• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

قیچی شمشاد زن رونیکس مدل RH-3110

ویژگی های محصول

  • کد محصول: مدل RH-3110 رونیکس
  • ۱: ابعاد:62 سانتی متر
  • 2: نوع دسته:پلاستیک
  • 3: نوغ تیغه:فولادی
  • 4: قفل:ندارد
  • 5: طول تیغه:22سانتی متر
  • 6: تیغه های فورج شده با لبه های موج دار
  • 7: دسته پی وی سی از جنس سافت

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

ناموجود

شناسه محصول: 1530007
خانه / ابزار آلات دستی / قیچی / قیچی شمشاد زن / قیچی باغبانی / قیچی شمشاد زن رونیکس مدل RH-3110
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند رونیکس - Ronix
کاربرد ابزار باغبانی
وزن(کیلوگرم) 1.21
گارانتی 12ماه(شرکت رونیکس)
 

نقد و بررسی

قیچی شمشادزن رونیکس مدل RH-۳۱۱۰

قیچی شمشادزن رونیکس مدل RH-۳۱۱۰ از جمله لوازم مهم باغبانی است و تمامی افرادی که در حوزه باغبانی و رسیدگی به درختان و باغچه ها فعالیت دارند با آن نیاز دارند. شاید تا بحال دیده باشید که بوته های شمشاد در باغ و خیابان ها به شکل های مختلف و زیبایی در می آورند با استفاده از این نوع قیچی ها صورت می‌گیرد. البته لازم به ذکر است که بدانید این قیچی ها بیشتر برای بوته های کوچک و متوسط که دسترسی راحتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این قیچی شمشادزن محصولی از شرکت رونیکس و ساخت کشور چین می باشد. از آنجایی که شرکت رونیکس به کیفیت و متریال ساخت ابزارهای خود دقت بسیاری دارید، از این رو می توان بیان کرد که این قیچی بسیار باکیفیت و با عملکردی عالی و درجه یک می باشد.

ویژگی های قیچی شمشادزن ronix-3110

  • مشخصات تیغه
تیغه های این قیچی که به طول ۲۲ سانتی متر می باشند، از جنس فولاد ضد زنگ و با عملیات فورج و حرارت ساخته شده است که بسیار سخت و مقاوم باشد. تیغه های این قیچی قفل ندارد و لازم است که توجه بیشتری نسبت به آن داشته باشید تا خطری نداشته باشند.
  • مشخصات دسته ها
دسته های این قیچی شمشادزن از جنس پی وی سی ساخته شده است که بر روی آن ها روکشی ضد لغزش و ضد تعریق از جنس TPR/PP کشیده شده است تا در هنگام کار مشکل و مزاحمتی برای باغبان نداشته باشد. دسته های این قیچی به صورت کاملا ارگونومیک و با رعایت تمام اصول و استانداردهای آناتومی بدن طراحی شده است تا در هنگام انجام کارهای طولانی مدت و مداوم باعث خستگی و ناتوانی جسمانی افراد نگردد.  همچنین یکی از ویژگی های مهم دیگری که این قیچی باغبانی دارد، دسته های تلسکوپی است که قابلیت باز و بلند شدن دارد. این قابلیت به شما کمک می کند تا خیلی راحت و ساده بتوانید به شاخه های داخلی و در هم تنیده که دست به راحتی داخل نمی رود، دسترسی پیدا کنید و آن ها را نیز هرس کنید.

مقایسه قیچی شمشادزن رونیکس مدل ۳۱۱۰ و ۳۱۱۲

در این قسمت به مرحله مقایسه دو محصول باغبانی مشابه رونیکس یعنی همین محصول با قیچی شمشادزن رونیکس مدل ۳۱۱۲ می‌رسد و باید در مقایسه این دو محصول بیان کرد که از نظر کیفیت و جنس بدنه و دسته ها مشابه یکدیگر هستند. اما عاملی که این دو ابزار را نسبت به یکدیگر متمایز می سازد، دسته تلسکوپی است. قیچی باغبانی ۳۱۱۰ رونیکس دارای دسته تلسکوپی است دو طول آن کوتاه و بلند می شود، اما مدل ۳۱۱۲ آن دسته ثابت است و طول آن قابل تغییر و قابل تنظیم نمی باشد.

خرید قیچی شمشادزن رونیکس

شما می توانید این کالا را به صورت آنلاین از نمایندگی های ابزارآلات رونیکس از جمله وبسایت فروشگاه علمایی خریداری نمایید. همچنین می توانید انواع قیچی باغبانی را در دسته بندی مربوطه مشاهده و در صورت نیاز مدل مناسب را برای خود انتخاب نمایید. در هنگام خرید اگر در خصوص محصولات، مقایسه آن ها و یا لیست قیمتی آنها نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی ثبت شده با همکاران ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.  

توضیحات تکمیلی

وزن 1700 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی شمشاد زن رونیکس مدل RH-3110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587