• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
فروش ویژه

اتو لوله رونیکس مدل 4404

ویژگی های محصول

  • کد محصول: رونیکس مدل 4404
  • 1: مجهز به سیستم حرارتی عالی با توان 2000 وات و دو المنت قدرتمند مجزا که باعث ایجاد حرارتی مناسب و یکنواخت هنگام انجام اتصالات می‌شود.
  • 2: دارای سوکت‌هایی‌ با روکش تفلون با هدایت حرارتی یکنواخت و پایدار که می‌توانند برای ذوب لوله‌های PB / PP / PPR / PE و سایر لوله های پلاستیکی برای دستیابی به جوشکاری بدون درز استفاده شوند
  • 3: مجهز به پایه ضدلغزش و ثابت U شکل که باعث سهولت در انجام کار می شود.
  • 4: دارای توانایی گوشه‌زنی برای کار در مکان‌های تنگ دارای طراحی ارگونومیک، مخصوص کاربردهای حرفه‌ای
  • 5: مجهز به دسته جانبی ضدلغزش با طراحی Ronix که استفاده از این ابزار را ایمن‌تر کرده و نگه داشتن آن را آسان می‌کند
  • 6: مجهز به عایق مدور بسیار قوی در قسمت اتصال راکت حرارتی به بدنه جهت کاهش چشمگیر انتقال حرارت بین این دو قسمت و جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی هنگام کارکرد
  • 7: دارای دو چراغ نشانگر جهت نمایش حالت آماده به کار دستگاه

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

ناموجود

شناسه محصول: 2720010
خانه / ابزارآلات برقی و شارژی / اتو لوله کشی / اتو لوله رونیکس مدل 4404
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند رونیکس - Ronix
منبع تغذیه برقی
توان 2000 وات
انواع لوله قابل استفاده PE-RT، PE ، PB، PP-R
کاربرد ابزار تاسیسات
ترموستات 16 آمپر
ولتاژ 220 ولت
وزن‌(کیلوگرم) 1
سایر مشخصات مناسب برای نصب پمپ های آب و لوله کشی ساختمان طراحی انحصاری با قابلیت سهولت در کار توان حرارتی بسیار بالای 340 درجه سانتیگراد
گارانتی 12 ماه (شرکت رونیکس)

نقد و بررسی

کاربرد اتو لوله رونیکس مدل 4404

اتو لوله رونیکس مدل 4404 ابزاری برای متصل کردن لوله‌ها به یکدیگر می‌باشد، که با استفاده از آن می‌توان برای بلند‌تر کردن و یا کانال‌کشی لوله‌های آب و گاز استفاده نمود. این دستگاه بیشتر در حوزه لوله‌کشی و ساختمان‌سازی کاربرد دارد تا بتوانند با استفاده از آن از یک منبع به سایر نقاط مورد نظر لوله‌کشی و اتصالات را انجام داد. این محصول ساخت شرکت رونیکس و کشور چین می‌باشد که از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهترین برندهای شناخته شده می‌باشد و دارای یک سال گارانتی می‌باشد تا بتواند رضایت کاربران خود را جلب نماید.

شما می‌توانید با یک کلیک بر روی انواع اتولوله تمامی مدل‌ها را به همراه قیمت‌شان مشاهده کنید.

ویژگی‌های اتو لوله مدل 4404

این دستگاه دارای یک سیستم حرارتی با قدرت 2000 وات می‌باشد که با دو المنت پرقدرت عمل می کند و با اتصال این دو المنت حرارت مورد نیاز ایجاد می‌شود. ترموستات این دستگاه دارای جریانی برابر با 16 آمپر می‌باشد و با ولتاژ 220 ولت (برق شهری) کار می‌کند. بر روی آن سوکت‌هایی با روکش تفلون به صورت ثابت و پایدار نصب شده است که می‌توان برای اتصالات انواع لوله‌های PE-RT ،PE ،PB ،PP-R مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که در قسمت جلویی دستگاه یک سوکت مجزا طراحی شده است، می‌توان با استفاده از آن برای اتصالات گوشه‌زنی و نقاط تنگ و باریک نیز استفاده نمود. برای انجام کارهای مختلف و متنوع می توانید از لقمه مناسب استقپفاده کنید تا به راحتی و خیلی سریع کار را به درستی پیش ببرید. به عنوان مثال لقمه اتولوله توسن یکی از این نمونه هاست که دارای سه سایز متفاوت می‌باشد و می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

از آنجایی که برای این دستگاه یک پایه U شکل طراحی شده است کار با آن را برای کاربران راحت‌تر کرده است، زیرا می توان آن را بر روی زمین و یا میز قرار داد تا لوله‌ها را از دو طرف قرار داد تا به یکدیگر متصل شوند که این اتصال توسط حرارتی که از المنت‌ها شکل می‌گیرد، انجام می‌شود. دسته‌ای که برای این ابزار طراحی شده است، براساس اصول ارگونومیک بوده تا از نظر کاربری راحت‌تر باشد، علاوه بر آن، ضد لغزش و ضد تعریق می‌باشد تا هم از نظر نگهداری و هم از نظر ایمنی بهتر و مناسب‌تر می‌باشد.

خرید اتو لوله رونیکس به صورت آنلاین

شما می‌توانید این محصول را از ابزارفروشی‌های مورد نظر خود تهیه نمایید. همچنین می‌توانید از فروشگاه علمایی که یکی از نمایندگی‌های رسمی رونیکس می‌باشد، می توایند این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید و درب منزل دریافت نمایید و در هنگام خرید برگه گارانتی آن را دریافت نمایید. درصورتی که شناخت کافی نسب به این محصول و سایر موارد و ویژگی‌هایشان ندارید، می‌توانید قبل از خرید از کارشناسان فروشگاه مشاوره رایگان بگیرید. 

توضیحات تکمیلی

وزن 1500 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو لوله رونیکس مدل 4404”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587