• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

سم پاش 9 ليتری کنزاکس مدل KPS-109

  1. برای مصارف کود، سموم حشره کش، علف کش، اسپری کردن محلول‌های شوینده و…
  2. دارای مخزن 9 لیتری
  3. جنس مخزن از پلاستیک مقاوم

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

749,000 تومان

2 عدد در انبار

شناسه محصول: 1880007
خانه / ابزار آلات دستی / سم پاش / برای پدر باغبان / سم پاش 9 ليتری کنزاکس مدل KPS-109
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند کنزاکس- Kenzax
جنس مخزن پلی اتیلن مقاوم
ظرفیت مخزن 9 لیتر
جنس نازل -
ابعاد 18×18×58 سانتی ‌متر
وزن(کیلوگرم) 1.3
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نقد و بررسی

معرفی سم پاش 9 ليتری کنزاکس مدل KPS-109

سم پاش 9 ليتری کنزاکس مدل KPS-109 وسیله ای بسیار کاربردی برای باغبان ها و کشاورزها می باشد و همین طور کسانی که گلخانه دارند می باشد. این ابزار برای اسپری مواد در محیط و یا بر روی گیاهان مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل ممکن از افراد برای مصارف خانگی و عمومی نیز از آن استفاده کنند. شرکت کنزاکس در کنار سایر محصولات و ابزارهای خود این سم پاش ها را تولید کرده است که در میان سم پاش های سایر برندها و شرکت ها از نظر کیفیت و عملکرد، حرف اول را می زنند.

ویژگی های سم پاش کنزاکس

بدنه این سمپاش از جنس پلی اتیلن ساخته شده و بسیار مرغوب و مقاوم است و در برابر نور آفتاب و سرما و گرما تحت تاثیر قرار نمی گیرد. مواد پلی اتیلن از آنجایی که مقاومت بالاییی دارند، در نتیجه طول عمر ابزار رات نسبت به سایر مدل ها افزایش می دهند. حجم این سمپاش 9 لیتر است که با ریختن مواد شوینده و یا هر محلول دیگری داخل آن تا حد 9 لیتر امکان پذیر است. این سمپاش دستی است و برای استفاده از آن باید به صورت تفنگی باید ماشه لانس را فشار دهید تا محلول داخلی آن به بیرون اسپری شود. برای استفاده از این دستگاه هم می توان آن را از دسته ای که دارد بلند کنید و با خود حمل کنید. همچنین می توانید ان را با بندهایی که دارد پشت خود مانند کوله پشتی قرار دهید لانس آن را در دست بگیری و محیط را اسپری کنید. قطعاتی که بر روی این ابزار قرار گرفته است، از متریال باکیفیت ساخته شده و طول عمر بالایی دارند و در حین استفاده با مواد مختلف دچار خوردگی نمی شوند. همچنین بسیار راحت می توان ان ها را به یکدیگر متصل کنید و مورد استفاده قرار دهید.

تفاوت سمپاش 109 و 218 کنزاکس

دو نمونه از مدل های سمپاش که در فروشگاه علمایی وجود دارند کد های 109 و 218 هستند که در اینجا به مقایسه این دو نمونه پرداخته ایم. مهم ترین تفاوت هایی که وجود دارد این است که سمپاش 218 کنزاس شارژی و دستی می باشد و حجم مخزن آن 18 لیتر است. به همین دلیل این ابزار بیشتر برای گلخانه ها و کشاورزی و باغبانی که فضای بیشتری دارند، استفاده می شود. در حالی که کد 109 کنزاکس صرفا دستی است و بیشتر برای مصارف خانگی و عمومی یا محیط هایی که کوچک تر هستند، کاربرد دارد.

خرید سم پاش 9 ليتری کنزاکس مدل KPS-109

شما می توانید برای خرید این ابزار دستی و نیز دریافت قیمت خرید و مشخصات سایر نمونه های سم پاش را در فروشگاه علمایی بررسی و مقایسه کنید تا بتوانید کالای موردنظر خود را انتخاب نمایید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت سفارش شما پردازش و بسته بندی و در محل مورد نظر ارسال گردد. همچنین می توانید برای تجربه خریدی بهتر با کارشناسان و همکاران ما در فروشگاه ارتباط داشته باشید و سوالات مدنظر خود را جویا شوید و نسبت به خرید خود آگاه باشید.

توضیحات تکمیلی

وزن 1500 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سم پاش 9 ليتری کنزاکس مدل KPS-109”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587