• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

جعبه بکس و متعلقات

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

جعبه بکس و متعلقات

بکس، جعبه بکس و همچنین متعلقات آن ها دارای طیف گسترده ای هستند که هر یک دارای کاربردهای خاص خود هستند، به عنوان مثال خود بکس تکی شامل بکس ساده و بکش فشار قوی هستند که دارای انواع مختلفی همانند بکس بلند فشار قوی،بکس بلند ساده، بکس کوتاه فشار قوی و همچنین بکس سر دیلی می باشند.

جعبه بکس کامل ( ست جعبه بکس) نیز جعبه ای می باشد که درون خود دارای انواع مختلفی از بکس ها در سایز های مختلفی را دارند. سایر متعلقات بکس نیز عبارت اند از دسته بکس کشویی،رابط بکس، دسته بکس هندلی و دسته بکس گردون، تبدیل بکس یا درایو بکس، بکس دسته تی، لقلقه بکس، دسته جغجغه، آچار جغجغه، آلن بکس، بکس E، و همچنین بکس های خاص یا بکس های گاراژ.

خرید جعبه بکس

در هر کارگاه صنعتی، تعمیرگاه های خودرو، کارخانجات تولیدی و صنعتی و هر سایت عمرانی و ساختمانی جعبه بکس از وسایل ضروری می باشد که برای باز و بستن پیچ و مهره مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از دلایل استفاده از استفاده از جعبه بکس به جای استفاده از بکس تکی و آچارهای تکی قیمت مناسب جعبه بکس است و یکی دیگر از مزیت های این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه مجموعه بودن انواع سری آچار بکس، جغجغه، دسته بکس، رابط و انواع لقلقه و سایر وسایل موجود در جعبه بکس می باشد.

فروشگاه علمایی به عنوان بزرگترین مجموعه فروش یراق الات و ابزار الات در مشهد به فروش انواع برندهای مختلف این محصول مشغول به فعالیت می باشد شما میتوانید جهت خرید انواع برند های جعبه بکس همانند جعبه بکس رونیکس و یا اطلاع از قیمت جعبه بکس کوچک و بزرگ با فروشگاه ما تماس حاصل نمایید.

بهترین مارک جعبه بکس چیست؟

بسیاری از افراد پیش از خرید یک محصول به مارک و یا برند سازنده آن توجه ویژه‌ای داشته و سعی می‌کنند بهترین مارک‌ها را برای خرید در نظر بگیرند. این موضوع در هنگام خرید جعبه آچار بکس نیز موضوع بسیار مهمی است.

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان به طراحی و ساخت انواع مختلف این محصولات اشتغال دارند. یکی از بهترین این مارک‌ها برند سازنده رونیکس است. این برند انواع مختلفی از این محصولات را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه داده است. محصولات جعبه بکس رونیکس دارای تنوع طراحی و سایز بوده و شما می‌توانید بسته به نیاز خود، جعبه آچار بکس مدنظرتان را انتخاب کنید.

در کنار انواع برندها و جعبه‌هی آچار بکس موجود در بازار، جعبه بکس رونیکس ۲۶۳۸ از طرفداران پروپاقرص خود برخوردار است. این جعبه بکس رونیکس، در مقایسه با دیگر مدل‌های همین برند، دارای جایگاه‌های بیشتری برای ابزارآلات مورد نیاز ما می‌باشد. اگر شغل شما مربوط به تعمیر ابزارآلات و انشعابات خانه و یا وسایل نقلیه‌ است. این جعبه بکس و متعلقات آن، بهترین گزینه برای شما می‌باشند.

اما اگر شما ابزارآلات متعددی ندارید و یا هرروز نیاز به ابزارآلات مختلف به جهت تعمیر وسایل و ماشین آلات مختلف ندارید و می‌خواهید ابزار کاربردی تعمیر لوازم منزل را به هنگام ضرورت با خود به همراه داشته باشید، توصیه می‌کنیم نگاهی به جعبه بکس ۱۷ پارچه رونیکس بیندازید. این جعبه بکس، دارای سایز و وزن کمتری بوده و عموما برای مصارف مسکونی و تعمیرات عادی است.

پس شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز و کاربردهای خود مجموعه مناسب رونیکس را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید. برند دیگر تولید کننده این محصولات برند سازنده نووا است. محصولات این برند نیز در انواعی از سایزها و مدل‌ها به صورت‌های ۴۰ پارچه، ۲۴ پارچه، ۲۳ پارچه و ... با کیفیت و کارایی کافی ساخته شده و در بازار وجود دارند. از محصولات این برند می‌توان به جعبه بکس ستاره ای نووا اشاره کرد. جعبه بکس ستاره ای یک پکیج کامل برای شماست. در این جعبه بکس، شما می‌توانید انواع ابزارهای مورد نیاز خود را بیابید.

پس شما می‌توانید به خرید جعبه آچار بکس نوا در تعداد و سایزهای مد نظر خود دست بزنید و از کیفیت قطعات خریداری شده نیز خیالتان آسوده باشد. همچنین در صورتی که دوست دارید از برند نووا خرید خود را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما جعبه آچار بکس رونیکس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف است.

نکات مهم در خرید انواع جعبه بکس

از نکات مهم در خرید جعبه بکس کامل  وجود هر نوع ابزارها و آچارهای درون هر جعبه بکس می باشد که دارای سایزهای مختلف و مدل های متفاوتی همچون مدل رابط و دسته بکس و غیره می باشند که برای خرید این ابزارها به صورت تکی باید هزینه زیادی و همچنین زمان زیادی را صرف نمایید. یکی دیگر از مزایای خرید جعبه بکس داشتن جعبه فلزی و یا پلاستیکی می باشد که جهت نگهداری و همچنین حمل و نقل آچارها بسیار کاربردی است. جعبه بکس ها دارای تعداد متفاوتی هستند که هرچه تعداد این آچارها بیشتر باشد سری آچار بکس ها و همچنین تعداد ابزارهایی که درون آن قرار دارد بیشتر می باشد.

قیمت جعبه بکس

کشورهای صنعتی زیادی وجود دارند که به تولید جعبه بکس در سایز های مختلف همچون جعبه بکس کوچک و بزرگ مشغول فعالیت هستند. در میان کشورهایی که به تولید این محصول مشغول هستند چندین کشور هستند که ابزارهای بسیار با کیفیت تری را تولید مینمایند و قیمت آن نسبت به کشور سازنده متغیر می باشد.

قیمت متفاوت این کشورها به دلیل کیفیت فوق العاده ای است که در تولید این محصولات در نظر  گرفته شده است، برای مثال جعبه بکس های تولیدی در آلمان دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و بهترین نوع جعبه بکس هایی هستند که شما میتوانید خریداری نمایید. این محصولات علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارند از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

در رده های بعدی برندهای تایوانی و جعبه بکس هایی که ساخت کشور تایوان هستند از کیفیت خوبی برخوردار هستند. شما میتوانید در فروشگاه علمایی انواع جعبه بکس و متعلقات آن  را به صورت کامل مشاهده نمایید.

جعبه بکس چی بخرم؟

اگر شما هم در مصارف خود به جعبه‌های آچار بکس نیاز پیدا کرده‌اید به طور حتم با این سوال و دغدغه مواجه شده‌اید که جعبه بکس چی بخرم؟ علاوه بر برندها و شرکت‌های سازنده رونیکس و نووا که در بالا به آن‌ها اشاره شد شرکت‌های دیگری هم در حوزه طراحی و تولید انواع مختلف جعبه‌های بوکس در حال فعالیت هستند.

پس شما می‌توانید از میان این برندها محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. از جمله این شرکت‌های سازنده می‌توان به برند نووا اشاره کرد.

جعبه آچار بکس نوا یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است و جایگاه قابل قبولی را در میان مصرف کنندگان به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی‌ها و مزایای جعبه‌های بکس ساخت این برند تایوانی، می‌توان به دوام و قدرت بالای آن‌ها اشاره کرد. بطور مثال، جعبه بکس ستاره ای این برند جزو محصولات برتر بازار بوده و بسیاری از افراد متخصص از این جعبه بکس استفاده می‌کنند.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587