• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دستگیره هوشمند درب یوکا (yucca) مدل SimpledPro

ویژگی های محصول

  • کد محصول: درب یوکا (yucca) مدل simpled
  • 1: قابلیت باز شدن از طریق اثر انگشت تا 100 اثر انگشت
  • 2: قابلیت باز شدن از طریق کارت و تگ تا 100 کارت و تگ
  • 3: دارای چشمی دیجیتال
  • 4: قابلیت باز کردن از طریق کد تا 100 رمز
  • 5: ضد رطوبت
  • 6: ورود با تایید 2 کاربر
  • 7: قفل امنیتی بیرونی
  • 8: دارای اپلیکیشن موبایل
  • گارانتی: 24 ماه گارانتی شرکتی

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

19,500,000 تومان

18 عدد در انبار

شناسه محصول: 3150031
خانه / دستگیره / دستگیره هوشمند (دیجیتال) / دستگیره هوشمند درب یوکا (yucca) مدل SimpledPro
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند یوکا (yucca)
قفل دارد
صفحه نمایش 3/5 اینچی
رنگ مشکی
توضیحات ورودی

نقد و بررسی

معرفی دستگیره هوشمند درب یوکا (yucca) مدل SimpledPro

دستگیره هوشمند درب یوکا (yucca) مدل SimpledPro یکی از دستگیره های لاکچری و مدرن است که امروزه افراد بسیاری به دنبال هستند. معمولا امروزه افراد برای ساختمان های خود به جهت امنیت بالا و نیز کنترل آن به دنبال قفل های دیجیتال این چنین هستند. این مدل دستگیره دیجیتال نمونه ای از دستگیره های تولید شده توسط شرکت یوکا تولید شده است.

امکانات دستگیره دیجیتال yucca - SimpledPro

این قفل هوشمند مانند بسیاری از نمونه های دیگر دارای قابلیت های متعددی است که کاربری دستگاه را راحت تر کرده است و امکان مدیریت کنترل تردد افراد را برای صاحبین ساختمان فراهم ساخته است. برخی از این امکانات در ادامه مطرح شده است تا شما را با امکانات این دستگاه بیشتر آشنا کند.

استفاده از کارت

یکی از قابلیت هایی که این دستگاه دارد، استفاده از کارت برای باز کردن درب می باشد. شما می توانید برای تعداد افرادی که قصد دارید به داخل ساختمان تردد داشته باشند، کارت تهیه و تعریف نمایید و آن ها را تحویل دهید. در صورت استفاده از کارت می توانید برای 100 نفر کارت مجزا و اختصاصی تعریف نمایید.

تعریف تگ

امکان دیگری که وجود دارد تعریف تگ برای دستگاه می باشد. یعنی شما می توانید علاوه بر کارت به کمک تگ دسترسی بدهید. مزیتی که تگ نسبت به کارت دارد، کاربری بهتر و راحت تر آن می باشد. زیرا سایز تگ کوچکتر است و می توان به عنوان جاسوئیچی ان را در کنار کلیدهای خود آویزان نمود تا گم نشوند و یا ان را جا نگذارید. برای تگ هم مانند کارت می توانید 100 عدد تعریف کنید تا دسترسی داشته باشند.

اسکن اثر انگشت

در صورت تعریف اختصاصی و محدودیت بالاتر دسترسی تردد برای حفظ امنیت بیشتر می توانید اثر انگشت افرادی که مدنظر دارید را اسکن کنید تا صرفا با ثبت آن وارد ساختمان شوند. قابلیت اثر انگشت نیز مانند دو قابلیت قبلی تا 100 مورد امکان پذیر می باشد.

باز کردن درب با رمز عبور

یکی از امکانات دیگری که این دستگاه برای ایجاد دسترسی و باز کردن درب دارد که محدودیت کمتری دارد استفاده از رمز عبور می باشد. شما می توانید یک رمز عبور ثبت کنید تا اگر به افراد کارت و یا تگ تحویل ندادید بتوانند با رمز عبور وارد شوند و یا در صورت جاگذاشتن آن ها بتوانند وارد ساختمان شوند. در این حالت نیز همانند سایر امکانات تا 100 مورد می توان رمز تعریف کرد.

دارای چشمی دیجیتال

یکی از قابلیت های ویژه و اختصاصی که این دستگیره را نسبت به نمونه های دیگر متمایز می سازد وجود چشمی دیجیتال است. چشمی دیجیتال برای شما می تواند تصویر افرادی که پشت درب هستند را برای شما ذخیره نمایند تا شما را از حضور ان ها مطلع سازند. این تصاویر تا مدتی داخل حافظه دستگاه ذخیره می شود و یا اگر نرم افزار آن بر روی گوشی هوشمند فعال باشد تصاویر قابل نمایش خواهد بود.

گارانتی دستگیره هوشمند simpled pro

این دستگیره دارای 24 ماه گارانتی شرکت یوکا می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که برای استفاده از کارت گارانتی حتما باید نصب دستگیره توسط نصاب صورت بگیرد تا قابل استفاده باشد.

خرید دستگیره دیجیتال یوکا SimpledPro

شما می توانید در وبسایت olamaee برای لیست قیمت انواع دستگیره های دیجیتال از جمله این مدل را بررسی و با یکدیگر مقایسه نمایید و در نهایت مناسب ترین دستگیره را برای خود انتخاب کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و در خصوص ویژگی ها و قابلیت های هر دستگیره و نحوه نصب دستگیره دیجیتال بر روی درب می توانید از کارشناسان ما در فروشگاه مشاوره رایگان دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 7000 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگیره هوشمند درب یوکا (yucca) مدل SimpledPro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587