• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

ریل های ساچمه ای

ریل های ساچمه ای از جمله یراق آلاتی است که برای نصب انواع کمد و کابینت و به خصوص نصب کشو مورد استفاده قرار میگیرد. در گذشته های دور برای نصب کشو بر روی بدنه و کشو از قطعات چوبی و آهنی استفاده می کردند که باز و بستن آنها به شدت سخت و محکم بود. اما به مرور زمان برای راحتی بیشتر ریل هایی برای این کار طراحی گردید تا کاربری بهتری داشته باشند. این ریل ها به دو دسته کلی ریل ساچمه ای و مخفی تقسیم می شوند که هرکدام ویژگی های خاصی دارند و در اینجا صرفا به ریل ساچمه ای اشاره شده است:

آشنایی با انواع ریل ساچمه ای

ریل ساچمه ای

سایز ریل های ساچمه ای

این ریل ها از سایز 25 سانتی متر شروع می شوند و تا سایز 70 ادامه دارند. که بسته به وزن و ابعاد کشو می توان بهترین نمونه را انتخاب نمایید. همیشه برای انتخاب سایز ریل باید دقت کافی را برخوردار شوید، زیرا این ریل ها قابلیت تحمل وزن محدودی را دارند و باید متناسب با وزن کشو انتخاب و نصب شوند.

برندهای ریل ساچمه ای

این محصولات با برندهای ترکی، ایرانی و چینی در بازار وجود دارند، البته برندهای بسیار متعدد و زیادی چنین محصولاتی را تولید کرده اند، اما در این بین می توان به برندهایی چون ملونی، اچ تی ان و صامت اشاره کرد که با کیفیت ترین محصولات را دارا می باشند. در انتخاب این یراق آلات، بهتر است از نمونه های باکیفیتی که جنس مرغوبی دارند استفاده نمایید، زیرا در طولانی مدت ممکن است این مسئله بر عملکردشان تاثیرگذار باشند.

خرید آنلاین ریل ساچمه ای

برای خرید این محصولات بهتر است، از مراکز معتبری که نسبت به کیفیت خدمات محصولاتی که عرضه می کنند، اطمینان دارید، تهیه کنید. به عنوان مثال همیشه سعی کنید از نمایندگی های رسمی شرکت های تولیدکننده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. به عنوان مثال فروشگاه علمایی یکی از مراکزی است که نمایندگی رسمی برندهای ذکر شده را دارا می باشد و با بیش از 5 دهه تجربه فروش حضوری، حال فروش آنلاین خود را برای سراسر ایران فراهم ساخته است.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587