• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

سوپری یخچالی

سبد سوپری یخچالی، یک محصول بسیار به صرفه، کاربردی و الزامی برای تمامی خانه‌های ایرانی است. اگر فضای کمی در آشپزخانه خود جهت نگهداری از مواد غذایی فاسد نشدنی دارید، این مدل از اکسسوری آشپزخانه هزینه‌ای به مراتب بسیار کمتر از ساخت و یا اضافه نمودن کابینت برای شما خواهد داشت. سبد سوپر یخچالی فضایی کاربردی را جهت نگهداری از مایحتاج روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

سبد سوپری یخچالی کابینت

این سبد بعنوان یک نظم دهنده، بهترین راهکار برای استفاده بهینه از فضای کم آشپزخانه است. سبد یخچالی کابینت که عموما آن را به عنوان محفظه سوپری یخچالی کابینت نیز می‌شناسند، امکان دسته‌بندی کامل تمامی وسایل و مایحتایج روزانه شما را برایتان فراهم می‌کند.

این محصول دارای متریال ضدزنگ، گیره‌های متصل به بدنه، بازوی ترمز داخلی (جهت جلوگیری از بهم خوردن درب به هنگام رها شدن درب) و امکانات دیگری است که به شما امکان می‌دهد مواد غذایی همچون چای، حبوبات، تخم‌مرغ و تمامی مایحتاج فاسد نشدنی خود را در فضایی بسیار کاربردی و مرتب قرار دهید.

سبد سوپر یخچالی کابینت

مزایای استفاده از سبد سوپر یخچالی

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، این محصول از کثیف شدن فضای داخل آشپزخانه به هنگام ریختن برخی از مایعات جلوگیری می‌نماید. رویه طبقات این محصول از ماده بخصوصی ساخته شده که از لیز خوردن شیشه و یا هرگونه بسته‌بندی دیگر جلوگیری می‌کند. اما این محصولات مزایای دیگری نیز دارد که عبارتند از؛

البته مجددا تاکید می‌کنیم که پیش از تهیه سبد سوپری ایستاده، حتما ارتفاع و میزان فاصله طبقات داخل آن را بررسی کنید. در صورتی که تمایل دارید داخل این محصول، مواد غذایی و یا بطری‌های نوشیدنی گازدار خود را قراردهید، طبقات باید دارای ارتفاع کافی جهت قرارگیری مناسب لوازم باشند.

انتخاب بهترین سبد سوپری یخچالی کابینت

به هنگام خرید این مدل سبد سوپرمارکت، به میزان فضای مورد نظر در این محصول دقت کنید. بهتر است برای خرید بهترین گزینه، از مدل‌هایی استفاده نمایید که ارتفاع سقف زیادی داشته باشند. سبد سوپر یخچالی همچون یک قفسه متحرک این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید از فضاهای غیرقابل استفاده آشپزخانه نیز به بهترین نحو استفاده کنید. متریال به کار رفته در طبقات، یکی از موارد مهم به هنگام خرید این محصول است.

همچنین توان بازوی داخلی کابینت سوپری در نگهداشت درب نیز بسیار مهم است. برخی از مدل‌های این محصول، دارای بازوهای محرک جهت باز شدن اتوماتیک هستند و به هنگام کشیدن درب، به باز شدن روان درب کمک می‌کنند. این بازوها همچنین به هنگام بستن درب، در صورت رها شدن از دست، از برخورد شدید درب با بدنه جلوگیری می‌کنند.

بهترین سبد سوپرمارکت یخچالی

قیمت سوپری یخچال

جدا از مدل سبد سوپری یخچالی، نوع متریال به کار رفته و استفاده ساختار مقاوم، در کیفیت و قیمت این محصول تاثیر گذار است. استفاده از انواع فلزات ضدزنگ مقاوم و همچنین اسکلت منظم تمامی طبقه‌ها و بخش‌ها، منجر به مقاومت بسیار بالای این محصول می‌شود.

بنابراین به هنگام خرید این محصول، حتما به متریال و نحوه اتصال آن به یخچال دقت کنید. البته تعداد طبقات، ارتفاع و ابعاد طراحی شده در قیمت کابینت سوپری نیز نقش دارند. اگر تنوع مواد غذایی شما بسیار بالا است، توصیه می‌کنیم از مدل‌هایی استفاده کنید که دارای طبقات متعدد می‌باشند.

خرید سوپری کنار یخچال

اگر شما برای نگهداری از وسایل و مایحتاج فاسد نشدنی خود در آشپزخانه مشکل دارید، به راحتی با خرید سوپری کنار یخچال می‌توانید این چالش را برای خود برطرف نمایید. البته شما با خرید سوپری کنار یخچالی، مشکل منظم نمودن و نگهداری از وسایل آشپزی و مواد غذایی خود را نیز مرتفع می‌نمایید. چراکه این محصول قابل حمل بوده و درصورت نقل مکان از خانه و یا اداره خود، می‌توانید آن را با خود جا به جا کنید.

فروش سبد سوپر یخچالی

برای تهیه محصول مناسب و با کیفیت، طبیعتا لازم است تا بهای مناسب با قیمت آن را نیز پرداخت کنید. اما شما با مراجعه به نمایندگی فروش سبد سوپر یخچالی می‌توانید با قیمت بسیار مقرون بصرفه، نیاز خود را برطرف کنید. البته به هنگام تهیه این محصول در صورت مراجعه به نمایندگی فروش، این امکان برای شما فراهم خواهد بود تا متناسب با نیاز خود، ابعاد و ارتفاع این محصول را مشخص نموده و از مشاوره فروشندگان مجرب برخوردار شوید.

به عنوان مثال یکی از برندهای معتبر این محصول آدلان می باشد که نمایندگان متعددی دارد و فروشگاه علمایی از جمله این نمایندگان می باشد و شما می توانید با توجه به شرایط و فضای محیط محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه کنید و حتی به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.


1. استفاده از سبد سوپری یخچالی در آشپزخانه چه مزایایی دارد؟

جلوگیری از بهم ریختگی مواد غذایی - ایجاد دسترسی سریع به هریک از مواد غذایی - امکان طبقه‌بندی و جداسازی مواد غذایی - استفاده کامل از تمام فضای آشپزخانه - کاربرد بسیار بالا در نگهداری وسایل فاسد نشدنی دارد.

2. برای انتخاب بهترین سبد سوپری یخچالی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پیش از تهیه سبد سوپری ایستاده، حتما ارتفاع و میزان فاصله طبقات داخل آن را بررسی کنید. همچنین توان بازوی داخلی کابینت سوپری در نگهداشت درب نیز بسیار مهم است. برخی از مدل‌های این محصول، دارای بازوهای محرک جهت باز شدن اتوماتیک هستند و به هنگام کشیدن درب، به باز شدن روان درب کمک می‌کنند. بهتر است برای خرید بهترین گزینه، از مدل‌هایی استفاده نمایید که ارتفاع سقف زیادی داشته باشند. سبد سوپر یخچالی همچون یک قفسه متحرک این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید از فضاهای غیرقابل استفاده آشپزخانه نیز به بهترین نحو استفاده کنید. متریال به کار رفته در طبقات، یکی از موارد مهم به هنگام خرید این محصول است.

3. بهترین برند سبد سوپری یخچالی چیست؟

از میان برندهای موجود در بازار می توان به آدلان و ملونی به عنوان بهترین برند سبد سوپری می باشد.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587