• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

قفل درب حیاط

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

قفل حیاطی چیست؟

قفل درب حیاط (قفل حیاطی) برای استفاده جزو یراق آلات درب محسوب می شودن که برای باز و بسته شدن انواع درب های آهنی بزرگ حیاط، درب های پارکینگی و نفر رو استفاده می گردد. این قفل‌ها علاوه بر ایمنی بالا، مقاومت بالایی در برابر رطوبت (به هنگام بارش باران)، فشار و همچنین ضربه‌های متعدد هستند. اما برای استفاده از این مدل قفل‌ها، نیاز به اطلاعاتی درباره نحوه خرید، قیمت گذاری و همچنین کیفیت‌های آنان دارید. در ادامه به صورت کامل، این اطلاعات را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

قفل درب حیاطی

قفل درب حیاطی که در دسته‌بندی یراق‌آلات ضروری و مرتبط با ایمنی ساختمان هستند، باعث حفظ آرامش و امنیت در هر مکانی میشود. در هنگام خرید این قفل باید علاوه بر قیمت به مواردی همچون نوع کلید، تعداد زبانه، شاسی، قابلیت اتصال به ریموت، قابلیت نصب روی درب جک دار و مواردی از این قبیل توجه نمایید.

انواع قفل درب

انواع قفل حیاطی

برای خرید بهترین قفل حیاطی شما انتخاب‌های زیادی دارید که بسته به نوع انتخابی که می‌کنید قیمت‌های مختلفی به شما ارائه می‌شود. به عنوان مثال قفل حیاطی کاله و قفل حیاطی رجبی از گزینه‌های برتر بازار هستند که هر کدام از آنها برند خود را داشته و کیفیت قابل توجهی را ارائه می‌دهند که خیال شما را از جهت امنیت حیاطتان تامین می‌کنند. تفاوتی نمی‌کند که انتخاب شما کدامیک از این برندها باشد ملاک اصلی انتخاب برای انواع قفل حیاطی کیفیت آنها است.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی قفل به وجود آمدند، در ادامه می‌توانید اطلاعات کاملی درباره برخی از مدل های آن مطالعه نمایید. اما به صورت کلی به دو دسته تقسیم میشوند:

قفل های درب حیاط مکانیکی از انواع قفل های قدیمی هستند که با گذشت زمان زیاد هنوز نیز طرفداران خود را دارد. با گذر زمان شکل جدید‌‌تری به خود گرفته اند ولی ساختار آن‌ها تغییری نکرده اند.

از دلایلی که این قفل رایج است، استحکام بالا و قیمت خوب این محصول است. با توجه به سبک زندگی ما که روز به روز به سمت مدرن شدن می‌رود می‌توانیم بگوییم برای حفاظت از منزل و محل کار باید از تکنولوژی پیشرفته‌تری استفاده کنیم که به همین دلیل تقاضا برای قفل حیاطی مکانیکی کاهش پیدا کرده است.

انواع قفل درب حیاط مکانیکی
قفل حیاطی کالی (کاله) کلید کامپیوتری
قفل حیاطی کالی (کاله) کلید ساده
قفل حیاطی سپه کلید کامپیوتری
قفل حیاطی رجبی کلید دو شیار مدل 6624NA

این قفل ها با تغییر سبک انسان ها از سنتی به مدرن و افزایش نیاز و توقعات آن ها به وجود آمدند. اگر بخواهید به سرعت درب‌های خود را باز و بسته نمایید و یا نیاز دارید که تردد افراد را کنترل نمایید و به دنبال رفاه هستید خرید قفل برقی بسیار مناسب است که قفل برقی (کله گاوی) کاویان یکی از نمونه های پرطرفدار می باشد.

قفل برقی

این قفل‌ها به دلیل سطح امنیت بالایی که نسبت به قفل های حیاطی مکانیکی دارند برای انواع ساختمان، آپارتمان و مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی های مهم قفل های برقی داشتن یک شاسی قرمز بر روی قفل است که امکان باز نمودن قفل از داخل را به صورت دستی مهیا می‌نماید.

انواع قفل درب حیاط برقی
قفل حیاطی برقی داخل باز شو تسا مدل 7070
قفل حیاطی برقی تسا کلید کامپیوتری مدل 7074
قفل حیاطی برقی بیرون باز تسا مدل 7084
قفل کله گاوی سیزا کلید کامپیوتری
قفل کله گاوی سیزا کلید ساده

بهترین قفل ضد سرقت درب حیاط

در بازار برندها و مدل‌های زیادی برای خرید قفل حیاطی وجود دارند برخی از آن ها مانند تسا، سپه، کاله، رجبی، ترین لاین، ایزو، داف می باشند، البته برندهای بسیار دیگری در بازار وجود دارند، اما این برندهای نام برده شده نسبت به سایرین شناخته شده تر می باشند و کیفیت خود را در طولانی مدت اثبات کرده اند. قطعا هرچه کیفیت محصولات بهتر باشد و مرغوبیت بالاتری داشته باشند، به همان اندازه می توان امنیت محیط را حفظ و کنترل نمود. در حالی که برندهای ناشناخته ای که از مواد فلزات معمولی ساخته شده استفاده نمایید، هیچ گونه امنیتی نخواهید داشت زیرا به راحتی سارقین می توانند آن را باز کنند و یا بشکنند.

انتخاب ایمن ترین قفل درب حیاطی

انتخاب ایمن‌ترین قفل برای درب حیاط خیال شما را از هر گونه دزدی و ناامنی راحت کرده و خانه‌ای پر آرامش را تجربه خواهید کرد که همیشه آرزویش را داشتید. چنین قفل هایی این امنیت را برای شما فراهم می‌کنند اما بعضی از برندهای معتبرتر، دارای امنیت بالاتری هستند که قیمت‌های بیشتری هم دارند ولی در عوض خیال شما را از جهت ایمن بودن حیاط راحت می‌کند.

نکاتی مهم قبل از خرید قبل درب حیاطی

  1. قبل از خرید قفل درب باید به ویژگی آن که چگونه باز و بسته می‌شود و یا قابلیت‌های آن چیست توجه کنید، قفل‌ها می‌توانند کامپیوتری، هوشمند یا قفل حیاطی ساده باشند به همین منظور ویژگی، تأثیر بسیار زیادی در انتخاب خرید شما دارد.
  2. نکته بعدی چگونگی نصب قفل است، بهتر است در این مورد با یک متخصص برای نصب قفل صحبت کنید؛ زیرا یک شخص متخصص می‌تواند به شما در انتخاب بین قفل معمولی تا قفل هوشمند بسیار کارآمد باشد.
  3. نوع کلید باعث می‌شود که قفل به‌آسانی با هر ابزاری باز نشود. همیشه به نوع کلید توجه داشته باشید،
  4. جنس زبانه و تعداد زبانه می‌تواند بر کیفیت قفل بیش‌ از پیش بیافزاید به همین منظور باید قبل از قیمت قفل به تعداد و جنس زبانه توجه کنید
  5. و در آخر قیمت است که بر حسب جیب خودتان انتخاب می‌کنید.

لوازم قفل حیاطی

لوازم قفل حیاط امروزه بر اساس نوع قفل متغیر است؛ اما متداول‌ترین لوازم قطعات برای قفل حیاط عبارت است از:

لیست قیمت قفل درب حیاط

بسته به نوع قفلی که انتخاب می‌کنید ممکن است با قیمت قفل حیاطی مختلفی مواجه شوید. کافیست بهترین قیمت را جهت استعلام از مراکز قفل فروشی معتبر موجود دریافت کنید تا بهترین انتخاب را داشته و امنیت حیاط خود را تضمین کنید. 

همانطور که گفته شد به دلیل نوسانات قیمت به طور دقیق نمی توانیم لیست قیمت را برای شما در اینجا شرح دهیم برای اطلاع از قیمت‌ها به ابتدای همین صفحه مراجعه نمایید و از قیمت های انواع قفل و سایر موارد مطلع شوید.

خرید قفل حیاطی - فروشگاه علمایی

خرید قفل درب حیاط به تجربه خاصی نیاز ندارد کافیست که از چند مرکز فروش قفل برای حیاط پرس و جو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب موجود در بازار را داشته باشید. ویژگی‌های این قفل‌ها بسیار حائز اهمیت است و هر قفلی که بیشترین مزایا را دارد قطعا بهترین انتخاب برای حیاط شما خواهد بود.

با توجه به تنوع بی حد و مرزی که قفل‌های حیاطی دارند مهم است که در زمان خرید به فکر انتخاب بهترین برند قفل باشید. قفلی که به کمک هیچ ابزاری از دزدها باز نشده و هیچ نوع ماده‌ای نمی‌تواند آن را خراب کرده یا از بین ببرد، امنیت حیاط شما در گرو انتخابی است که باید داشته باشید. در نتیجه همیشه سعی کنید در زمان خرید با تحقیق در خصوص قفل‌های مختلف بهترین انتخاب را برای درب حیاط خود داشته باشید.



1. قفل حیاطی چیست؟

قفل درب حیاط (قفل حیاطی) برای استفاده جزو یراق آلات درب محسوب می شودن که برای باز و بسته شدن انواع درب های آهنی بزرگ حیاط، درب های پارکینگی و نفر رو استفاده می گردد. این قفل‌ها علاوه بر ایمنی بالا، مقاومت بالایی در برابر رطوبت (به هنگام بارش باران)، فشار و همچنین ضربه‌های متعدد هستند.

2. انواع قفل درب حیاط را نام ببرید؟

قفل های درب حیاط مکانیکی از انواع قفل های قدیمی هستند که با گذشت زمان زیاد هنوز نیز طرفداران خود را دارد. با گذر زمان شکل جدید‌‌تری به خود گرفته اند ولی ساختار آن‌ها تغییری نکرده اند.

این قفل ها با تغییر سبک انسان ها از سنتی به مدرن و افزایش نیاز و توقعات آن ها به وجود آمدند. اگر بخواهید به سرعت درب‌های خود را باز و بسته نمایید و یا نیاز دارید که تردد افراد را کنترل نمایید و به دنبال رفاه هستید خرید قفل برقی بسیار مناسب است که قفل برقی (کله گاوی) کاویان یکی از نمونه های پرطرفدار می باشد.

3. بهترین قفل ضد سرقت درب حیاطی چه مدلی می باشد؟

در بازار برندها و مدل‌های زیادی برای خرید قفل حیاطی وجود دارند برخی از آن ها مانند تسا، سپه، کاله، رجبی، ترین لاین، ایزو، داف می باشند، البته برندهای بسیار دیگری در بازار وجود دارند، اما این برندهای نام برده شده نسبت به سایرین شناخته شده تر می باشند و کیفیت خود را در طولانی مدت اثبات کرده اند.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587