• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
فروش ویژه

دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC

ویژگی های محصول

  • کد محصول: دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC
  • 1: تولید شده با گیربکس دو سرعته
  • 2: امکان شارژ کامل فقط در 45 دقیقه
  • 3: کنترل گشتاور 18+1 حالت مختلف
  • 4: گردش دو جهته چپ گرد و راست گرد
  • 5: دارای دسته با طراحی ارگونومیک و ضد تعریق

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

5,139,000 تومان

3 عدد در انبار

شناسه محصول: 2070059
خانه / ابزارآلات برقی و شارژی / دریل / دریل پیچ گوشتی شارژی / دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند tosan - توسن
منبع تغذیه شارژی
توان 14 ولت
ابعاد(سانتی متر) 20*8*20
وزن(کیلوگرم) 1
منبع تغذیه باتری
کاربرد ابزار خانگی
گارانتی 12 ماه گارانتی

نقد و بررسی

دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC

دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC یکی از محبوب ترین مدل های دریل توسن می باشد که کاربرد فراوانی دارد و افراد برای مصارف گوناگونی از آن استفاده می کنند. از این ابزار معمولا برای سوراخکاری های سبک و معمولی و نیز استفاده به عنوان پیچ گوشتی جهت باز و بسته کردن انواع پیچ کاربرد دارد. با توجه به کارایی که دارد این ابزار جزو ابزارآلات مهم و اصلی نجاری می باشد و برای مصارف خانگی و بسیاری از صنایع دیگر کار کاربرد دارد. این دریل توسط شرکت توسن تا یک سال (12 ماه گارانتی شرکتی) داد.

برای مشاهده تمامی مدل های دریل پیچ گوشتی کلیک کنید

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC

  • مشخصات فنی دستگاه

این ابزار با استفاده از باتری انرژی مورد نیاز خود را بدست می آورد. باتری استفاده شده برای این دستگاه از نوع لیتیومی 14 ولت می باشد که قابلیت شارژ دارد و در مدت زمان 45 دقیقه خیلی سریع به صورت کامل شارژ می گردد. این دستگاه دارای گیربکس دو حالته (0 الی 400) و (0 - 1450) دور بر دقیقه می باشد و با توجه به نوع کاری که انجام می دهید و جنس سطح مورد نظر می توان سرعت مناسب را برای آن انتخاب نمود.

  • مشخصات ترکمتر دستگاه:

این دستگاه دارای ترکمتر می باشد که دارای 18 حالت کنترل گشتاور است و برای انواع پیچ و سطوح مختلف می توان میزان گشتاور لازم را برای آن ها تنظیم نمود تا در هنگام استفاده سرگل پیچ و یا سطح دچار شکستگی نگردد.

  • مشخصات سه نظام

سه نظامی که روی این دریل قرار گرفته است، سه نظام 10 میلیمتری اتومات است و در هنگام تعویض مته ها و سری های پیچ گوشتی نیازی به تنظیم دستی نیست به صورت خودکار بر روی آن ست می شوند. با استفاده از این دریل در چوب حداکثر 21 میلیمتر و در فلز حداکثر 10 میلیمتر می توان فرایند سوراخکاری انجام داد. همچنین از آنجایی که کلید تعیین گردش چپ گرد و راست گرد دارد، می توان از آن برای انواع پیچ ها با جهات مختلف استفاده کرد.

  • طراحی ارگونومیک دستگاه
این دریل شارژی بسیار خوش دست و راحت است و درون دست به خوبی جای میگیرد که بتوان با آن برای مدتی بدون هیچ گونه مشکلی کار کرد. از انجایی که تمام بخش ها و قطعات دستگاه طبق اصول ارگونومیک و استانداردهای موجود طراحی شده است، در نتیجه باعث ایجاد آسیب جسمانی برای افراد نمی گردد.

نمونه دیگری وجود دارد که مشابه این محصول می باشد و آن مدل 9014 می باشد. این دو دریل بسیار مشابه یکدیگر هستند و در برخی موارد مانند قدرت موتور، سایز دستگاه و سایر موارد با هم تفاوت دارند که تمامی این موارد به صورت مفصل در مقاله ای توضیح داده شده است.

مقایسه دریل شارژی توسن 9012sc و 9014sc

قطعا در هنگام مواجهه با این دو محصول موقع خرید، این سوال برای شما پیش آمده است که دریل پیچ گوشتی توسن مدل 9014 و 9012 چه تفاوتی دارد؟ برای مقایسه این دو محصول باید بیان کرد که از بسیاری نقاط ظاهری و فنی مشابه یکدیگر هستند. و تفاوت های جزئی آن ها شامل مواردی چون توانشان می باشد که 9014 توانی معادل 14 وات دارد و این مدل توانش برابر با 12 وات می باشد. و از انجایی که مدل 9014 کمی بزگتر استف برای کارهای کارگاهی و بزرگ بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC

شما می توانید این کالا را به صورت حضوری از ابزار فروشی های سطح شهر که نمایندگی شرکت توسن می باشند، خرید کنید. فروشگاه علمایی یکی از فروشگاه های بزرگ تخصصی ابزار و یراق در شهر مشهد می باشد که از جمله نمایندگان رسمی این شرکت می باشد به دو شکل حضوری و آنلاین محصولات خود را به مشتریان عرضه می نماید. شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

وزن 5000 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587