• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

تراز لیزری

تراز لیزری یکی از مدل های پیشرفته تراز می باشد که امروزه به دلیل راحتی و ساده تر کردن اندازه گیری، کاربرد بیشتری دارند. این محصولات بیشتر در حوزه صنعت و ساختمان و برای میزان شیب زمین و اجسام موجود مورد استفاده قرار میگیرد. با ورود این محصولات در بازار، تراز های دستی دیگر محبوبیت چندانی ندارند و صرفا برای کارهای ساده و معمولی به کار گرفته می شوند. ترازهای لیزری در واقع مدل های مختلفی دارند و می توانند با ویژگی های متنوع خود، طیف گسترده از نیاز کاربران را برطرف سازند. در ادامه به انواع تراز لیزری پرداخته شده است: انواع تراز لیزری

انواع تراز لیزری

تراز لیزری با توجه به تعداد چشمی و نور لیزری که دارند به سه دسته تقسیم می شوند: 1. دسته بندی براساس تعداد نور لیزر: در این دسته بندی در واقع ترازها به دو دسته تک خط و دو خط تقسیم می شوند. به عبارت دیگر برخی موارد تنها یک نور لیزر دارند و برخی دیگر دارای دو خط افقی و عمودی می باشند. 2: دسته بندی تراز با توجه به رنگ لیزر: این دستگاه ها با توجه به رنگی نور لیزرشان به دو دسته نور سبز و نور قرمز تقسیم می شوند. این دو مورد از نظر کیفیت و کاربرد نسبت به یکدیگر تفاوت هایی دارند که در یک مقاله مجزا به صورت کامل در خصوص "تفاوت های تراز لیزری نور سبز و قرمز" توضیح داده شده اند. 3. دسته بندی با توجه به تعداد چشمی: برخی محصولات دارای یک چشم می باشند، در حالی که دو عدد لیزر افقی و عمودی دارند، برخی دیگر دارای دو عدد چشمی هستند. قطعا همانطور که مشخص است، دستگاه هایی دارای دو عدد چشمی هستند، باکیفیت تر و شفافیت بیشتر نسبت به نمونه های دیگر دارند. ترازهای لیزری با در نظر گرفتن جزئیات به مدل های بیشتری تقسیم می شوند که به طور کامل در مقاله ای تحت عنوان "تراز لیزری چیست" به آن ها اشاره کرده ایم و می توانید آن را مطالعه نمایید.

کاربردهای تراز لیزری

1. سنجش میزان شیب زمین 2. شناسایی خطوط موازی در صنعت ساخت و ساز 3. نصب انواع کمد، کابینت و سایر موارد مربوط به دکوراسیون داخلی 4. کاشی کاری، آینه کاری 5. و بسیاری از موارد دیگر تراز لیزری نور سبز

مزایا و معایب تراز لیزری

این ابزار در گذشته نمونه های بسیار ساده تری داشته است و با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز قابلیت های آن افزایش پیدا کرده است. اما با این حال دارای مزایا و معایبی می باشد که در جدول زیر به مهم ترین موارد ان اشاره شده است:
مزایا معایب
دقت بسیار بالا حساسیت بسیار بالا
مناسب برای فواصل دور گارانتی ندارند
مناسب برای محیط های باز نسبتا گران هستند
خودتراز هستند ----
امکان نصب بر روی پایه و دیوار را دارند ----

قیمت خرید تراز لیزری

قیمت خرید این کالا در بازار به صورت مشخص امکان پذیر نمی باشد، زیرا قیمت کالا با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد، متغیر است و هرچه قابلیت های دستگاه بیشتر باشد، کیفیت بالاتر باشد، به همران میزان قیمت محصول بیشتر خواهد بود. عواملی چون قابلیت های دستگاه، برند محصول، نوع آن از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید موثر هستند و در قیمت ان تاثیر گذار خواهند بود.

خرید آنلاین تراز لیزری

برای خرید این کالا می توانید در وبسایت فروشگاه علمایی می توانید تمامی محصولات را مشاهده و آن ها را بایکدیگر مقایسه نمایید و در نهایت بهترین گزینه را برای خود ثبت کنید تا همکاران در بخش فروش و پشتیبانی در اسرع وقت آن را پردازش و آماده ارسال نمایند. همچنین می توانید در هنگام بررسی مشاوره رایگان دریافت کنید تا با توجه به نیازتان بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587