای افراد فنی کار و یا متخصصینی است که ابزارآلات متعدد و زیادی دارند، می باشد. وجود این وسیله سبب می شود تا تمام لوازم و ابزارآلات خود را درون آن جای دهند تا انبارش بهتری داشته و همچنین برای حمل و جابجایی راحت تر باشد. جعبه ابزارها مدل های مختلفی دارند که هرکدام با توجه به سایز و مدل متناسب با گروهی از ابزارها می باشد.

انواع جعبه ابزار

جعبه ابزار به طور کلی با توجه به جنس و ابعادی که دارند مدل های مختلف تقسیم می شوند که براساس میزان حجم ابزارها، نوع آنها و سایزی که دارند انتخاب می شوند. به عنوان مثال براساس جنس آنها پلاستیک و یا فلزی می باشد: این جعبه ها از جنس پلاستیک بسیار فشرده و مستحکم ساخته شده اند که می توانند تا حدودی وزن ابزارها را تحمل کنند. معمولا این مدل ها بیشتر برای ابزارهای دستی مورد استفاده قرار می گیرند و داخل بعضی از نمونه ها در ابعاد کوچک شبکه بندی شده است تا بتوان قطعات ریز مانند انواع پیچ و مهره و یا میخ را درون آن ها نگهداری کرد. البته برخی از نمونه های پلاستیکی که در سایز بزرگ طراحی می شوند، برای حمل ابزارهای برقی نیز مناسب هستند و می توان برای کالاهایی که کیف حمل ندارند، مورد استفاده قرار بگیرند. این دسته از جعبه ها معمولا برای مواردی که ابزار کمی دارند و وزن زیادی ندارند مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین می توان برای نگهداری لوازم در خانه استفاده کرد. جعبه ابزار پلاستیکی جعبه های فلزی که خود به مدل های مختلفی از نظر سایز و کیفیت تقسیم می شوند، محصولاتی هستند که برای کارهای تخصصی و افرادی که ابزارهای زیادی نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این جعبه ها به شکلی می باشد که فضایی بزرگ در قسمت پایینی قرار گرفته است که بتوان برای لوازم سایز بزرگ استفاده شود و قسمت بالایی آن برای ابزارهای ریز و کوچک طراحی شده است. این نمونه ها از آنجایی که فلزی هستند، اتصالات محکم تری دارند و می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند. یکی از معایب مدل های فلزی است که احتمال زنگ زدگی دارند. اما برای جلوگیری از این اتفاق برخی از شرکت ها آن ها را رنگ می کنند. در میان این محصولات نمونه های قوی و قدرتمندی نیز وجود دارند که قابلیت های منحصر به فردی دارند و می توان بر روی آنها در پروژه های سنگین حساب کرد، زیرا طراحی آنها به شکلی صورت گرفته است که تحمل وزن بسیار بالایی دارند و افراد می توانند از آنها برای ارتفاعات استفاده کنند. همچنین به دلیل ضد حریق بودن و ضد آب بودن می توان نسبت به نگهداری ابزارهای خود اطمینان داشته باشید.

بهترین جعبه ابزارهای موجود در بازار

در صورتی که بخواهیم به بهترین مدل های جعبه ابزار اشاره ای داشته باشیم، می توان به جعبه ابزار مهر پلاستیک مدل CO16 ، اشاره کرد که نمونه ای از بهترین محصولات پلاستیکی می باشد و برای حمل و نقل بسیار راحت است. از سوی دیگر جعبه ابزار کیوبریک مدل QBRICK One CART Profi SET از جمله قدرتمندترین و قوی ترین جعبه ابزار فلزی می باشد که دارای چرخ است و به راحتی می توان باخود آن را -حمل کرد و یا درون کارگاه از ان به عناون یک کمد جادار بزرگ استفاده کرد.

خرید آنلاین جعبه ابزار

شما می توانید برای نگهداری بهتری و جهت انبارش و یا حمل ابزارآلات خود برای کارهای سیار از جعبه مناسب و با کیفیت استفاده نمایید که می توانید مدل های آن را در وبسایت علمایی مشاهده و بهترین گزینه را به صورت آنلاین خریداری نمایید تا کارشناسان ما در بخش فروش سفارش شما را در کوتاه هترین زمان ممکن پردازش و آماده ارسال نمایند. جهت راهنمایی برای خریدی بهترین با آگاهی بیشتر می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587