• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

قیچی شمشاد زن رونیکس مدل RH-3112

ویژگی های محصول

  • کد محصول: مدل RH-3112 رونیکس
  • ۱: ابعاد (سانتی‌متر):به طول 55 سانتی‌متر
  • 2: نوع دسته:ثابت با روکش لاستیکی
  • 3: نوغ تیغه:فولادی
  • 4: طول تیغه:250 میلی‌متر (ضخامت 4 میلی‌متر)

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

ناموجود

شناسه محصول: 1530003
خانه / ابزار آلات دستی / قیچی / قیچی شمشاد زن / قیچی باغبانی / قیچی شمشاد زن رونیکس مدل RH-3112
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند رونیکس - Ronix
کاربرد ابزار باغبانی
وزن(کیلوگرم) 1.21
کیف حمل خیر
گارانتی 12ماه(شرکت رونیکس)
 

نقد و بررسی

قیچی شمشادزن رونیکس مدل RH-3112

قیچی شمشادزن رونیکس مدل RH-3112 نمونه ای دیگر از قیچی های باغبانی و به خصوص دسته قیچی های شمشادزن می باشد که در حوزه باغبانی و رسیدگی به درختان و باغچه ها علاقه مند هستند. قطعا اگر تا بحال به بوته های شمشاد در باغ و خیابان ها که به شکل های مختلف و زیبایی در آمده اند، توجه کرده باشید، معمولا با این نوع قیچی ها امکان پذیر است. البته در گاهی اوقات از اره زنجیری برقی نیز استفاده می شود تا فرایند زیباسازی آن ها خیلی تمیزتر، یکدست تر و سریع تر انجام شود. این محصول در کشور چین و تولید شرکت رونیکس است. همانطور که می دانید شرکت رونیکس بر روی کیفیت ساخت و تولید محصولات خود تمرکز دارد تا بتواند بهترین تجربه خرید و استفاده را برای مصرف کنندگان خود بسازد، از این رو می توان محصولات این شرکت را جزو ابزارآلات باکیفیت چینی در نظر گرفت.

ویژگی های قیچی شمشادزن ronix-3112

  • مشخصات تیغه
تیغه های این قیچی از جنس فولاد ضد زنگ و با فرایند فورج (drop forged) ساخته و آماده گردیده است تا مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. تیغه ها به طول 25 سانتی متر هستند و به طوری بر روی قیچی نصب شده اند که بین دو تیغه یک ضربه گیر از جنس استیل ضد زنگ قرار گرفته است تا در هنگام استفاده و باز و بسته شدن مداوم قیچی لبه های آن دچار خوردگی نگردد و طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • مشخصات دسته ها
دسته های این قیچی ابزار دستی باغبانی که مهم ترین بخش برای باغبان  جهت کاربری می باشد، از جنس پی وی سی ساخته شده است و روی آن ها روکشی بسیار باکیفیت و درجه یک ضد لغزش و ضد تعریق از جنس TPR/PP کشیده شده است تا در هنگام کار در دستان باغبان مشکلی به وجود نیاورد.  تمامی بخش های قیچی باغبانی 3112 رونیکس با رعایت تمامی استانداردها و اصول ارگونومیک که مطابق با آناتومی دستان انسان مطرح شده، ساخته شده تا در هنگام استفاده از آن برای کارهای مداوم و طولانی مدت، باغبان کمترین خستگی را احساس کند.

قیچی شمشادزن رونیکس مدل 3110 مناسب تر است یا 3112؟

در مقایسه بین دو مدل از قیچی شمشادزن رونیکس برای آن که مشخص شود کدام مناسب تر است باید ابتدا شما نیاز و خواسته خود را نسبت به ابزار مشخص نمایید. زیرا این دو ابزار از نظر کیفیت جنس و عملکرد نسبت به یکدیگر یکسان هستند، اما در یکی دو مورد باهم تفاوت هایی دارند. به عنوان مثال قیچی شمشادزن ronix-3112 که در اینجا در مورد آن صحبت شد، بر خلاف نمونه دیگر آن یعنی قیچی شمشادزن ronix-3110 دسته ثابت دارد و نه تلسکوپی. به بدان معناست که قابلیت تنظیم طول دسته برای این کد وجود ندارد، البته به همین دلیل قطعا قیمت مناسب تری دارد. ارین رو با توجه به نیاز شما و بودجه ای که در نظر دارید می توان هریک از محصولات گزینه مناسبی باشد.

خرید قیچی شمشادزن رونیکس

برای خرید این محصول به صورت آنلاین از نمایندگی های ابزارآلات رونیکس مانند وبسایت فروشگاه علمایی خریداری نمایید. علاوه بر آن می توانید سایر ابزارآلات را در دسته بندی مربوطه مشاهده و در صورت نیاز مدل مناسب را برای خود انتخاب نمایید. اگر درباره محصولات، مقایسه آن ها و یا لیست قیمتی آنها نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی ثبت شده با همکاران ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن 1500 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی شمشاد زن رونیکس مدل RH-3112”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587