• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

سنباده لرزان برقی آروا مدل 5420

ویژگی های محصول

  • 1: سرعت در حالت بی باری 12000 دور بر دقیقه
  • 2: دارای موتور قدرتمند با گشتاور و راندمان بالا
  • 3: دارای دسته ضد لرزش با طراحی ارگونومیک
  • 4: دارای عایق دوجداره بدنه
  • 5: دارای دکمه قفل کن
  • 6: مجهز به بلبرینگ های ضد غبار جهت طول عمر بیشتر
  • 7: مجهز به کالکتور و سیم پیچی 100% مس و قابلیت تحمل دمای 200 درجه
  • 8: مجهز به سیستم جدید گیره جهت اتصال مناسب صفحه سنباده به کف آلومینیومی

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

1,898,000 تومان

1 عدد در انبار

شناسه محصول: 1270008
خانه / ابزارآلات برقی و شارژی / سنباده لرزان / برای پدر نجار / سنباده لرزان برقی آروا مدل 5420
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند آروا - Arva
منبع تغذیه برقی
توان 230 وات
ولتاژ ورودی 240-220 ولت
گارانتی 12ماه گارانتی شرکتی

نقد و بررسی

سنباده لرزان برقی آروا مدل 5420

سنباده لرزان برقی آروا مدل 5420 نمونه ای از ابزارآلات برقی می باشد که در صافکاری و نقاشی اتومبیل و صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرند. این ابزار بیشتر به جهت صاف کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار میگیرد تا سطحی صاف و یکدست داشته باشید. این ابزار برقی نمونه ای از محصولات تولید شده از شرکت آروا می باشد. این شرکت از آنجایی که قصد دارد رضایت مصرف کننده و اعتماد آنها را نسبت به محصولات خود افزایش دهد، برای برخی از محصولات خود از جمله این ابزار یک سال گارانتی توسط شرکت آروا در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

ویژگی ها و مشخصات سنباده لرزان برقی آروا مدل 5420

  • ویژگی های موتور 
این سنباده لرزان با برق کار می کند و منبع تغذیه آن برق می باشد. بنابراین حتما باید در مکانی که از آن استفاده می کنید، حتما باید پریز برق و یا موتور برق (ژنراتور) وجود داشته باشد. این دستگاه با ولتاژ 220 - 240 ولت (برق شهری) کار می کند و توان و قدرت موتور آن 230 وات می باشد. موتور این دستگاه، از جمله موارد قدرتمند و حرفه ای است که دارای گشتاور و راندمان بالا می باشد. همچنین موتور سنباده مجهز به بلبرینگ های ضد غبار است که سبب طول عمر بیشتر دستگاه می گردد. علاوه بر آن، مجهز به کالکتور و سیم پیچی 100% مس است که قابلیت تحمل دمای 200 درجه را دارد و به راحتی تحت تاثیر دما و گرمای محیط قرار نمی گیرد.
  • سرعت سنباده لرزان
سرعتی که این ابزار برقی دارد، 12000 دور بر دقیقه می باشد. همانطور که می دانید سرعت سنباده تا حدی بر روی کیفیت کار تاثیر دارد و می تواند آن را به راحتی می توان با استفاده از آن سطوح را سنباده زنی کرد. معمولا این سرعت برای کابینت سازی ها، کاشی کاری و یا موارد کارگاهی بسیار مناسب می باشد و می توان از آن استفاده کرد. همانطور که بیان شد سرعت سنباده به شدت بر روی کیفیت و تمیزی کار و همچنین مدت زمان کاری که انجام می گردد تاثیر مستقیمی دارد که باید حتما به آن توجه شود.
  • ویژگی های صفحه سنباده 
پد این ابزار به شکل مستطیل می باشد که ابعادی برابر با 185*93 میلی متر دارد. این پد بر روی سطح مورد نظر قرار می گیرد و با حرکت آن می توان سطح را سنباده زنی کرد. همانطور که می دانید، سنباده های لرزان دارای چهار شکل متفاوت "مربع، مستطیل، دایره و اوربیتال"می باشند. زمانی که سطوح مورد نظر شما در مقیاس بزرگ باشند، می توان به جای استفاده از نمونه های مربعی شکل از پدهای مستطیل استفاده نمود تا سطح بزرگتری را سنباده زنی کند و در نتیجه کار در زمان کوتاه تری انجام شود.
  • طراحی ارگونومیک
بدنه این سنباده لرزان برقی به صورت کاملا ارگونومیک، طراحی و ساخته شده است تا بتوانید از آن خیلی راحت در طولانی مدت و به صورت مداوم استفاده نمود. این ابزار دارای یک دسته با طراحی ارگونومیک و ضد لرزش می باشد که در هنگام کار لرزش کفی سنباده را به دستان کاربر منتقل نکند و کاربر بتواند با تمرکز و تسلط کافی کار خود را انجام دهد. همچنین بر روی آن یک روکش ضد تعریق و ضد لغزش کشیده شده است تا هیچ گونه مزاحمت و مشکلی برای کاربر ایجاد نکند.

قیمت خرید سنباده لرزان برقی آروا

شما می توانید قیمت خرید این کالا و یا سایر محصولات مشابه را در وبسایت olamaee.com مشاهده و بررسی نمایید و در صورت نیاز آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در انتها ابزار مناسب و کاربردی خود را به صورت آنلاین در این فروشگاه ثبت کنید تا همکاران پس از پردازش و بسته بندی در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال نمایند. از سوی دیگر در هنگان خرید ابزار اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید، می توانید از کارشناسان فنی فروشگاه مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.      

توضیحات تکمیلی

وزن 2500 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنباده لرزان برقی آروا مدل 5420”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587