• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت کلاسیک

در آشپزخانه، محل کار و یا ادارات، بطور مستمر از دستگیره کابینت استفاده می‌کنیم. این ابزار نه چندان مهم، اما کاربردی باید متناسب با مکانی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید دارای کیفیت مدنظر باشد. بطور مثال برای آشپزخانه باید تنها از دستگیره کابینت کلاسیک دارای رویه ضد زنگ استفاده نمود که دارای طرح و رنگ‌بندی متفاوت با نقش و نگارهای متنوعی است که بتواند طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها را پاسخگو باشد.

این گروه از دستگیره‌های کابینتی بیشتر برای خانه‌هایی که به سبک کلاسیک ساخته می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند. رنگ‌بندی دستگیره‌های کلاسیک نسبت به سایر دستگیره‌ها محدودتر است که در هنگام خرید کمی کار را سخت‌تر می کند، چرا که باید با توجه به طرح و رنگ کابینت و آشپزخانه بهترین گزینه را انتخاب کرد.

انواع دستگیره کابینتی کلاسیک

انواع دستگیره کابینتی کلاسیک از نظر طرح و رنگ

دستگیره‌های کابینتی کلاسیک بر اساس نوع نصب، به دو دسته اصلی تک پیچ و دو پیچ تقسیم می شوند که هرکدام دارای طرح و نقش متنوعی می‌باشند:

دستگیره کابینتی کلاسیک تک پیچ

دستگیره‌های تک پیچ معمولا شامل دستگیره‌های گرد و دایره‌ای (دکمه‌ای) شکل می‌باشد و یا مدل‌هایی که طرح‌های فانتزی کوتاه که با یک پیچ قابلیت نصب دارند.

دستگیره کابینتی کلاسیک دو پیچ

بیشتر دستگیره‌های کابینتی خطی کلاسیک مربوط به دسته دستگیره های دو پیچ می‌باشند. دستگیره‌هایی که با توجه به فاصله دو پیچ آن‌ها سایزشان تعیین می‌شود. در واقع پرکاربردترین دستگیره‌ها از نظر سایز "96 میلیمتر"، "160 میلیمتر"، "12.8 میلیمتر"، "19.2 میلیمتر" و "256 میلیمتر" می‌باشد.

در دستگیره‌های کلاسیک هرچه طرح و نقش دستگیره بیشتر و با ظرافت بیشتری همراه باشد، شکیل‌تر و زیبا به چشم می‌خورد و به نسبت قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. از آنجایی که تنوع طرح دستگیره‌های کلاسیک به نسبت بالاتر از سایر دستگیره‌ها است، می‌توان مطابق با سلیقه خود و کابینت‌ها، بهترین مدل را انتخاب نمود تا جلوه و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را دوچندان نمایید.

قیمت دستگیره کابینت کلاسیک

قیمت دستگيره كابينت كلاسيك با توجه به طرح و نقش، برند و رنگ متغیر است. قطعا قیمت دستگیره‌های زاماک نسبت به آلومینیومی بالاتر است. علاوه‌بر آن هرچه طرح و نقش دستگیره‌ پرکارتر و ظریف‌تر باشد، نسبت به دستگیره‌های ساده بیشتر خواهد بود. در میان برندهای دستگیره کابینتی کلاسیک برند اچ تی ان (HTN) گرانترین محصولات را دارد و مناسب‌ترین برند نیز مربوط به صارم می‌باشد. همچنین از نظر رنگ در تمامی مدل‌ها طلایی گرانترین رنگ محسوب می‌شود.

دستگیره‌های کابینت با توجه به انواع مختلفی که دارند بازه قیمتی متفاوتی هم دارند. با توجه به نوع آبکاری، جنس، کیفیت رنگ، اندازه، برند و سایر موارد تعیین قیمت می‌شوند. دستگیره کلاسیک کابینت توسط شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی علل الخصوص کشور ترکیه تولید شده و در ایران عرضه می‌شود. با توجه به واردات دستگیره‌ها از کشورهای خارجی قیمت‌های بالاتری داشته و تولیدات داخل قیمت متعادل و معقولانه‌ای دارد.

علاوه بر این فاکتور حائز اهمیتی که قیمت دستگیره کابینت کلاسیک را مشخص می‌کند کیفیت این دستگیره‌ها بوده و در انواع مختلفی وجود دارد. دستگیره‌های با کیفیت بالا از دوام رنگی بیشتری برخوردار بوده و در بلند مدت از بین نمی‌روند، در نتیجه قیمت بالاتری هم برای آنها در نظر می‌گیرند و در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت دستگیره کلاسیک

خرید دستگیره کابینت کلاسیک

خرید دستگیره کابینت انتخابی است که فاکتورهای زیادی را به همراه دارد. شاید برای شما ساده به نظر برسد اما دستگیره کابینت حتی از طرح کابینت هم مهم‌تر است زیرا اولین چیزی که چشم بیننده می‌بیند دستگیره کابینت است و بعد از آن به صورت کلی به کابینت‌های آشپزخانه نگاه می‌کنند. حال اگر این کابینت‌ها از نوع کلاسیک هم باشند کار سخت‌تر است.

برای مثال دستگیره کابینت کلاسیک طلایی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دستگیره‌های این نوع کابینت‌ها بوده و رنگ طلایی خود را به خوبی جلوه‌گر می‌کند. در نتیجه رنگ طلایی را برای دستگیره‌های کابیت‌های کلاسیک بسیار جدی بگیرید زیرا می‌توانند باز تعریفی از کابینت‌های خانه رویایی شما باشند.

در خرید دستگیره کابینت به نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان خرید دستگیره کابینت کلاسیک باید به نکات مختلفی توجه کرد که بعضی از این موارد شامل موارد زیر است:

فروش دستگيره كابينت كلاسيك

دستگیره های کابینت کلاسیک در فروشگا‌ه های آنلاین یا مغازه‌های فیزیکی ارائه می‌شود که می‌توانید انواع آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف یافت کنید. بسیار مهم است که در مرحله اول کابینت خود را انتخاب رنگ و طرح کنید و در مرحله بعدی به فکر انتخاب دستگیره برای کابینت کلاسیک خود باشید. فروش دستگیره کابینت کلاسیک در انواع مختلفی صورت می‌گیرد ولی مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد نوع کابینت کلاسیک و کیفیت خود دستگیره است.

زیرا دستگیره‌ای از کیفیت قابل توجهی برخوردار نباشد در کمتر از یک سال رنگ خود را از دست داده و به مرور زمان و با استفاده در بلند مدت از بین می‌رود و کاملا غیر قابل استفاده می‌شود. در نتیجه در زمان خرید دستگیره برای کابینت‌های طرح کلاسیک حتما از فروشنده اطلاعات کاملی در خصوص این دستگیره‌ها بگیرید و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

1. دستگیره های کابینتی کلاسیک به چند دسته تقسیم می شوند؟

این محصولات با توجه به نوع نصب به طور کلی به دو دسته "تک پیچ" و "دو پیچ" تقسیم می شوند که نمونه های تک پیچ معمولا دایری شکل و یا دکمه ای هستند که طرح و رنگ متفاوتی دارند و دوپیچ ها دستگیره های کشیده در طرح و رنگ های متنوع می باشند.

2. دستگیره های دوپیچ دارای چه سایزهایی هستند؟

دستگیره‌ها از نظر سایز "96 میلیمتر"، "160 میلیمتر"، "12.8 میلیمتر"، "19.2 میلیمتر" و "256 میلیمتر" می‌باشد.

3. بهترین دستگیره از چه جنسی می باشد؟

بهترین و باکیفیت ترین دستگیره ها از برنج می باشد که قطعا بالاترین قیمت را دارند، و پس از آن زاماک بهترین جنس محسوب می شود زیرا بالاترین کیفیت را در برابر ضربه و خط و خش دارد و در طولانی مدت هرگز تغییر رنگ نمی دهد.

4. بهترین رنگ دستگیره کابینتی کدام رنگ می باشد؟

بهترین رنگ برای دستگیره طلایی می باشد و پس از آن زیتونی

5. روش نگهداری دستگیره کابینتی در طولانی مدت به چه صورت است؟

در صورت انتخاب محصولات باکیفیت، هیچ گاه برای تمیز کردن از مواد شیمیایی استفاده نکنید و از برخورد اشیاء تیز با آن ها جلوگیری نمایید.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587