• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دریل

دریل

آشنایی با دریل

دریل یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین لوازم و ابزارآلات الکترونیکی برای تمام مکانیک ها و شاغلانی که در حوزه فنی فعال هستند، می‌باشد که امکان باز و بسته نمودن انواع پیچ و یا سوراخکاری در سطوح متفاوت را برای شما در کمترین زمان فراهم می‌آورد. شما با خرید دریل برقی دیگر نگران سختی و یا آسانی پیچ ها و یا نصب لوازم و قطعات بر روی دیوار و یا سطوح دیگر نخواهید بود و کافی است از این ابزار برای کار خود استفاده کنید. دریل از ابزارهای کاربردی در هر صنعتی است میتوانیم بگوییم تقریبا در همه کارگاه ها و حتی منازل شما می‌توانید انواع و اقسام آن را مشاهده نمایید. این ابزار از نظر منبع تغذیه و انرژی به صورت کلی به سه دسته تقسیم می‌شود که شامل دریل برقی، دریل بادی و دریل شارژی می باشند.

معرفی انواع دریل

دریل ها نیز همانند هر وسیله دیگری دارای تنوع گسترده ای می‌باشد و دارای اندازه و قدرت مختلف تولید شده اند که بر اساس ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند به دریل ساده، دریل چکشی و دریل گیربکسی و دریل شارژی (دریل پیچ گوشتی شارژی) دسته بندی می‌شوند
  • دریل گیربکسی: در این مدل نیروی چرخشی موتور بعد از گذشتن از یک گیربکس دنده ای به سه نظام منتقل خواهد شد.
  • دریل ساده: در این نیروی چرخشی موتور مستقیما به سه نظام و مته منقل خواهد شد و معمولا سه نظامی که دارند سایز 6/5 و 10 می باشد.
  • دریل چکشی: این دستگاه ها علاوه نیروی چرخشی برای سوراخکاری، مانند چکش ضربه می زند تا نیروی بیشتری به سطح وارد نماید.
  • دریل پیچ گوشتی: این ابزار دارای ترکمتر می باشد و به همین دلیل قابلیت استفاده برای باز و بسته کردن انواع پیچ و نیز سوراخکاری مورد استفاده قرار می گیرد.
انواع دریل

آشنایی با بهترین دریل ها

در میان دریل ها نمونه های بیشماری با برندهای مختلف وجود دارند که هرکدام ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند. اما مانند هر کالای دیگری دارای نمونه های منتخبی می باشد که در بین مصرف کنندگان و فنی کاران طرفداران بیشتری دارد و درنتیجه پرفروش تر می باشند. در اینجا به چند نمونه از آن اشاره شده است:
معرفی بهترین دریل
نام ابزار کاربرد ابزار
دریل شارژی رونیکس 8612 مناسب برای چوب
دریل شارژی دنلکس 6112 مناسب برای چوب
دریل رونیکس 8900 براش لس مناسب برای دیوار
دریل چکشی 13 دنلکس مدل 1172 مناسب برای دیوار
دریل رونیکس 8012 مناسب برای مصارف خانگی و عمومی
دریل شارژی آما پلاس مدل 3418L مناسب برای مصارف خانگی و عمومی

نکات خرید دریل

در هنگام خرید این دستگاه براساس نیاز و انتظاری که از دستگاه دارید باید حتما چندین ویژگی آن را بررسی نمایید که در ادامه به برخی از این موارد اشاره شده است:
  • وزن و ابعاد
اولین نکته ای که باید در زمان خرید دریل توجه زیادی به آن داشته باشید وزن و اندازه دریل برقی می باشد. این وسایل به دلیل اینکه دارای موتورهای بزرگ و سنگین می باشند از وزن بالا و ابعاد بزرگتری برخوردار هستند که نشان دهنده قدرت و سرعت بیشتر آن می باشد. ولی به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام کارهایی که به صورت مداوم و طولانی مدت انجام می‌دهید، مشکلاتی برای دستان شما پیش خواهد آورد.
  • قابلیت کنترل سرعت
بیشتر دریل ها از قابلیت کنترل سرعت برخوردار نیستند و با یک سرعت واحد هر نوع پیچی را درون سوراخ ها می‌کند و آن را محکم خواهد کرد. این مورد برای برخی افراد که نیاز به بستن فقط پیچ دارند اهمیت چندانی ندارد، اما برای برخی دیگر نیز که نیاز دارند تا به آرامی پیچ را بسته و باز نمایند بسیار مهم می‌باشد.
  • منبع تغذیه
دریل پیچ گوشتی ها به دو صورت کار می‌کنند، یا به صورت مستقیم با برق شهری کار می‌نمایند و دارای سیم هستند و یا اینکه شارژی می‌باشند و توسط باتری هایی همانند لیتیومی، یونی و لیتیویم-یونی کار می‌نمایند. توجه به منبع تغذیه در هنگام خرید بسیار مهم است که باید توجه ویژه به آن داشته باشید.
  • قابلیت قفل پذیری
تصور کنید دریل برقی همینجور به برق متصل مانده باشد و بر روی زمین افتاده باشد و فردی ناشی نیز آن را برداشته باشدو در حال ایجاد نمودن خطر برای دیگران و همچنین خود باشد، چنانچه دریل شما دارای قابلیت قفل پذیری باشد دیگر نگران اتفاقات اینگونه خواهید بود.
  • سه نظام
سه نظام از مهمترین بخش های دریل پیچ گوشتی بعد از موتور آن است و در حقیقت وظیفه انتقال نیرو و نگهداشتن مته را برای کار برعهده دارد. سه نظام ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار می‌باشند که سه نظام 10، از معروف ترین سه نظام ها و البته برای دریل های ساده می باشند
نکات خرید دریل

قیمت خرید دریل

خرید انواع دریل ارزان در انواع مختلف همانند دریل شارژی باکیفیت دغدغه اصلی خریداران می باشد، عوامل زیادی بر روی قیمت تاثیرگذار می‌باشد که از مهمترین آن ها موتور محصولی است که شما قصد دارید آن را خریداری نمایید. همچنین از سایر فاکتورهای خرید برند محصول است و یا امکانات، گارانتی و خدمات پس از فروش و سایر موارد می‌باشد. به طور کلی دستگاه هایی که دارای موتورهای قوی تری هستند در نتیجه سرعت عمل بالایی نیز دارد، بنابراین از قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر محصولات ضعیف تر می‌باشد.

محبوب ترین برندهای دریل

دریل ها نیز همانند تمامی ابزارها دارای برند های مختلفی است که برخی از این برندها دارای محبوبیت بیشتری در میان خریداران است که بعضی از این برندها شاملرونیکس، توسن، بوش، نووا، می باشند که می توانید در وبسایت علمایی تمامی مدل ها را مشاهده و بررسی نمایید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.  

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587