• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

جعبه ابزار دنلکس مدل DH-1016

ویژگی های محصول

  • کد محصول: جعبه ابزار دنلکس
  • 1: تولید شده از مواد اولیه با کیفیت
  • 2: بدنه مقاوم و نشکن جهت کاربری های طولانی مدت
  • 3: دارای دسته مقاوم و بسیار محکم
  • 4: مجهز به محفظه درب دار برای پیچ و مهره
  • 5: دارای قفل محکم و مقاوم
  • 6: کاربرد ابزار:خانگی, عمومی صنعتی

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

516,450 تومان

10 عدد در انبار

شناسه محصول: 2230012
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند دنلکس(DANLEX)
جنس بدنه فلزی-پلاستیک
رنگ مشکی - قرمز
ابعاد 18*17*36
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نقد و بررسی

جعبه ابزار دنلکس مدل DH-1016

جعبه ابزار دنلکس مدل DH-1016 جعبه ابزاری مقاوم و جادار است که می توان آن را برای نگهداری لوازم خود انتخاب کرد. یکی از دلایل مهم برای انتخاب و خرید یک جعبه ابزار، نگهداری و چیدمان لوازم و ابزار به صورت منظم است و علاوه بر آن، می توان ابزارهای خود را از مجاورت با آب و رطوبت و یا هرگونه مواد دیگری که ممکن است بر روی ابزارها اثری مخرب داشته باشد، محافظت نمود. این جعبه ابزار نمونه ای از محصولات تولید شده توسط شرکت دنلکس است. این شرکت در تولید و عرضه ابزارآلات مختلف سالهاست که تجربه دارد و سعی براین دارد که بتوان با محصولات خود سهم بزرگی از بازار را بدست آورد. این کالا از آنجایی که ابزاری دستی محسوب می شود، مانند بیساری از ابزارهای دیگر دارای گارانتی اصلالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد.

ویژگی های جعبه ابزار دنلکس مدل DH-1016

بدنه این طرح جعبه ابزار دنلکس از بخش های مختلف فلزی و پلاستیکی ساخته شده است. قسمت های فلزی که مقاومت بالایی دارند و به استحکام جعبه کمک می کنند. اما لازم به ذکر است که قسمت های پلاستیکی جعبه نیز از پلاستیک فشرده تشکیل شده است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. تمامی بخش ها به یکدیگر کاملا پرچ شده اند و بر روی هم قرار گرفته اند. این جعبه ابزار دارای دو طبقه می باشد و 9 محفظه متفاوت برای ابزارهای مختلف دارد. دو بخش کوچک بر روی درب آن قرار گرفته است که می توان داخل آن ها پیچ و مهره های کوچک را قرار داد که مابین سایر لوازم گم نشوند. این دو بخش کوچک دارای درپوش پلاستیکی هستند که به دلیل ضامنی که دارند، محکم می شوند تا محتویات داخلی بیرون ریخته نشوند. این جعبه ابزار دارای دو عدد قفل فلزی می باشد تا کاملا محکم بسته شود و از بیرون ریختن ابزارهای داخلی جلوگیری کند. همچنین در قسمت پشتی جعبه از لولاهای مستحکمی استفاده شده است تا بتواند وزن جعبه را همراه با لوازم داخلی تحمل کند. جعبه ابزار مستحکم دنلکس بر روی درب و در قسمت بالایی یک دسته از جنس پلاستیک فشرده دارد که مقاومت خوبی دارد و می تواند وزن جعبه را به راحتی تحمل کند. این دسته برای زمانی استفاده می شود که فرد با یک دست آن را بلند کرده و با خود حمل کند. علاوه بر دسته بالایی، در دو طرف باریک (عرض) جعبه دو قسمت طراحی شده است که بتوان به عنوان جای دست از آنها استفاده کرد. این بخش برای زمانی مناسب است که نسبت به تحمل وزن جعبه شک دارید و نگران حمل ابزارها با یک دست می باشید. در نتیجه سعی می کنید آن را با دو دست از روی زمین و یا میز بلند و با خود حمل کنید.

خرید جعبه ابزار دنلکس مدل DH-1016

شما می توانید این جعبه ابزار را برای نگهداری اقلام و ابزارالات همراه خود خریداری نمایید تا بتوانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را در ان قرار دهید و به راحتی با خود حمل کنید. برای خرید این کالا می توانید به راحتی در فروشگاه علمایی به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. در صورتی که علاوه بر جعبه، به کیف ابزار نیز احتیاج داشتید می توانید در دسته بندی مربوطه محصولات موجود را مشاهده و با یکدیگر بررسی و مقایسه نمایید و در انتها بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین در این میان می توانید از کارشناسان فروشگاه کمک بگیرید و از آن ها مشاوره رایگان دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 1600 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ابزار دنلکس مدل DH-1016”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587