• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دستگیره درب پلاک بهریزان مدل 4000

ویژگی های محصول

  1. برند بهریزان
  2. مدل 4600
  3. سوئیچی،، سرویسی
  4. جنس زاماک
  5. طلایی، زیتونی و ساتن
  6. ساخت ایران
  7. دارای 7 سال گارانتی شرکت بهریزان

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

550,000 تا 1,200,000 تومان

شناسه محصول: بدون شناسه
خانه / دستگیره / دستگیره درب / دستگیره پلاک / دستگیره درب پلاک بهریزان مدل 4000
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند بهریزان-behrizan
مدل 4000
نوع سوئیچی، سرویسی
جنس دستگیره زاماک
آبکاری (رنگ) طلایی، زیتونی و ساتن
سیلندر ندارد
قفل ندارد
کاربرد درب های اتاقی، سرویسی، آپارتمانی
طراحی مدرن
اقلام همراه 2 عدد دستگیره (1 درب :جفت)، پیچ، میله
گارانتی 7 سال گارانتی بهریزان

نقد و بررسی

نقد و بررسی دستگیره درب پلاک بهریزان مدل 4000

دستگیره درب پلاک بهریزان مدل 4000 نمونه ای از مدل های دستگیره ی یک پارچه است که دستگیره درب پلاک نام دارد. تفاوتی که این دستگیره با دستگیره رزت دارد، این است که قفل و دستگیره بر روی یک بدنه قرار گرفته اند، اما در نمونه های رزت، دستگیره و قفل به صورت جداگانه بر روی درب نصب می شوند و ما بین آن ها خالی می باشد. 

دستگیره ای که در اینجا از محصولات برند بهریزان می باشد. شرکت بهریزان در حوزه تولید انواع دستگیره فعالیت دارد و سعی دارد اصول طراحی و ساخت محصول را همراه با بهترین کیفیت و متریال را در خط تولید خود رعایت کند. همچنین برای افزایش رضایت و اطمینان خاطر مصرف کنندگان برای دستگیره های خود 7 سال ضمانت شرکتی در نظر گرفته است.

ویژگی های دستگیره درب بهریزان مدل 4000

  • جنس دستگیره 

جنس این دستگیره آلیاژ زاماک (سرب خشک) است که جزو بهترین متریال های ساخت دستگیره محسوب می شود. امروزه در بازار، بعد از دستگیره های برنجی که بهترین نوع دستگیره به حساب می آیند، این آلیاژ بالاترین کیفیت را دارد و عمر دستگیره را افزایش میدهد، زیرا مقاومت و استحکام آن را دربرابر تغییرات آب و هوایی، اکسید شدن و یا خوردگی افزایش می دهد.

  • طرح دستگیره

دستگیره پلاک 4000 طراحی ساده و مینیمالی دارد که برای تمامی محیط ها و درب ها مناسب می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک دستگیره ساده و معمولی هستید، این دستگیره می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. سطحی کاملا صیقلی و براق دارد و هیچ گونه نقش و طرحی بر روی ان طراحی نشده است. 

  • رنگ دستگیره 

این دستگیره رنگ بندی متنوعی دارد تا بتواند متناسب تمامی سلیقه ها انتخاب شود و بر روی درب های مختلف به راحتی نصب شوند و هارمونی داشته باشند. این دستگیره دارای رنگ هایی همچون "تیتانیوم- طلایی، طلایی خش دار، کروم، نیکل، رزگلد و زیتونی" می باشد و شما می توانید بهترین و مناسبترین رنگ دستگیره را برای خود انتخابی نمایید. 

  • مدل های دستگیره

دستگیره 4000 بهریزان فقط دارای مدل سوئیچی می باشد که به صورت جفت (دو عدد دستگیره داخلی و خارجی) به فروش می رسد و با خرید توپی و سیلندر مناسب می توانید نوع کاربری ان را تعیین کنید که به عنوان دستگیره سوئیچی استفاده شود و یا اینکه به عنوان دستگیره درب سرویسی کاربرد داشته باشد.

مقایسه دستگیره پلاک 4000 با دستگیره رزت 4000R بهریزان

همانطور که در ابتدای امر ذکر شده است، دستگیره رزت 4000R بهریزان در واقع دستگیره دو تکه می باشد یعنی از دو بخش جداگانه تشکیل شده است و دستگیره و ناحیه قفل از یکدیگر جدا هستند. اما تفاوتی که بین این دستگیره ها وجود دارد، این است که دستگیره پلاک بر روی تمامی درب ها قابل نصب می باشد و هیچ مشکلی برایشان وجود ندارد، اما دستگیره رزت معمولا برای اولین بار باید بر روی درب نصب شوند.

برای درب های قدیمی که قصد تعویض دستگیره داشته باشید، دو حالت وجود داد: حالت اول این است که دستگیره قبلی رزت باشد، در این صورت به راحتی می توانید دستگیره جدید را نصب کنید. اما در حالت دوم که اگر دستگیره قبلی دستگیره پلاک باشد و بخواهید دستگیره رزت نصب کنید، حتما باید ابتدا درب را ترمیم نمایید و سپس دستگیره جدید را بر روی ان نصب کنید تا اثر دستگیره قبلی بر روی درب نمایان نباشد.

قیمت خرید دستگیره درب Behrizan - 4000

جهت خرید این دستگیره درب پلاک می توانید به وبسایت فروشگاه علمایی مراجعه کنید و به سرعت کالای مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. قبل از خرید می توانید دستگیره های دیگر را نیز در وبسایت مشاهده و قیمت خرید آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09917964587 و یا 05137291839 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
رنگ بندی

(آلومینیوم زیتونی), (آلومینیوم ساتن), (زیتونی), (طلایی), (نقره ای مات)

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگیره درب پلاک بهریزان مدل 4000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

ساعت کاری از ساعت 8 الی 20:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587