• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

کیف ابزار

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

اهمیت کیف ابزار در حوزه ابزار

کیف ابزار یکی از تجهیزات مهمی می باشد که تمامی افراد که لوازم و ابزارهای برقی و شارژی و یا حتی ابزارهای دستی ریز و کوچک دارند، قطعا به آن نیاز خواهند داشت. کیف ابزارها با توجه به حجم و مقاومتی که داشته باشند، می توانند ابزارهای مانند دریل، فرز، انواع آچار و یا حتی قطعات بسیار ریز مانند میخ و پیچ را درون آن ها قرار داد. وجود یک کیف جادار و مناسب برای کار از این جهت اهمیت دارد که درحین کار به مجموعه ای از ابزارها نیاز دارید و باید از همه آن ها استفاده کنید. در صورتی که نیاز باشد تمامی ان ها را به مکانی دیگر حمل کنید، قطعا بدون کیف کار سختی خواهد بود. در نتیجه به جهت نگهداری و انبارش بهتر ابزارها در یک فضا و جلوگیری از گم شدن آن ها حتما لازم است یک کیف تهیه کرد.

انواع کیف ابزار

کیف هایی که برای ابزار و لوازم کار مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس برزنت و یا BMC می باشد. زیرا این نوع پارچه ضدآب بوده و در برخود با ابزارها به راحتی پاره نمی شود. پارچه ای بسیار ضخیم و مقاوم است که از تمامی لوازم داخلی کیف محافظت می نماید تا از هرگونه رطوبت و مایع دور بمانند و دچار زنگ زدگی نشوند. این ابزارها، برخی کیف BMC دارند و بسیاری مقاوم هستند و در برابر ضربه و فشار در امان می مانند. این کیف ها معمولا همراه با خود کالا عرضه می شوند و به صورت مجزا به فروش نمی‌رسند. اما لازم است که بدانید نسبت به کیف های برزنتی مقاومت خیلی بیشتری دارند.

کیف های ابزار مدل‌هایی چون کوله‌ای، کمری و چمدانی دارند که با توجه میزان و حجم لوازم و همین طور نوع آنها انتخاب می‌شوند. معمولا کیف های کمری برای لوازم دستی و ساده مانند پیچ گوشتی، آچار، انبر و سایر مدل‌ها استفاده می شود و افراد آن را به کمر می‌بندند تا بتوانند خیلی سریع به لوازم خود دسترسی داشته باشند. مدل های دیگر هم برای انباشت لوازم بزرگتر و کلی تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای کیف ابزار نسبت به سایر کیف ها

از آنجایی که این کیف‌ها مخصوص ابزار می‌باشند، علاوه بر جنس پارچه که ضخیم‌تر و محکم‌تر می‌باشد، این کیف‌ها به صورت لایه کوبی تولید می‌شوند و از زیپ‌های دندانه ای مستحکم برایشان استفاده می شود که در اثر برخورد و یا مجاورت اشیاء تیز و برنده صدمه نبیند. علاوه بر آن از یک کفی محکم به همراه پایه های فلزی و یا پلاستیکی مقاوم استفاده می شود تا بتواند سنگینی لوازم و ابزار را تحمل نمایند.

قیمت و خرید کیف ابزار

شرکت های متعددی که تولیدکننده ابزار هستند معمولا کیف‌های مناسبی برای ابزار تولید و در بازار عرضه می‌کنند که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. این کیف ها با توجه به برند و کیفیت و مدلی که دارند، قیمت‌شان با یکدیگر تفاوت دارد که شما می‌توانید مناسب‌ترین مدل خود را در بالا این صفحه انتخاب و قیمت آن را بررسی نمایید.

فروشگاه علمایی که نمایندگی رسمی برخی از برندهای معتبر حوزه ابزار را دارا می باشد. مدل های متنوعی از کیف ابزار را برای شما به نمایش گذاشته است تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید. بهترین مدل را خریداری نمایید.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587