• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

یراق آلات کابینت

تمامی تجهیزاتی که برای اتصال کابینت‌ها به یکدیگر و برای نصب بر روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به یراق‌آلات کابینت معروف هستند. این مجموعه از یراق‌آلات به چند دسته مختلف "لولا، ریل، جک، مگنت، پایه‌ها" تقسیم می‌شوند و هرکدام کاربرد و مدل‌های مخصوص به خود را دارا می‌باشند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

آشنایی با انواع یراق‌آلات کابینت

1. لولای کابینت

لولا برای باز و بسته شدن درب‌های کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد که دو نوع معمولی و ساده "گازور" و "آرام‌بند دارد" که مدل ساده یا گازور زمانی که بر روی درب کابینت نصب می‌شود، هنگام بسته شدن از شتاب آن کاسته نمی‌شود و با همان سرعت اولیه تا انتها بسته می‌شود. اما با نصب لولای آرام‌بند، تا حدی از مسیر با شتاب اولیه پیش می‌رود و سپس کاسته می‌شود تا به آرامی و بدون صدا بسته شود.

لولاهای کابینت موجود در بازار  معمولا چینی، ترک و یا ایرانی هستند که برندهایی چون "آما، آرت" بیشتر برای گازورها موجود هستند و به فروش می‌رسند و برای آرام‌بندها برندهای چینی مانند" اچ تی ان (HTN)، پرنس، ملونی" و در محصولات ترک تنها برند صامت در فروشگاه علمایی به فروش می‌رسد.

لولای کابینت

2. پایه‌های کابینت

پایه‌ها برای نگه داشتن کابینت‌ها بر روی زمین هستند که تا حدی از زمین فاصله داشته باشند. این مسئله برای شست‌و‌شوی کف آشپزخانه و تمیز کردن آن بسیار اهمیت دارد. علاوه بر آن، از مرطوب شدن کابینت‌های روی زمین جلوگیری می‌کند. پایه‌ها از نظر جنس به سه دسته استیل، طرح استیل و پلاستیکی تقسیم می‌شوند و کیفیت آن‌ها نسبت به جنسشان متفاوت خواهد بود.

3. ریل کابینتی

ریل‌ها برای کشوهای کابینت و یا سایر موارد مانند سبد سوپری‌هایی که به صورت کشویی بیرون می‌آیند، استفاده می‌شود که به راحتی قابلیت باز و بسته شدن داشته باشد. ریل‌ها به دو دسته ساچمه‌ای با سه حالت متفاوت (ساده، آرام‌بند و مگنتی) و مخفی (آرام‌بند، مگنتی و آرام‌بند - مگنتی) تقسیم می‌شوند. ریل‌های ساچمه‌ای از بغل کشو نصب می‌شوند و در دو طرف کشو قرار می‌گیرند. ریل‌های مخفی در کف کشو دیواره‌های آن قبل از ساخت نصب می‌شود.

ریل کشویی

4. جک های کابینت

جک٬ها برای کابینت‌هایی که بالایی که به سمت بالا باز می‌شوند مانند کابینت بالای سینک و آبچکان یا سایر موارد استفاده می‌شوند که به سه مدل پمپی، اتوبوسی و ملخی تقسیم می‌شوند. انتخاب این جک‌ها با توجه براساس ابعاد درب کابینت و وزن آن انجام می‌شود جک‌ها هم مانند سایر یراق‌های کابینت دو نوع ساده و آرام‌بند دارند. تمامی جک‌های موجود سایز‌بندی دارند که براساس وزن درب باید آن‌ها را انتخاب کرد.

جک کابینتی

خرید یراق آلات کابینت

انواع و اقسام این یراق‌های کابینتی را می‌توان در مراکز فروش یراق از جمله فروشگاه علمایی تهیه نمایید. این فروشگاه برای راحتی بیشتر کاربران و مشتریان خودف امکان خرید آنلاین را نیز علاوه بر فروش حضوری (در شهر مشهد) فراهم کرده است تا همراهان آن بتوانند از هر نقطه ایران سفارشات خود را به صورت تکی و عمده ثبت و دریافت نمایند.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587