• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

آچار فرانسه

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود
آچار فرانسه یکی از ابزارهای پر کاربرد و پر استفاده در خانه و محل کار است که از چهار قسمت فک ثابت، فک متحرک، پیچ حلزونی و دسته تشکیل می‌شود. این مدل آچار انواع مختلفی دارد و برای باز و بسته کردن پیچ‌ و مهره در سایزهای مختلف از آن استفاده می‌کنیم.

مشخصات فنی آچار فرانسه خوب

همه ما در هنگام خرید محصولی را انتخاب می‌کنیم که طول عمر و کیفیت بالایی داشته باشد. برای خرید آچار فرانسه با کیفیت بهتر است به موارد زیر توجه کنید: یکی از موارد مهم در هنگام خرید آچار فرانسه، نام برند و شرکت سازنده است که بر طول عمر و کیفیت آن اثر می‌گذارد. معمولاً برندهای نام‌ آشنا آچارهایی تولید می‌کنند که نتیجه رضایت‌ بخشی برای مصرف کنده دارد، در صورتی‌که برندهای متوسط ممکن است از کیفیت کافی و مطلوب برخوردار نباشند. معمولاً محصولات با کیفیت از قیمت بالاتری برخوردارند. به بیان دیگر کیفیت با قیمت رابطه مستقیم دارد و بهتر است در هنگام خرید، کیفیت را فدای قیمت نکنید آچارها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند، به همین دلیل ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نماید. از رایج‌ ترین سایزهای آچار فرانسه می‌توان به سایز 10 و 12 اینچ اشاره کرد که بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارد. یکی از بهترین جنس‌های باکیفیت در ساخت آچار فرانسه استفاده از کروم وانادیوم به همراه فولاد آبکاری شده و ضدزنگ است که ماندگاری و مقاومت این محصول را افزایش می‌دهد. کروم وانادیوم باعث مشود تا آچار زنگ نزند و در برابر ضربه و فرسایش مقاومت داشته باشد. لغزش فک آچار باعث می‌شود تا مدام آچار را بر روی پیچ‌ و مهره قرار دهید که این امر باعث خستگی و ازدست‌دادن انرژی در شما می‌شود. استفاده از آلیاژ مقاوم در پیچ مرکزی افزایش طول عمر این قطعه را به همراه دارد. آچارهایی که فاقد دندانه هستند در هنگام استفاده بارهاوبارها سر می‌خورند. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید، مدل دندانه‌دار را انتخاب کنید. از آنجایی‌که تمام نیروی وارده از طریق دسته آن صورت می‌گیرد بهتر است هنگام خرید، از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید.

جدول سایز آچار فرانسه

سایزهای زیر برای آچار فرانسه موجود است که شما به راحتی به صورت اینترنتی می‌توانید این محصولات را خریداری نمایید.
جدول سایز آچار فرانسه
نوع آچار
سایز
  • آچار فرانسه نووا مدل 3004
  • آچار فرانسه  رونیکس مدل RH-2431
سایز 12 اینچ سایز 8 اینچ
  • آچار فرانسه نووا مدل3003
  • آچار فرانسه نووا مدل9623
سایز 10 اینچ سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2433
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2432
سایز 12 اینچ سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2403
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2404
سایز 10 اینچ سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه ایران پتک
  • آچار فرانسه نووا 3008
سایز 12 اینچ سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه نووا مدل NTA-3009
  • آچار فرانسه اکو
سایز 12 اینچ سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2401
سایز 6 اینچی

انواع آچار فرانسه

آچارفرانسه بر اساس جنس، سایز و شکل ظاهری انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. آچارهای فرانسه از جنس کروم و فولادی ساخته می‌شود. برای مصارف عمومی از جنس کروم و برای مصارف صنعتی بیشترین کاربرد را دارد. آچارهای فرانسه در سایزهای 2.4.6.8.10.12.15.19 ساخته می‌شود. دهانه یا فک این آچارها نیز در سایزهای  13.19.27.30.33.43.54.62 میلی‌متر باز می‌شود. سایز آچار از سایز کوچک تا سایز اچار فرانسه بزرگ ساخته می‌شود و هرچه دهانه بزرگ‌تر باشد، ضخامت و طول آچار نیز بیشتر خواهد شد، بزرگترین سایز آچار فرانسه نیز دارای طول و ضخامت بسیار زیادی می باشد. از آچار دوسر برای باز و بسته کردن پیچ‌ها در اندازه مختلف استفاده می‌شود. یک طرف این آچارها به‌اندازه معین باز می‌شود و طرف دیگر سایزهای مختلف پیچ‌ومهره را پوشش می‌دهد. آچار جغجغه‌ای به دلیل سرعت و دسترسی بالا یکی از محبوب‌ترین آچارهای فرانسه به شمار می‌روند. این آچار همان‌طور که از نامش پیداست،ظاهر منحنی شکل دارد و بیشتر برای فضاهایی که دسترسی راحت ندارد مورداستفاده قرار می‌گیرد. استفاده طولانی‌مدت از آچار فرانسه باعث بازشدن یا شل شدن رزوه‌ها می‌شود. آچار قفلی بعد از تنظیم دهانه از باز شدن رزوه جلوگیری می‌کند و مانع تغییر سایز دهانه می‌شود. آچار فرانسه قفلی از یک روکش پلاستیکی عایق شده بر روی این آچار استفاده می‌شود و برای کارهای برق صنعتی کاربرد دارد. آچار مندرج شامل یک خط کش است که قابلیت باز و بسته‌شدن پیچ‌ها از روی سایز را برای ما فراهم می‌کند. این آچار قابلیت تعویض دسته دارد و برای باز و بسته کردن انواع پیچ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه آچار فرانسه لبه باریک از کروم وانادیوم است که خاصیت ضد زنگ و ضد ضربه دارد. این ابزار همانند لبه باریک از بدنه کروم وانادیوم ساخته شده است. آچار فرانسه 10 اینچ مشکی نوا 3008 نمونه‌ای از آچار فرانسه صنعتی است که برای باز و بسته کردن تمام پیج و مهره‌ها کاربرد دارد. آچار فرانسه صنعتی این محصول مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و جنس لبه‌های مدرج آن از کروم وانادیوم است. از آچار شلاقی دوطرفه بیشتر برای کارهای لوله‌کشی استفاده می‌شود و از سایز 6 تا 12 به بازار عرضه می‌شود. یکی از بهترین آچار فرانسه های موجود در فروشگاه علمایی که دارای کیفیت بسیار بالایی است و کاربرد زیادی دارد آچار نووا 3008 است که دارای پیچ تنظیم روان و مقاوم در برابر فشار و ساخته شده از بهترین فولاد ریخته گری شده می‌باشد.

بهترین برندهای آچار فرانسه

این دسته از ابزارآلات دستی توسط برندهای مختلف در سایزهای متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. بهترین آچار فرانسه ها شامل برندهایی همچون آچار فرانسه ایران پتک، باهکو، ایرگا، بوکسو، استنلی، کرسنت، آروا، توسن، رونیکس و ... از بهترین آچار فرانسه‌های موجود در بازار هستند.

کاربرد آچار فرانسه؛ اچار فرانسه چه کاربردی دارد؟

کاربرد اچار فرانسه بسیار زیاد است و یکی از مهمترین کاربردهای آچار فرانسه باز کردن اتصالات و مهره ها در محدوده دهانه آچار است. هرچه دهانه یا فَک اچار فرانسه باز شود، برای اتصالات و مهره هایی با ضخامتی بزرگ مناسب تر است. این وسیله را می توان برای تعمیرات داخل منزل، اتومبیل، موتور سیکلت و تاسیسات استفاده کرد.

سایزهای آچار فرانسه

سایزهای آچار فرانسه سایز آچار فرانسه شامل 2،4.6،8،1،12،15،19 ساخته می‌شود. دهانه یا فک این آچارها نیز در سایزهای 13،19،27،30،33،43،54،62 میلی‌متر باز می‌شود. سایز آچار فرانسه از سایز کوچک تا سایز اچار فرانسه بزرگ ساخته می‌شود و هرچه دهانه بزرگ‌تر باشد، ضخامت و طول آچار نیز بیشتر خواهد شد، بزرگترین سایز آچار فرانسه نیز دارای طول و ضخامت بسیار زیادی می باشد.

آچار فرانسه چه مارکی خوبه

در ادامه به لیست آچار فرانسه مارک خوب می پردازیم و شما متوجه می شوید که کدام آچار فرانسه خوب است؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مارک های اچار فرانسه و ویژگی های آن ها آشنا شوید.

آچار فرانسه رونیکس

آچار فرانسه کابان

آچار فرانسه نووا

آچار فرانسه ایران پتک  

آچار فرانسه روکش دار جاملی jumlee

آچار فرانسه واستر

  آچار فرانسه واستر

نحوه کار با آچار فرانسه

انواع آچار فرانسه قیمت

قیمت آچار فرانسه با توجه‌ به سایز، شکل ظاهری، جنس، نوع برند، وزن و... متفاوت است. آچار فرانسه کوچک بیشتر برای مصارف خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرد، قیمت پایین‌تری دارد و از جنس کروم وانادیوم ساخته می‌شود. در مقابل آچار قیمت آچار فرانسه بزرگ  باتوجه به اینکه برای مصارف صنعتی و کارگاهی بیشتر کاربرد دارد،بالاتر است و جنس آن از کروم وانادیوم به همراه روکش است.

خرید آچار فرانسه

فروشگاه علمایی یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه محصولات ابزار و یراق است. شما عزیزان می‌توانید تمامی ابزار مورد نیاز اعم از انبردست، مینی فرز و سایر ابزارها را به‌ صورت اینترنتی تهیه فرمایید. همچنین برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشترمی توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587