• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

پریز توکار کابینت

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

پریز توکار کابینت و یا همان پریز مخفی کابینت از بروزترین تجهیزات دکوراسیون داخلی است که امروزه افراد زیادی به جای پریز عادی از آن استفاده می‌کنند. پریز توکار (مخفی) را می‌توانیم جزء اکسسوری های برقی لوکس و با کیفیت دسته‌بندی کنیم که بر روی صفحه قابل نصب می‌باشد و تمام سیم کشی های نامنظم و بد جلوه را به خوبی پنهان مینماید.

پریز مخفی دارای چندین مدل مختلف و رنگ اصیل است که بنا بر سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید، در ادامه به معرفی انواع آن و موارد مربوطه به این محصول اشاره می‌نماییم تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

پریز-توکار

انواع پریز توکار کابینت

انواع پریز توکار از نظر شکل ظاهری

این پریز یکی از رایج‌ترین و پر استفاده‌ترین مدل های پریز توکار میز اداری است که تعداد مختلفی پریز برق و پورت یو اس بی، VGA، پورت HDMI پورت، پریز تلفن و شبکه می باشد این مدل، در واقع بهترین نوع از پریز توکار یو اس بی دار است. این نمونه فضای بسیار کمی از یونیت میز و یا کابنیت را اشغال می‌نماید و در رنگ بندی های متنوعی است که شما می‌توانید با رنگ یونیت و یا میز ست نمایید.

پریز توکار پدالی (مستطیلی) دارای مدل های مختلف همچون دکمه ای و فشاری می باشد که شما می‌توانید به راحتی با فشار دادن و یا زدن دکمه قاب پریز را باز نمایید و از این وسیله استفاده نمایید.

پریز گرد دارای مدل های توکار و روکار است، این مدل از پریز ها دارای یک پریز برق است که برای مکان هایی استفاده میشود که به اندازه کافی پریز برق وجود ندارد. پریز گرد از یک کابل برق برخوردار است که می‌توانید آن را به برق وصل نمایید و در هرجایی که در منزل می‌خواهید از آن استفاده نمایید.

این پریز برخلاف مدل استوانه ای بیرون نمی‌آید و شما باید برای استفاده از آن درب روی پریز برق را باز نمایید، جهت نصب این پریز به صورت توکار کافی است که اندازه قطر پریز را روی سطح میز یا کابینت سوراخ نمایید و نهایتا پیچ چفت آن را سفت کنید.

پریز-گرد

انواع پریز توکار مخفی یا توکار از نظر عملکرد

این پریز به صورت استوانه‌ای می باشد و داخل یونیت کابینت یا میز قرار خواهد گرفت که با حالت مگنتی باز می‌شود و این بدین معنی است که در حالت بسته زمانی که به داخل فشار دهید قسمتی از پریز بیرون خواهد آمد و سپس پریز را کامل به بیرون بکشید که با این کار می‌توانید از آن استفاده نمایید.

پریز استوانه ای نیز دارای شارژ وایرلس، پورت یو اس بی، پورت VGA، پورت HDMI ، شبکه و تلفن می باشد. این محصول وایرلس دار است که شما می‌توانید تلفن همراه خود را به راحتی و بدون استفاده از سیم شارژ نمایید که همین مورد به یکی از امکانات بسیار جالب این محصول تبدیل شده است.

پریز-استوانه-ای

این نوع پریز، یکی از بهترین گزینه ها برای محیط کار می‌باشد؛ زیرا در محیط کار سیم های اتصال فراوانی وجود دارند که با نصب این پریز به راحتی می‌توانید سیم ها را به داخل بکشید و محیط را از بهم ریختگی سیم ها خلاص نمایید. همچنین دارای تعدادی سوکت برق و پورت های مختلفی همانند USB، CAT6 و USB DATA می باشد.

امروزه با توجه به اینکه دیوارها دارای رنگ های مختلفی هستند این محصولات هم با رنگ بندی های مختلفی وارد بازار شده اند که شما به راحتی میتوانید این پریز را با رنگ دیوار محیط هماهنگ نمایید.

دلیل نامگذاری این پریز ها این است که در بالای آن دکمه ی لمسی قرار دارد که وقتی آن را لمس نمایید پریز به بیرون خواهد آمد ولی همانند پریز استوانه ای نیست که لازم باشد با دست پریز را به بیرون بکشیم. پریز موتوردار لمسی از یک سوکت برق، یک پورت یواس بی و محافظ برق تشکیل شده است. یکی از نکات جالبی که باید بدانید این است که این پریز دارای اسپیکر می‌باشد و زمانی که تلفن همراه خود را به وسیله بلوتوث به آن وصل نمایید، می‌توانید به موسیقی گوش کنید.

این پریز ها به صورت پنهان بر روی میز و یونیت های کابینت قرار می‌گیرد که قاب بر روی آن باز و بسته می‌شود که دارای سه پریز برق است ولی پورت های مختلفی ندارد، پریز توکار کشویی باریک است که به همین دلیل میز و یا یونیت شما کمتر شلوغ خواهد شد. به عنوان مثال برای این نمونه می توان به "پریز توکار کشویی 10068 ملونی" اشاره کرد.

این محصولات در کنج دیوار آشپزخانه و سایر دیوارها می‌توانید استفاده نمایید، این پریز دارای قالب مثلثی می‌باشد و باعث می‌شود به خوبی روی کنج دیوار قرار بگیرد همچنین دارای دکمه ای است که به راحتی می‌توانید پریز را روشن و خاموش کنید.

این نمونه ها معمولا دارای مدل‌های سه و یا چهار پریز می‌باشد ولی می‌تواند پریزهای برق بیشتری نیز داشته باشد و نیز ممکن است دارای پورت‌های مختلفی همانند USB و HDMI باشند.

مزایای استفاده از پریز توکار کابینت

کاربرد پریز توکار

همان‌طور که می‌دانید ادارات وسائل الکترونیکی و برقی زیادی را مورد استفاده قرار می‌دهند. یکی از دغدغه‌های اصلی در این محیط‌ها کمبود پریز برق‌های دیواری است. پس در این مکان‌ها نیز می‌توانید از پریز مخفی و یا توکار استفاده کرده و نظم بیشتری هم به فضای خود بدهید و از سوی دیگر مهمترین نیاز خود به برق را برطرف سازید.

در برخی از سالن‌های کنفرانس، میز وسط اتاق واقع شده و فاصله زیادی تا دیوار و پریز برق وجود دارد. در این محیط‌ها نیز می‌توان از پریزهای توکار گرد و یا استوانه ای استفاده کرد. همچنین در آشپزخانه‌ها بدلیل رطوبت بالا، وجود پریز برق می‌تواند خطرآفرین باشد، به همین دلیل از پریزهای برق توکار کابینتی استفاده می‌کنند تا احتمال وقوع حادثه را کاهش دهند.

بهترین برندهای پریز کابینتی مخفی

در بین برندهای مختلفی که در بازار وجود دارند، از نظر کیفیت و عملکرد می توان به دو مورد اصلی پریز توکار ملونی و فکتور اشاره کرد. تمام مدل های پریزهای ملونی دارای 5 سال گارانتی هستند و نمونه های فکتور نیز شامل 1 سال گارانتی می شوند. این محصولات از کیفیت و عملکرد بسیار بالایی برخوردار هستند. شاید از نظر قیمتی نسبت به سایر محصولات کمی گرانتر باشند، اما می توان به کیفیت آنها اطمینان داشت.

از آنجایی که پریز برق توکار کابینتی می‌تواند نظم و ترتیب قابل توجهی به محیط زندگی و یا کار شما بدهد و از تعداد سیم‌های پخش شده در اطراف شما کم کند، در حال حاضر خرید این محصول با افزایش قابل توجهی مواجه شده است و بسیاری از افرادی که در آشپزخانه و یا محیط زندگی و کاری خود با مشکل کمبود برق مواجه شده‌اند به خرید این ابزارها دست می‌زنند.

ابتدا باید ببینید کدام نوع از پریزهای برق توکار می‌تواند نیاز شما را بطور بهتری برطرف نماید. اگر بدنبال پریز برق توکار جهت اتصال تلویزیون، کامپیوتر و یا وسایل ثابت خانه هستید، بهتر است از پریز توکار یو پی اس دار استفاده کنید. در مقابل اگر بدنبال پریز برق کاربردی برای آشپزخانه منزل خود هستید، توصیه می‌کنیم جهت تامین امنیت خود و خانواده‌تان، حتما از پریزهای برق توکار کابینتی و یا استوانه ای استفاده کنید، چرا که این نوع از پریزهای برق، دارای محافظ بوده و در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی نیز مقاوم می‌باشند.

مهمترین نکات برای خرید پریز کابینتی

خرید پریز توکار کابینت

فروشگاه علمایی یکی از بزرگترین و مجهز ترین فروشگاه های اینترنتی در مشهد است که در زمینه فروش انواع مختلف تجهیزات و همچنین یراق آلات کابینت، ساختمان، اتاق خواب و غیره فعالیت دارد.

شما میتوانید جهت مشاهده انواع پریز توکار داخل کابینت جدید و خرید پریز توکار ملونی که یکی از برندهای معروف است با ما تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین شما می‌توانید به صورت حضوری نیز محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.

جهت ارتباط با کارشناسان تیم این فروشگاه می‌توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل نمایید و سوالات و همچنین نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

قیمت پریز توکار کابینتی

قیمت پریز توکار یا مخفی به تناسب امکاناتی که در پریز وجود دارد و همچنین متریال به کار رفته در ساخت آن متفاوت است، همچنین برند این پریزهای مخفی در قیمت آن ها بسیار تاثیرگذار می باشد. برندهای زیادی در زمینه تولید این محصولات مشغول فعالیت هستند، که ملونی و فانتونی از بهترین برندهای موجود در بازار می‌باشند تمامی محصولات دارای یکسال گارانتی می باشد ولی محصولات برند ملونی تا 5 سال ضمانت دارند.

جهت اطلاع از قیمت پریز توکار ملونی و پریز توکار کابینتی ارزان قیمت به ابتدای همین صفحه مراجعه نمایید و پس از مقایسه قیمت فروشگاه ما با سایر فروشگاه ها خرید خود را تکمیل نمایید.



1. انواع مدل های پریز توکار کابینتی را نام ببرید؟

پریز گرد، استوانه ای، مستطیلی، کنج، کشویی، لمسی و دیواری

2. استفاده از پریزهای توکار چه مزیتی دارند؟

کاهش خطر برق گرفتگی، داشتن محیطی زیباتر و مدرن تر، کابل های برق در محیط و مقابل دید قرار نمی گیرند، بعضی ها دارای شارژر وایرلس هستند، از آنجایی که اکثر مدل ها دارای درپوش هستند در برابر آب مشکلی پیدا نمی کنند.

3. در میان تمام پریزهای موجود در بازار کدام موارد جزء بهترین برندها محصوب می شوند؟

در بین برندهای مختلفی که در بازار وجود دارند، از نظر کیفیت و عملکرد می توان به دو مورد اصلی پریز توکار ملونی و فکتور اشاره کرد. تمام مدل های پریزهای ملونی دارای 5 سال گارانتی هستند و نمونه های فکتور نیز شامل 1 سال گارانتی می شوند.

4. در هنگام خرید پریز به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تعداد پریز برق، پورت usb و نوع آن، پورت شبکه و data، شارژر وایرلس و شکل ظاهری

5. قیمت خرید این پریزهای مخفی چقدر است؟

قیمت پریز توکار یا مخفی به تناسب امکاناتی که در پریز وجود دارد و همچنین متریال به کار رفته در ساخت آن متفاوت است، همچنین برند این پریزهای مخفی در قیمت آن ها بسیار تاثیرگذار می باشد.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587