• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

شیلنگ آبیاری

شیلنگ باغبانی وسیله ای است در تمامی منازل، باغچه و باغ ها مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوان درختان را آبیاری کرد و یا محیط را بشویند. در نتیجه یکی از پرمصرف ترین وسایل در خانه و محیط کار به حساب می آید. به عنوان مثال برای شست و شوی حیاط خانه، خودرو، حیاط علاوه بر آبیاری کاربرد دارد. که البته در هنگام استفاده یکی از مهم ترین مسائل، توجه به مصرف آب می باشد و امروزه برای شست و شو و صرفه جویی در صرف زمان و میزان آب، غالبا استفاده از کارواشپیشنهاد می شود و شیلنگ را بهتر است صرفا برای آبیاری گیاهان به کار گرفت.

شاید در نگاه اول این ابزار، ساده به نظر برسد و تصوری برای انواع آن نداشته باشید. اما باید اشاره کرد که این وسیله نسبتا ساده مدل های مختلفی دارد و هرکدام کاربردشان متفاوت می باشد. در ادامه به انواع شیلنگ و کاربرد هریک اشاره شده است.

انواع شیلنگ باغبانی (آبیاری)

این کالا که یکی از لوازم مهم باغبانی نیز محسوب می شود، با توجه به نوع ساختار و استحکامی که دارد به دو دسته "نخ دار" و "لاستیکی" تقسیم می شوند:

شیلنگ نخ دار

اگر به این مدل ها دقت کرده باشید، در ساختار خود نخ هایی وجود دارند که با نظم خاصی در هم تنیده شده اند. وجود این نخ ها سبب انعطاف شیلنگ می شوند و به طوری که این مدل ها تا حدودی قابلیت کشسانی دارند نسبت به مدل های دیگر نرم و منعطف تر می باشد. اما معمولا هرچه انعطاف بیشتری داشته باشند، نازک تر هستند و در برابر نور آفتاب و سرما و گرما مقاومت بالایی ندارند. بنابراین در صورتی که در محیط باز نگهداری شوند عمر زیادی نخواهند داشت.

شیلنگ های لاستیکی

این نمونه ها برخلاف دسته قبلی بسیار سفت و مستحکم هستند و نیز انعطاف چندانی ندارند. این محصولات از لاستیک های مقاومی ساخته شده اند که نسبت به دما و نور خورشید مقاوم هستند و به اصطلاح ضد آفتاب می باشند. یعنی در معرض نور خورشید قرار بگیرد مشکلی پیدا نخواهد کرد. شیلنگ های لاستیکی معمولا یا به صورت تک رنگ هستند و یا ترکیبی از دو رنگ تولید می شوند.

شیلنگ آبیاری

مهم ترین نکات خرید شیلنگ باغبانی

در هنگام خرید شیلنگ هم مانند بسیاری از لوازم و ابزارآلات دیگر باید چندین مورد را مد نظر قرار دادکه برخی از مهم ترین موارد در ادامه مطرح شده اند:

شیلنگ باغبانی

خرید شیلنک آبیاری به صورت اینترنتی

شما می توانید این محصول را با توجه محیط خود می توانید تمامی شیلنگ ها را در وبسایت همراه با تمامی مشخصات و ویژگی هایی که دارند، بررسی نمایید و به صورت آنلاین بهترین گزینه را در فروشگاه علمایی ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت سفارش شما را آماده سازی و ارسال نمایند. همچنین برای انتخاب بهتر و خریدی مطمعن تر می توانید با شماره گیری تلفن های ثبت شده مشاوره رایگان دریافت کنید.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587