• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دستگیره هوشمند (دیجیتال)

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

دستگیره هوشمند از جمله یراق آلات درب محسوب می شود که امکان باز نمودن در توسط رمز، اثر انگشت و یا کارت ها بدون تماس را به شما خواهد داد. این بدان معنا است که شما به راحتی با یکی از حالات و یا ترکیبی از چند حالتی که گفته شد می‌توانید درب را باز نمایید.

امروزه افراد زیاد فراموش میکنند که درب منزل خود را قفل نمایند و یا کلید خود را گم می کنند و همین باعث نگرانی آن ها شده است ولی به لطف تکنولوژی های جدیدی همانند دستگیره دیجیتال که دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند این مشکل را رفع نموده است.

شما با خرید این نوع دستگیره این امکان را دارید که بدون تماس مستقیم و با روش هایی که بالا گفته شد درب را باز و بسته نمایید.

 

دستگیره هوشمند (دیجیتال)

دستگیره هایی که در بازار موجود هستند به صورت کلی به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند نوع اول این دستگیره ها دارای موتور الکتریکی هستند که در هنگام قفل و یا باز نمودن درب موتور الکتریکی زبانه های قفل را حرکت خواهد داد و درب قفل یا باز خواهد شد. این دستگیره ها وابستگی زیادی به ادوات الکترونیکی دارند و همین باعث ضعف آنها شده است.

دلیل آن نیز این می باشد که علاوه بر مصرف زیاد برق، عمر باطری و موتور نیز به مرور زمان کاهش پیدا میکند. این نوع از دستگیره های هوشمند به گونه ای هستند که اگر موتور آن ها به مشکلی بخورند و کار نکند درب نیز به هیچ صورتی قفل یا باز نخواهد شد.

دستگیره هوشمند

نوع دوم نیز موتوری برای حرکت قفل و زبانه ها ندارد و فقط قفل یا باز نمودن درب اهرم دستگیره با قفل درگیر خواهد شد و همچنین با چرخش اهرم نیز دستگیره باز می شود که در این هنگام اهرم آزاد خواهد شد تا مجدد رمز یا کارت وارد شود.

انواع قفل دیجیتال

دستگیره هوشمند و دیجیتال که بر روی درب  نصب می شود مدل های مختلفی دارد که هرکدام ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارند. در ادامه به برخی از نمونه های آن اشاره شده است:

1. دستگیره تشخیص چهره

برخی از نمونه ها دارای سنسور تشخیص چهره هستند که می توان با استفاده از فعال کردن ان چهره افرادی مورد نظر را ثبت و در مواقع نیاز آن را اسکن نمود. این قابلیت برای دستیگره موجود بر روی درب سبب می شود تا از کپی شدن اطلاعات جلوگیری گردد. این قابلیت در واقع بالاترین شرایط امنیتی را در بر دارد و تنها با اسکن کردن چهره افراد درب باز خواهد شد.

2. دستگیره درب اثر انگشتی

یکی از قابلیت های این دستگیره ها وجود دارد، ثبت و اسکن اثر انگشت افراد می باشد که افراد برای ورود و خروج خود آن باید حتما اثر انگشت خود را جهت اسکن و باز شدن درب باید ثبت نمایند. البته این قابلیت در قفل اثر انگشتی درب منزل ممکن است گاهی با خطا رو به رو شود چرا که گاهی اثر انگشت افراد پاک می شود و یا از بین می رود.

دستگیره اثر انگشتی

3.دستگیره کارتی

از جمله ویژگی های دیگری که این مدل دستگیره ها دارند، تگ و کارت می باشد که با قرار دادن تگ و یا کارت ها در جلوی صفحه آن کد را خوانده و درب باز می گردد. در صورتی که نیاز باشد برای افراد متعدد و تعداد بالایی دسترسی فراهم نمایید می توانید از تگ و یا کارت استفاده کنید.

دستگیره رمز و کارت

4. شناسایی کف دست

در برخی از نمونه ها، قابلیتی چون شناسایی کف دست وجود دارد که افراد می توانند. کف دست را اسکن کنند و به نوعی برای اجازه ورود به داخل باید کف دست فرد را تایید نماید.

5. کنترل از طریق گوشی هوشمند

برخی نمونه ها دارای یک نرم افزار موبایلی هستند که با نصب آن بر روی گوشی خود می توانید دستگیره را به گوشی متصل کنید و از راه دور و حتی زمانی که در محل حضور ندارید و تردد افراد را کنترل کنید و یا حتی در برخی مواقع درب را برای آن ها باز کنید.

بررسی قفل دیجیتال بیومتریک از نگاه فنی و امنیتی

قفل دیجیتال درب ضد سرقت از نوع بیومتریک، در حقیقت شامل نمونه هایی می شود که دارای حسگرهایی جهت بررسی حواص انسانی و خصوصیات فیزیکی وی می باشد. چنین قابلیتی که شامل مواردی چون حسگر اثر انگشت، اسکن کف دست و تشخیص چهره می باشد که حتما باید با اسکن دقیق عنبیه افراد انجام شود و یا به صورت حرارتی اثر انگشت و یا کف دست را اسکن نماید. این قابلیت امنیت قفل را بالا می برد تا حدی که امکان کپی بردای و جعل وجود نداشته باشد. از این رو این قفل ها، قفل (دستگیره) دیجیتال ضد سرقت محسوب می شوند.

مزیت‌های خرید دستگیره دیجیتال درب

این محصولات نسبت به سایر مدل ها مزایایی دارند که سبب خرید بیشتر آن ها می شود که در ادامه بررسی می‌کنیم.

امنیت بسیار بالا و غیرقابل نفوذ امکان باز و بسته کردن درب از راه دور
بی‌نیازی کامل از کلیدهای مکانیکی آلارم امنیتی در صورت بروز مشکل و ورود افراد غیرمجاز
امکان ثبت ورود و خروج‌ها دارای قابلیت قفل کودک

مزایای دستگیره دیجیتال

چرا دستگیره هوشمند نصب کنیم؟

روش‌های مختلفی برای باز و بسته نمودن قفل‌ها وجود دارد که هر یک از این روش‌ها از مزایا و معایبی برخوردار هستند که در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

در قفل‌های مکانیکی همان‌طور که در جریان هستید از کلید مکانیکی برای باز و بسته نمودن درب استفاده می‌شود که این کار بعد از وارد کردن کلید به سیلندر قفل و قرار گرفتن شیارهای کلید در محل مورد نظر در سیلندر انجام می‌گیرد. این کار باعث می‌شود مشکلاتی همچون هزینه‌های ناشی از معیوب بودن کلیدها، حمل پردردسر کلیدها و نگرانی ناشی از گم‌شدن یا حتی جا گذاشتن آن‌ها و یا امنیت پایین کلیدها به دلیل دسترسی راحت به آن و سایر موارد خواهد شد.

در دستگیره دیجیتالی با استفاده از رمز یا کارت و یا حتی اثر انگشت تمامی مشکلاتی که گفتیم از بین می‌رود. این ویژگی‌های دسترسی به‌آسانی توسط کاربران تغییر پیدا می‌کند، درصورتی‌ که در دستگیره مکانیکی برای تولید و یا تغییر کلید باید هزینه بالایی را پرداخت نمود. در برخی از درب‌ها ترکیبی از دستگیره دیجیتال و قفل مکانیکی را باهم استفاده نمود.

راهنمای خرید دستگیره هوشمند درب

این نوع دستگیره‌ها مدتی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. شرکت‌های مختلفی در حال تولید این دستگیره‌ها هستند، ولی باید توجه نمایید که حتماً شرکت معتبری آن را تولید و یا وارد نموده است.

1. بررسی وضعیت درب ورودی پیش از نصب دستگیره دیجیتالی

بیشتر مدل‌های مختلف قفل دیجیتالی بر روی درب‌های ورودی نصب می‌شوند اما قبل از نصب باید از عملکرد صحیح درب اطمینان داشته باشید برای مثال درصورتی‌که وضعیت درب از چارچوب خارج‌ شده باشد دستگیره دیجیتال به‌درستی کار نمی‌کند.

2. ویژگی های فنی دستگیره هوشمند

شما باید قبل از خرید این نکته را در نظر داشته باشید که چه قفلی و با چه ویژگی‌هایی برای خانه شما مناسب‌تر است؟ زیرا برخی از این دستگیره‌ها دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند و یا برخی نیز دارای مکانیزم قفل خودکار هستند و حتی بعضی از آن‌ها قابلیت ثبت و کنترل ورود و خروج افراد را نیز دارند به همین دلیل شما باید قبل از خرید به این نکات توجه زیادی داشته باشید.

3. تعداد دستگیره دیجیتال مورد نیاز

شما در هنگام خرید باید از قبل مشخص نمایید که چه تعداد از درب‌های ساختمان به قفل دیجیتال احتیاج دارند. پیشنهاد ما این است که تمامی درب‌های اصلی ساختمان از نوع دیجیتالی استفاده نمایند تا خطر سرقت و ورود غیرمجاز به حداقل برسد.

4. ویژگی های امنیتی

در هنگام خرید این محصول می توانید به ویژگی های امنیتی کالا مانند سنسورهای ضد سرقت، کنترل از دور، رمز یکبار مصرف، تایید دو مرحله ای ورود و سایر موارد توجه داشته باشید تا بتوانید امنیت کامل را برای محیط خانه و یا شرکت خود فراهم سازید.در میان محصولات برخی به عنوان قفل دیجیتال ضد حریق هستند که سبب می شود سیستم امنیتی منزل هوشمند خود را تقویت می کنید.

5. قیمت

قیمت و بودجه‌ای که شما برای خرید در نظر دارید فاکتورهای بسیار مهم هستند که گاهی باعث می‌شود که فرآیند خرید کنسل شود. امروزه دستگیره‌های هوشمند در طرح‌ها و با قابلیت‌های مختلفی ساخته‌ شده‌اند که در ساخت این دستگیره‌ها از مواد مختلفی استفاده‌شده است و این یعنی شما با بازاری پررنگ و بسیار پیچیده مواجه هستید و گزینه انتخاب بالایی دارید و ممکن است شما گیج شوید.

6. گارانتی دستگیره هوشمند

دستگیره درب دیجیتال باید دارای گارانتی معتبر و طولانی باشد زیرا یکی از قیمت های مهم و امنیتی خانه شما می باشد و باید شرکت معتبری این گارانتی را ارائه کند تا شما با خیال راحت بتوانید این دستگیره را خریداری نمایید.

7. خدمات پس از فروش

از نکات دیگری که باید در هنگام خرید این دستگیره به آن توجه زیادی داشته باشبد ارائه خدمات سریع و مناسب دستگیره است زیرا ممکن است شما با کارکرد دستگیره به مشکل بخورید و چنانچه شرکت به شما خدمات خوبی ارائه ندهد شما هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید، بنابراین به خدمات پس از فروش دقت داشته باشید.

بهترین برند دستگیره درب هوشمند

همان گونه که می دانید به این دستگیره ها، قفل هوشمند نیز گفته می‌شود. این دستگیره از نظر کیفیت دارای انواع مختلفی می باشد که در کشورهای مختلفی همانند تایوان، کره، چین و سایر کشورها تولید می‌شود. برندهای مختلفی این دستگیره دارد که برخی از این برندها شامل قفل هوشمند فیلیپس، دستگیره هوشمند یوکا، دستگیره هوشمند اچ تی ان (HTN Prime) و برندهای دیگر می باشند که هر کدام از این دستگیره ها دارای گارانتی های مختلفی هستند. بعضی از این دستگیره های دیجیتال دارای طرح های کلاسیک است و برخی دیگر نیز مدرن هستند، از نظر رنگ بندی نیز با رنگ های طلایی و نقره ای در بازار موجود است. در ادامه به چند مورد از بهترین مدل ها اشاره کرده ایم تا بررسی دقیق ترین داشته باشید:

دستگیره دیجیتال

دستگاه‌های یوکا از بهترین برندهای دستگیره دیجیتال است که دارای کیفیت بالا، قیمت‌های مناسب و استحکام بالایی نیز هستند و در مکان‌های مختلفی مانند هتل ها، ساختمان‌های مختلف، مکان‌های ورزشی و باشگاه‌ها استفاده می‌شود.

برای مشاهده آنباکسینگ دستگیره دیجیتال یوکا مدل LEO MAX می توانید روی دکمه زیر کلیک کنی:

دستگیره‌های گیت من به دلیل امنیت بالایی که دارند دارای قفل و روش‌های عبور بسیار ایمن و خوب می‌باشند. در این قفل‌ها انواع روش‌های ورود اعم از کارت، اثر انگشت، رمز عبور و سایر موارد موجود می‌باشد.

انتخاب بهترین دستگیره دیجیتال ضد سرقت

شرکت‌هایی که فروشگاه علمایی با آن کار می‌کند از معتبرترین شرکت‌ها هستند و از نظر کیفیت، باکیفیت‌ترین دستگیره‌های هتلی و آپارتمانی را دارا هستند که در ادامه به‌طور خلاصه به برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد یکی از دستگیره‌های خوب شرکت کاداس به نام s8 می‌پردازیم که بیشتر این ویژگی‌ها در اکثر دستگیره‌های شرکت کاداس وجود دارد.

برای مثال یکی از محصولات خوب آن، قفل هوشمند کاداس مدل s8 است که به‌طور خلاصه به برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن اشاره می‌کنم:

برند محبوب دیگر HTN است که به خاطر کیفیت عالی و قیمت مناسب آن چند سالی هست در کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کاربرد دستگیره های الکترونیکی

هزینه نصب قفل دیجیتال

حقیقت امر این است که برای نصب این محصولات نمی توان هزینه نصب مشخصی تعیین نمود، زیرا مبلغ نصب به مواردی مانند "نوع دستگیره، تعداد نصب، شهر مورد نظر، نوع دربی که قرار است دستگیره نصب شود، شرایط نصب که آیا از قبل دستگیره ای بر روی درب بوده و نیاز به تعویض دارد یا خیر و بسیاری از موارد دیگر" بستگی دارد و نصاب با برررسی تمامی این موارد به شما هزینه نصب را اعلام خواهد کرد.

قیمت خرید دستگیره هوشمند

چنانچه قصد خرید و یا اطلاع از قیمت کالاهایی همانند دستگیره های درب ورودی آپارتمان را داشتید به راحتی با کلیک بر روی شماره های ثبت شده در فروشگاه علمایی که از نمایندگان رسمی شرکت اچ تی ان می باشد، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین می توانید در خصوص هریک از محصولات و بررسی ویژگی ها و مشخصاتی که دارند از کارشناسان بخش فنی ما مشاوره رایگان دریافت نمایید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.



سوالات متداول

1. دستگیره های هوشمند الکترونیک چه تفاوتی با نمونه های دیجیتال دارند؟

این دستگیره ها به شدت تحت تاثیر قطعات الکترونیکی هستند و همین باعث ضعف آنها شده است، دلیل آن نیز این می باشد که علاوه بر مصرف زیاد برق، عمر باطری و موتور نیز به مرور زمان کاهش پیدا میکند. همچنین این دستگیره ها طوری طراحی شده اند که اگر موتور آن ها به مشکلی بخورند و کار نکند درب نیز به هیچ صورتی قفل یا باز نخواهد شد.

2. دستگیره های دیجیتال چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارند؟

1. تشخیص چهره - 2. ثبت اثر انگشت - 3. استفاده از تگ و کارت - 4. ثبت رمز ورود - 5. استفاده از کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری

3. در هنگام خرید دستگیره دیجیتال چه نکاتی اهمیت دارند؟

1. امنیت دستگیره، 2. امکانات و ویژگی هایی دستگیره دارد، 3. قیمت، 4. گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش آن، 5. کیفیت دستگاه

4. بهترین دستگیره هوشمند کدام مدل ها هستند؟

1. دستگیره هوشمند یوکا ، 2. دستگیره هوشمند اچ تی ان (HTN Prime) ، 3. قفل فیلیپس و 4. گیت من

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587