• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

اره باغبانی

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

اره باغبانی

یکی از پرکاربردترین ابزارها در کشاورزی، اره‌های باغبانی هستند. از این محصولات برای بریدن شاخه‌ها و برگ‌های درختان استفاده کرده و آن‌ها را هرس می‌کنند. خرید اره باغبانی خوب و با قیمت مناسب یکی از مهمترین دغدغه‌های کشاورزان است. چراکه به کارگیری این ابزار نقش موثری در تسهیل و تسریع فعالیت‌های آنان دارد. اگر شما هم به دنبال خرید این محصولات و یا آگاهی از قیمت و راهنمای خرید ارههای باغبانی هستید با ما همراه باشید .

قیمت اره باغبانی سامورایی

پیش از آگاهی از قیمت اره سامورایی بهتر است بدانید که این ابزار از دو بخش اصلی به وجود آمده و شامل یک تیغه و یک اره است. شرکت‌های تولید کننده این محصولات را در انواع مختلفی طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. از جمله انواع این ابزارها می‌توان به اره دستی، برقی و بنزینی اشاره کرد.

هر دو این عوامل، یعنی عامل برند و شرکت سازنده و نوع محصول، دستی، برقی و بنزینی بودن آن، در تعیین قیمت این ابزار اثرگذار است. به نحوی که قیمت اره باغبانی رونیکس با قیمت اره باغبانی نووا و دیگر برندهای سازنده متفاوت بوده و یا قیمت اره‌های برقی با اره‌های دستی اختلاف دارد.

جنس اره‌ها و نوع دسته آن‌ها نیز در تعیین قیمتشان اثرگذار است. این اره‌ها، مدل‌های مختلفی نیز داشته و شامل اره خم، مستقیم، تاشو و .. هستند. پس برای خرید هر کدام باید قیمت متفاوتی پرداخت نمایید.

راهنمای خرید اره باغبانی

راهنمای خرید اره باغبانی

بسیاری از افراد تمایل به خرید یک اره خوب و با کیفیت دارند. اما با نحوه انتخاب و خرید این محصولات به اندازه کافی آشنا نیستند. در این بخش به راهنمای خرید این ابزار و نکات مورد نیاز در هنگام خرید اشاره خواهیم کرد .

یکی از مهمترین نکات پیش از انتخاب و خرید اره‌های باغبانی، توجه به برند و شرکت سازنده این ابزار است. عامل برند نقش قابل توجهی در کیفیت محصول داشته و قیمت آن را نیز تغییر می‌دهد.

از جمله برندهای محبوب و پر فروش این ابزار می‌توان به برند رونیکس اشاره کرد و یا شرکت سازنده نووا را نام برد. پس شما می‌توانید به خرید اره باغبانی رونیکس اقدام کرده و یا به خرید اره باغبانی نووا دست بزنید و بابت کیفیت محصول و قیمت مناسب آن نیز خیالتان راحت باشد .

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید پیش از خرید ارههای باغبانی به آن توجه داشته باشید تعداد دنده‌های اره در واحد است. یعنی باید بدانید که تعداد دنده‌های اره مورد نظر شما در یک سانتی متر چند عدد است. هر چقدر تعداد دنده در سانتی متر بالاتر باشد سرعت شما هم در بریدن شاخه‌ها و چوب‌ها بالاتر خواهد بود .

از آنجایی که دنده‌های بزرگ اره‌های باغبانی برای برش زدن به شاخه‌های بزرگ طراحی شده‌اند و دندانه‌های کوچک این ابزار را می‌توانید برای بریدن شاخه‌های کوچک مورد استفاده قرار دهید، پس به این موضوع پیش از خرید توجه کافی داشته باشید تا بتوانید این ابزار را در مصارف مدنظر خود به کار گیرید.

خرید اره باغبانی سامورایی

در حال حاضر خرید اره سامورایی افزایش قابل توجهی پیدا کرده چراکه این محصولات از مزایای بسیار زیادی برخوردار شده و جزء ادوات و ابزارهای جدیدی هستند که در فرایند هرس شاخه‌های درختان مورد استفاده کشاورزان قرار می‌گیرند.

این نوع اره‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مطابق با تکنولوژی‌های روز ژاپن ساخته شده‌اند. پس گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای باغبانان و کشاورزان خواهند بود. با خرید این محصولات قادر به برش زدن شاخه‌ها و چوب‌های خشک و تر خواهید بود.

تیغه به کار رفته در فرایند تولید این محصولات، دوطرفه است. یعنی شما می‌توانید با استفاده از این ابزار هم در حرکت رفت و هم در حرکت برگشت، چوب‌های مورد نظر خود را برش دهید. این ابزار از وزن بسیار سبکی برخوردار شده و غلاف آن‌ها نیز به یک نگهدارنده کمری تجهیز شده است.

پس بر روی کمر شما نصب شده و می‌توانید به راحتی آن‌ها را جابجا کنید و در هر منطقه‌ای که تمایل دارید مورد استفاده قرار دهید.جهت اطلاع از قیمت اره سامورایی رونیکس و سایر محصولات کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587