• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

آچار فیلتر باز کن

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

اچار فیلتر از ابزارهای بسیار مهم در مکانیکی و کارگاه است که برای باز نمودن انواع فیلتر مورد استفاده قرار میگیرد. این ابزار دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس برند و کاربرد دارای قیمت های مختلفی است در ادامه درباره قیمت و نحوه خرید این محصول توضیحات بیشتری خواهیم داد همراه ما باشید.

کاربرد آچار فیلتر باز کن

 از ابزارهای بسیار کاربردی و پراستفاده می توانیم به آچارها اشاره نماییم که از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر یک برای کاری خاص مورد استفاده قرار میگیرد.

آچار فیلتر بازکن یکی از انواع آچار می باشد که همان گونه که از نامش پیدا است کاربرد این وسیله در باز نمودن قطعه هایی همانند فیلتر( دارای بدنه استوانه ای) است. از مزیت های این آچار سهولت در باز نمودن فیلتر و همچنین کاهش اسیب به فیلتر می باشد.

آچار فیلتر باز کن دارای سه بخش اصلی می باشد که شامل دسته، تسمه، گیره می باشد که قسمت کارگیر آچار فیلتر باز کن به شکل تسمه ای می باشد و این توانایی را دارد که در قطعاتی با قطرهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید فیلتر باز کن با بهترین قیمت

با توجه به اینکه فیلتر باز کن دارای مارک های مختلفی همانند فیلتر باز کن هزبرن، قیلتر باز کن جانزوی، فیلتر باز کن فورس، فیلتر باز کن واکتا، فیلتر باز کن میلواکی و فیلتر باز کن واکتاش می باشد در بازار رقابت بسیار تنگاتنگی برای تصاحب بازار وجود دارد که با تمام این موارد فروشگاه علمایی توانسته است به صورت کاملا انلاین امکان خرید اچارهای فیلتر بازکن در انواع مختلف را به صورت انلاین فراهم نماید و شما با مراجعه به سایت فروشگاه علمایی که به فروش فیلتر باز کن و سایر محصولات میپردازد می توانید از مزایایی همانند ضمانت برگشت کالا، پشتیبانی، ضمانت اصلت فیزیکی کالا و ... بهره مند شوید.

قیمت آچار فیلتر بازکن

همانگونه که گفته شد قیمت این محصول نیز همانند سایر محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد که در بالا محصولات موجود در فروشگاه علمایی را با قیمت می توانید مشاهده نمایید و برای خرید فیلتر باز کن کافی است  بر روی هر محصول کلیک نمایید و خرید خود را به صورت انلاین تکمیل نمایید.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587