• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

ابزار های بادی و بنزینی

آشنایی با ابزارهای بادی و بنزینی

در میان ابزارهایی که در بازار و در صنعت وجود دارند و به کار گرفته می شوند، همانطور که می دانید برخی از ابزارآلات برقی و شارژی منبع تغذیه شان باتری و یا برق شهری می باشد، اما برخی دیگر ممکن است به صورت بادی و بنزینی مورد استفاده قرار بگیرند. در این بخش با ابزارآلات بادی و بنزینی و نحوه استفاده از انها آشنا می شوید که چگونه عمل می کنند و بدون برق روشن می شوند.

ابزارآلات بادی

ابزارآلات بادی، ابزارهایی هستند که با اتصال به پمپ باد و فشار باد تولیدی توسط پمپ انرژی مورد نیاز را بدست می آورند و روشن می شوند. برخی از ابزارها در دو نوع برقی و بادی وجود دارند مانند پیستوله برقی و پیستوله بادی که هرکدام ویژگی ها و کاربردهای خود را دارند. ابزارهای بادی، از آنجایی که به پمپ باد متصول می شوند، معمولا برای کارهای صنعتی و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. اما از آنجایی که می توان فشار باد را می توان با استفاده رگلاتور کنترل کرد، در نتیجه کار باکیفیت تر و تمیز تری در دست خواهید داشت، در صورتی که برای ابزارهای برقی این مسئله کمی سخت تر اتفاق می افتد.

ابزارهای بادی

ابزارآلات بنزینی

ابزارآلات بنزینی، مانند اتومبیل با سوخت بنزین کار می کنند. این ابزارها دو نوع کلی دارند که ممکن است موتور دو زمانه داشته باشند و یا موتور چهار زمانه. هرکدام از این مدل ها مزایا و معایبی دارند که به عنوان مثال در مقاله تفاوت اره زنجیری های دو زمانه و چهار زمانه به این موارد اشاره شده است که برای درک بهتر می توانید ان را مطالعه نمایید. این ابزارها دارای مخزن روغن و بنزین هستند که باید هرکدام را به نسبت مشخصی بریزند تا با روشن کردن استارت زدن دستگاه فرایند احتراق درون موتور رخ دهد و دستگاه را روشن نماید. از آنجایی که نیاز به کابل برق ندارند، می توان از آنها در محیط های بزرگ و یا فضای باز استفاده نمود و تنها سوخت ان را تامین نمود.

ابزارآلات بنزینی

مقایسه ابزارهای بادی و بنزینی

از آنجایی که این ابزارها کاربردهای متفاوتی دارند نمی توان به راحتی آن ها را با هم مقایسه نمود. شاید این کارا را به صورت جداگانه بتوان برای ابزارهایی که هم نوع بادی و برقی و یا برقی و بنزینی دارند انجام داد و انها را با هم مقایسه نمود. به عنوان مثال پیستوله بادی و بنزینی، یا ارزه زنجیری برقی با اره زنجیری بنزینی را می توان با هم مقایسه نمود. از سوی دیگر می توان میخکوب بادی را با میخکوب دستی را مقایسه نمود، اما نمی توان پیستوله بادی و اره زنجیری  بنزینی را با هم مقایسه کرد، زیرا هم از نظر فنی و هم از نظر کارایی با هم تفاوت دارند و قابل مقایسه نمی باشند.

خرید ابزارهای بادی و یا بنزینی

برای خرید این محصولات مانند سایر ابزارآلات لازم است حتما نوع کار و شرایط و وضعیت محیط کاری خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. و قبل از خرید حتما سعی کنید سایر مدله های آنها ینی مدل های برقی و یا شارژی را نیز بررسی نماییدو تا بتوانید تصمیمی قاطعانه در خرید خود داشته باشید و بهترین استفاده را از ابزارها ببرید. و سعی کنید حتما ابزارهای کار خود را که کیفیت و عملکرد آن ها اهمیت دارند، حتما از مراکز ابزارفروشی مطمعن خریداری نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید آن را پیگیری نمایید.

فروشگاه علمایی در واقع فروشگاه تخصصی ابزار و یراق و تجهیزات ساختمانی در شرق کشور می باشد که نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای معتبر را دارد و خرید حضوری و انلاین را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587