• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

آچار بکس بادی

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

آچار بکس بادی

یکی از پرمصرف‌ترین ابزارآلات و تجهیزات بادی، آچار بکس بادی است که به آن آچار پنوماتیک و یا آچار بادی نیز گفته می‌شود. از این ابزار به منظور باز و یا بستن پیچ و مهره با قدرت بالا استفاده کرده و این محصولات را در پروژه‌های صنعتی، تعمیرگاه‌های خودرو، کارگاه‌های تولیدی و یا خدماتی و ... به کار می‌گیرند.

این تجهیزات با استفاده از یک شلنگ فنری به یک کمپرسور باد اتصال داده شده و نیرویی بسیار بالا به وجود می‌آورند. تولید‌کنندگان انواع مختلف بکس بادی ایرانی و خارجی را در اشکال مختلف از قبیل تفنگی، سرکج، صلیبی، نوک بلند، مستقیم و...طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. هر کدام از این تجهیزات در مصارفی ویژه کاربرد دارند.

قیمت آچار بکس بادی

نکته مهم برای بسیاری از افراد پیش از خرید آچار بکس بادی قیمت آن است. لازم به ذکر است که قیمت این تجهیزات با در نظر گرفتن چند فاکتور مهم مشخص می‌شود یکی از مهم‌ترین این عوامل برند و یا شرکت سازنده آن‌ها است.

همان‌طور که می‌دانید محصولات ساخته شده توسط هر کدام از برندها از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار شده و کیفیت آن‌ها نیز با یکدیگر فرق می‌کند. برای نمونه قیمت آچار بکس بادی رونیکس با دیگر مدل‌ها و برندها متفاوت خواهد بود.

قیمت بکس بادی با توجه به نوع این محصولات نیز متحول خواهد شد. مثلا قیمت بکس مستقیم با قیمت بکس سرکج و یا تفنگی متفاوت است. سایز این ابزارها و میزان نیروی تولید شده توسط آن‌ها نیز در تعیین قیمت این محصولات اثرگذار است. بکس بادی در انواع شارژی و برقی تهیه شده و به بازار مصرف ارائه می‌گردد. پس قیمت آن بر اساس این عامل نیز دچار تغییر و تحولاتی خواهد شد.

خرید بکس بادی

میزان خرید بکس بادی و به کارگیری آن در مصارف گوناگون از قبیل اجرای عملیات مونتاژ در کارخانجات و یا کارگاه‌ها، با افزایش قابل توجهی مواجه شده و یکی از مهمترین مصارف این ابزار در مکانیکی‌ها و یا تعمیرگاه‌های خودروها است.

در این بخش‌ها برای جلوبندی خودروها و یا ماشین‌های سنگین از این ابزار استفاده می‌کنند و آن‌ها را برای باز و یا بستن و یا سفت و سخت کردن پیچ و مهره‌های محور، جلوبندی موتور، سیستم تعلیق، آچارکشی و ... به کار می‌گیرند.

نکات مهم برای خرید آچار بکس بادی

پیش از خرید بکس بادی مناسب برای مصارف خود باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. برای نمونه باید سایز درایو جعبه بکس خود را در نظر گرفته و متناسب با آن، این ابزار را انتخاب و خریداری کنید. در این صورت نیازی به خرید ابزارهای دیگری از قبیل تبدیل بکس نیز نخواهید داشت.

پیش‌ از خرید باید به گشتاور بکس نیز توجه کنید. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که هر چه سایز درایو بکس شما بیشتر باشد، نسبت گشتاور آن هم بیشتر خواهد بود. در این صورت می‌توانید از این ابزار به منظور باز و یا بستن پیچ و مهره‌های با سایز و ابعاد بزرگتر استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید آچار بکس بادی، توجه به مکانیزم و نحوه عملکرد آن است. این ابزارها با مکانیزم‌هایی از قبیل چکش پین کلاچ، چکش دوقلو، چکش بزرگ، چکش متحرک و... کار کرده و هر کدام برای مصارف خاصی مناسبند.

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587