• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دستگیره کابینت مدرن

دستگیره کابینت مدرن

دستگیره های کابینت مدرن در عین سادگی، طراحی بسیار زیبا و جذابی دارند و بر روی این دستگیره ها از نگین و سرامیک و سایر تزئینات استفاده نشده است. دستگیره مدرن برای کابینت در دو مدل  دستگیره تک پیچ مدرن  و دو پیچ  تولید شده است و نوع دو پیچ آن سایز بندی های مختلفی دارد و به راحتی میتوانید در هر قسمت از دکوراسیون مد نظر خود نصب نمایید.

دستگیره کابینت مدرن در رنگ های مختلفی همچون طلایی و نقره ای تولید میشوند دلیل وجود این دو رنگ نیز این است که به راحتی با سایر وسایل هماهنگ خواهد شد و زیبایی بسیاری را به نمای کار خواهد داد.

جنس به کار رفته در دستگیره مدرن اغلب از آلومینیوم و زاماک است، ناگفته نماند دستگیره کابینت استیل هم در این دسته قرار میگیرد.

ابعاد دستگیره های مدرن

انتخاب سایز دستگیره های مدرن از مواردی است که باید حتما طبق اصول رعایت شود، در هنگام انتخاب دستگیره باید به ابعاد آن توجه نمایید تا سایزی را انتخاب کنید که با ابعاد درب یونیت کابینت هماهنگ باشد. به عنوان مثال برای کابینت هایی که ابعاد بلند تری را دارند همانند سبد سوپری یخچالی شما باید دستگیره هایی را انتخاب نمایید سایز بلندتری را داشته باشد و همچنین برای کابینت های کوچکتر باید از دستگیره های کوچکتر استفاده نمایید.

دستگیره کابینت های مدرن دارای سایزهای متنوعی است که ای سایزها بر اساس مضرب 3.2 میلیمتر بلندتر خواهند شد. سایز این دستگیره های عبارتند از 32 میلی مکتر، 320، 288،256 ،224 ،192 ،160 ،128 ،96 ،64 و... که میتوانید هر یک را بر اساس نیاز خود سفارش دهید.

خرید دستگیره مدرن کابینت

چنانچه قصد دارید که آشپزخانه شما مدرن باشد باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی عناصر هماهنگ و متناسب با سبک آشپزخانه باشند که یکی از این عنصرها  دستگیره مدرن شیک می‌باشد. جهت خرید دستگیره کابینت مدرن و با کیفیت بالا کافی است که به محصولاتی که در ابتدای همین صفحه قرار دارند نگاهی بیندازید و مدل مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

فروشگاه علمایی یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در کشور است که تمام محصولاتی که عرضه مینماید را با ضمانت و گارانتی به مشتریان ارائه میدهد. جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

تنوع رنگی دستگیره کابینت مدرن

انتخاب رنگ دستگیره کابینت دارای اهمیت بالایی است زیرا علاوه بر طرح دستگیره رنگ نیز باعث زیبایی بسیار آن خواهد شد، بنابراین باید در هنگام خرید به رنگ آن نیز دقت نمایید. یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب رنگ دستگیره کابینت توجه به رنگ زمینه آن است . باید دقت نمایید که رنگ دستگیره با رنگ زمینه کابینت دارای هارمونی باشد.

دستگیره درب مدرن دارای تنوع رنگی بالایی که توسط شرکت های مختلفی به بازار عرضه شده است و شما میتوانید از میان رنگ های تولید شده مناسب ترین را انتخاب کنید، برخی از این رنگ ها عبارتند از رنگ طلایی براق و PVD، طلایی مات، زیتونی، شامپاینی، نسکافه ای، رزگلد، کروم مات و براق، مشکی و …

قیمت دستگیره مدرن کابینت

دستگیره کابینت آشپزخانه مدرن به عامل های بسیاری بستگی دارد یکی از این عوامل جنس و مواد و متریال مواد تولیدی است که یکی از بهترین مواد آلیاژ زاماک می باشد . یکی دیگر از عواملی که در قیمت انواع دستگیره کابینت مدرن همچون دستگیره مخفی کابینت مدرن تاثیرگذار است برند تولیدی است، این بدین معنا است که برخی از برندهای تولید کننده با اینکه از مواد ارزان در تولید استفاده مینمایند ولی محصولی با قیمت بالا را به فروش میرسانند و یا برعکس. یکی از بهترین محصولات که قیمت مناسبی دارد و جزو پرفروش ترین محصولات است دستگیره های مدرن آلومینیومی می‌‎باشد.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587