• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

سیف باکس(گاو صندوق)

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

گاوصندوق (سیف باکس)

گاوصندوق (safe box) یکی از مهم ترین و با ارزش ترین تجهیزاتی است که افراد آن را داخل کمد در اتاق خواب و یا شرکت قرار می‌دهند تا در معرض دید و در دسترس نباشد. نمونه های قدیمی گاوصندوق جعبه های سنگینی بودند که حمل آنها بسیار مشکل بود. اما نمونه های مدرن امروزی به راحتی داخل کمد و کشو نصب می‌شوند. که معمولا به تمامی افراد پیشنهاد می‌گردد حتما در خانه یک گاوصندوق داشته باشند تا بتوانند مدارک و اسناد مهم و با ارزش خود را داخل آن قرار دهند و امنیت کامل را فراهم سازند.

ویژگی های گاوصندوق های مدرن

این نوع تجهیزات کمدی، از نوع دیجیتال هستند که امنیت بسیار بالایی دارند و برای اجازه دسترسی به داخل آن می‌توان از رمز عبور، اثر انگشت استفاده نمود. این اکسسوری ها علاوه بر روش های ذکر شده، دارای کلید مکانیکی هستند که می توان از آن در موقع ضروری استفاده کرد. این اکسسوری اتاقی دارای یونیت ۶۰ می باشد که قابلیت نصب در انواع کمد، کشوی اتاق خواب ها، انواع شرکت و دفاتر سازمانی و یا حتی مغازه ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ را دارد.

مزایایی استفاده از سیف باکس

استفاده از این محصول برای نگهداری اوراق و اسناد باارزشی که قصد دارید آن ها را در خانه و یا محل کار خود به دور از دسترسی دیگران نگهداری کنید، بسیار اهمیت دارد. زیرا از آنجایی که قابلیت کنترل دسترسی دارند و قفل آن به سادگی باز نمی گردد، از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سیف باکس ها معمولا دارای قفل دیجیتال هستند که برخی با اثر انگشت باز می شوند، برخی با رمز و برخی دیگر با کارت و تگ که غیر قابل کپی کردن می باشند. از این رو می توان تنها برای افراد مورد نظر دسترسی را فراهم سازید.

از آنجایی که این سیف باکس ها داخل کشو و یا کمد نصب می شوند، به هیچ عنوان در معرض دید قرار نمی گیرند و در صورتی که درب کمد و یا کشو قفل باشد، هیچ کس متوجه وجود چنین چیزی نخواهد شد.

گاوصندوق هایی که جزو تجهیزات کمدی محسوب می شوند، از نظر سایز و ابعاد کوچک هستند وزن متعادلی داند، در نتیجه برای حمل و نقل مشکلی به وجود نمی آورند.

سیف باکس

برندهای تولیدکننده سیف باکس

این کالا توسط برندهای متفاوتی چون فکتور، ملونی و سایر موارد تولید می گردد که هرکدام دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که آن ها را نسبت به یکدیگر متمایز می نماید. از سوی دیگر سبب می شود تا قیمت آنها باهم تفاوت داشته باشند و افراد با توجه به بررسی تمام ابعاد و مشخصات محصول بهترین گزینه را برای خود انتخاب می نمایند. البته معمولا تمامی برندها سعی دارند تا برای این محصول گالانتی در نظر داشته باشند.

خرید آنلاین گاوصندوق (safebox)

شما می توانید تمامی محصولات برندهای مختلف را مشاهده و بررسی نمایید از نظر قیمت خرید آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایید و سپس به صورت آنلاین ثبت سفارش و خرید نمایید. فروشگاه علمایی یکی از مراکز ابزار و یراق بزرگ در شرق کشور می باشد که به صورت آنلاین می توان این محصول را از آن خریداری نمود و پس از کوتاه ترین زمان ممکن، کالا را درب منزل دریافت کنید.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587