• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دستگیره کابینت توکار

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

آشنایی با دستگیره توکار

دستگیره توکار نمونه ی دیگری از دستگیره درب کابینتی می باشد که برای انواع کمد و کشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دستگیره انواع و اقسام متفاوتی دارند که می توان با توجه به نوع دکوراسیون و سبکی که دارند و نیز مطابق با سلیقه افراد انتخاب شوند. معمولا این دستگیره ها در خانه های مدرن و امروزی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا طراحی های مدرن بیشتر حالت مینیمال دارند و سعی می شود که از کمترین عناصر در محیط استفاده شود، در نتیجه این محصولات بیشتر مورد پسند افراد قرار می گیرد.

انواع دستگیره توکار

این دستگیره ها به طور کلی به دو دسته مخفی و توکار تقسیم می شوند که در ادامه هرکدام به صورت جداگانه توضیح داده شده است.

دستگیره توکار

این نوع دستگیره ها به گونه ای هستند که برای نصب حتما باید بر روی ورقه های ام دی اف درب کابینت با دستگاه cnc طرح دستگیره برش زده شوند و سپس در جای مورد نظر قرار گیرند. این نوع دستگیره ها معمولا به شکل دایره، مربع و مستطیل می باشند و با توجه به سلیقه افراد می توانند انتخاب شوند.

دستگیره های مخفی

این نوع دستگیره ها معمولا پشت کار نصب می شوند و در ظاهر هیچ چیزی بر روی درب کمد و یا کابینت قابل مشاهده نمی باشد. این دستگیره ها از آنجایی در قسمت زیرین کار قرار می گیرند، نمای یکپارچه و یک دستی را ایجاد می کنند که با مشاهده آن، چشمان فرد هیچ گونه شلوغی را احساس نمی کند.

انواع دستگیره توکار

مزایا و معایب استفاده از دستگیره های توکار

قیمت خرید دستگیره های توکار

این محصولات توسط برندهای مختلفی چون ملونی، 3A، اچ تی ان و سایر موارد در بازار موجود می باشند که تنوع رنگی بالایی دارند و در سایز و ابعاد متفاوتی ساخته می شوند که قیمت آنها با توجه به جنس، رنگ و طرحی که دارند متغیر می باشد و افراد می توانند با توجه به میزان بودجه ای که دارند، دستگیره های مناسب خود را انتخاب نمایند.

خرید آنلاین دستگیره توکار

برای خرید این محصولات شما می توانید به صورت آنلاین از نمایندگی های رسمی یراق آلات خرید نمایید. به عنوان مثال فروشگاه علمایی یکی از نمایندگان رسمی شرکت ملونی و اچ تی ان می باشد که تمامی محصولات آن را به صورت حضوری و آنلاین عرضه می کند. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587