• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

پریز توکار آسانسوری ملونی مدل 10084

ویژگی های محصول

  • 1: صفحه لمسی
  • 2: محافظ در برابر نوسانات احتمالی برق
  • 3: دارای شارژر وایرلس، 2 سوکت برق، شارژر USB پورت تایپ a و c و اسپیکر بخش موزیک
  • 4: پریز توکار کابینت موتور دار

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

14,850,000 تومان

5 عدد در انبار

شناسه محصول: 1000512
خانه / اکسسوری برقی / پریز توکار کابینت / پریز (چندراهی) / پریز توکار آسانسوری ملونی مدل 10084
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند ملونی-MELLONI
نوع کالا توکار
شارژر USB دارد
جنس پلاستیک و فلز
رنگ مشکی
توضیحات مناسب برای آشپزخانه و فضای اداری
گارانتی 5 سال
ساخت چین

نقد و بررسی

معرفی پریز توکار آسانسوری ملونی مدل 10084

پریز توکار آسانسوری ملونی مدل 10084 یکی از نمونه پریزهای توکاری است که به صورت لمسی عمل می کند و می تواند داخل کابینت و یا میز قرار می گیرد . این پریزها برای استفاده در آشپزخانه کاربرد بیشتری دارند. این کالا علاوه بر استفاده برای اتصالات الکترونیکی، نیز به عنوان محافظ برق به کاربرده می شوند.

پریزهای توکار از جمله محصولاتی هستند که امروزه در مراکز اداری و ساختمان های مسکونی مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است. شرکت ملونی یکی از شرکت هایی است که چنین محصولاتی را تولید می کند و بر روی کیفیت، ظاهر و عملکرد آن تمرکز کرده است تا بتواند در عرصه تولید و فروش این محصولات جزو برترین شرکت ها قرار بگیرد.

ویژگی ها و امکانات پریز آسانسوری ملونی مدل 10084

بدنه و ساختار دستگاه

بدنه این دستگاه از مواد اولیه بسیار باکیفیت و ترکیبی از پلاستیک فشرده ساخته شده است که توانسته است آن را جزو پریزهای بسیار مقاوم در نظر گرفت. این کالا به دلیل بدنه مقاومی که دارد، نسبت به شرایط بحرانی مانند رطوبت، برق گرفتگی، حرارت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است.

از نظر ساختاری این پریز از دو بخش ساخته شده است که یکی از آنها به صورت سابت داخل میز و یا کابینت نصب می گردد و دیگری به صورت متحرک به سمت بالا و پایین و به طوری که داخل بدنه ثابت قرار گرفته است، حرکت می کند.

مشخصات فنی دستگاه

  • سوکت برق

این دستگاه دارای دو سوکت برق به شکل پریزهای مدرن امروزی که سه شاخه هستند، است که برای اکثر لوازم الکترونیکی و برقی و دیجیتال امروزی مناسب می باشد، اما در صورتی که قصد استفاده از این پریز برای لوازم با کابل های قدیمی را دارید، باید از یک تبدیل 2 به 3 استفاده نمود.

  • شارژر وایرلس

علاوه بر دو سوکت برق، دارای یک شارژر وایرلس است که با استفاده از آن می توان گوشی های هوشمند خود را شارژ نمود و دیگر نیازی به کابل نداشت. این امکان برای تمامی گوشی های هوشمندی که دارای قابلیت nfc هستند، فراهم می گردد.

  • پورت USB

اما امکانات این دستگاه صرفا به این دو مورد ختم نمی شود، بلکه دارای دو پورت usb از نوع a و از نوع c می باشد که می توان توسط آنها انواع گوشی های هوشمند و لوازم شارژی خود را شارژ کرد.

  • اسپیکر پخش موسیقی

یکی دیگر از ویژگی هایی که این دستگاه را نسبت به سایر پریزهای توکار متمایز می سازد، اسپیکر پخش موسیقی است. در این دستگاه یک اسپیکر (بلندگو) وجود دارد که به توسط بلوتوث به دستگاه و یا گوشی متصل می شود و امکان پخش موسیقی و یا فایل های صوتی را فراهم می سازد. این قابلیت در خانه برای پخش موسیقی و یا در دفاتر شرکتی و اتاق جلسات برای پخش فایل های صوتی می توانید بسیار اهمیت داشته باشد.

  • محافظ برق

یکی از مهم ترین قابلیت های این چند راهی توکار، قابلیت محافظ برق است که در صورت تغییر نوسانات برق شهری این چندراهی می تواند از دستگاه های الکترونیکی محافظت نماید و از احتمال برق گرفتگی و یا سوختن دستگاه ها و لوازم جلوگیری نماید.

نحوه نصب پریز توکار آسانسوری Melloni

برای نصب این این دستگاه لازم است داخل کابینت و یا میز باید با استفاده از گردبر و یا دستگاه های cnc به قطر 95 میلیمتر برش داده شود و پریز داخل آن قرار بگیرد. دستگاه دارای کابل و سیم برق می باشد که از داخل می توان آن ها را متصل کرد و بدون آن که سیم ها مشاهده شوندف سیم کشی داخلی انجام می گیرد و می توان به راحتی از دستگاه استفاده کرد.

نحوه استفاده از پریز آسانسوری Melloni

برای استفاده از این دستگاه لازم است دکمه power (on/off) دستگاه را روشن کنید، پس از چند ثانیه دستگاه روشن می شود و می توان از امکانات آن استفاده کرد. این دستگاه به صورت لمسی عمل می کند و زمانی که دکمه پاور آن را چند ثانیه لمس کنید و نگهدارید، چراغ آن روشن و سبز می گردد و بخش آسانسوری آن به سمت بالا حرکت می کند. زمانی که دیگر به دستگاه نیازی نداشتید، می توانید مجددا دکمه را لمس کنید و برای چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه خاموش و به سمت داخل حرکت کند.

خرید آنلاین پریز توکار ملونی

برای خرید این کالا می توانید به صورت آنلاین از وبسایت فروشگاه علمایی سفارش خود را ثبت نمایید. این محصول دارای 5 سال گارانتی از شرکت ملونی می باشد و شما می توانید در هنگام خرید کارت گارانتی محصول را دریافت نمایید. قبل از خرید می توانید ابتدا تمامی محصولات را با یکدیگر را مقایسه نمایید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در فروشگاه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالاتتان باشند.

توضیحات تکمیلی

وزن 1700 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پریز توکار آسانسوری ملونی مدل 10084”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587