• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

جا قاشق و چنگالی

اهمیت جا قاشق و چنگالی در آشپزخانه

جاقاشق و چنگالی در آشپزخانه یکی از پرکاربردترین اکسسسوری های آشپزخانه محسوب می‌شود که می تواند به نظم و چیدمان قاشق و چنگال‌ها، کارد و چنگال و نیز کفگیر و ملاقه‌ها کمک کند. از آنجایی که تعداد و حجم قاشق و چنگال‌ها در آشپزخانه زیاد است، به همین دلیل جمع کردن و مرتب نمودن آن ها برای خانم‌ها همیشه یک چالش جدی محسوب می‌شود. زیرا دوست دارند به شکلی آن‌ها را در جایی قرار دهند که به تمامی شان دسترسی داشته باشند و همین طور منظم در کنار هم قرار بگیرند و با هربار برداشتن یکی از بینشان، بی نظمی رخ ندهد. در نتیجه امروزه یکی از کشوهای آشپزخانه برای چنین فضایی اختصاص داده می‌شود.

 

ویژگی های جاقاشق و چنگالی و مزایای آن

این نظم دهنده‌ها دارای جنس و طرح های متنوعی هستند که افراد می توانند باتوجه به سلیقه و فضای آشپزخانه مناسب‌ترین نمونه را برای خود انتخاب نمایند. به عنوان مثال از جنس چرمی، چوبی، ام دی اف، استیل، پلاستیکی و سایر موارد ساخته شده‌اند. از نظر طرح این اکسسوری ها متنوع می‌باشند، به طوری که بر روی برخی دقیقا شکل قاشق، کارد و چنگال مشخص شده است تا هرکدام در جای تعیین شده قرار گیرند. در برخی دیگر، تنها خانه‌ها در سایز و ابعاد متفاوت در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا با توجه به سایز و قد آنها قرار بگیرند. بر روی برخی از خانه‌ها ممکن است یک درپوش وجود داشته باشد تا موارد که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را درون آن قرار دهید تا کمتر در دسترس باشند.

برندهای جاقاشقی موجود در بازار

این اکسسوری دارای مدل‌ها و برندهای ایرانی و خارجی مانند "ملونی، داسی و آلبا" می‌باشد که در ابعاد و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند تا افراد بتوانند متناسب با دکوراسون آشپزخانه آن‌ها را خریداری نمایند. قطعا قیمت خرید این محصولات با توجه به برند، طرح و رنگ و اندازه شان متفاوت است و باید به صورت جداگانه محاسبه گردند.

 

نحوه نصب و قرار گیری نظم دهنده قاشق و چنگال

این نظم دهنده همانند سایر مدل ها به صورت کشویی و با استفاده از ریل های آرام بند درون کمد و یا کشوی کابینت نصب می‌شوند که برای این کار لازم است حتما یونیت مناسب را انتخاب کنید تا به راحتی داخل کابینت جای داده شود. معمولا یونیت‌ها 10 سانت از فضای کوچکتر می باشد که بتوان ریل و سایر اجزا را نصب نمود. برای استفاده از این نظم دهنده‌ها حتما باید از قبل تصمیم گیری شود تا کابینت‌ساز و یا نجار بتواند فضای آن را داخل کمد و یا کشو فراهم سازد و دوباره کاری صورت نگیرد.

خرید و سفارش جاقاشق و چنگال

برای خرید این محصولات شما می‌توانید به یراق فروشی و فروشگاه های لوازم آشپزخانه مراجعه نمایید و یونیت مناسب را تهیه نمایید. علاوه بر آن می توانید از فروشگاه علمایی با بیش از 50 سال سابقه فروش لوازم و یراق آلات و بزرگترین فروشگاه شرق کشور به صورت خرید نمایید. اما سعی کنید، حتما در خصوص انتخاب یونیت ان توجه داشته باشید و اگر در خصوص ان احساس می کنید به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید، می توانید با شماره های ثبت شده در تماس باشید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587