• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

دستگیره کابینت شاخه ای

  • از:
    تا:
  • کالاهای موجود

همانطور که می دانید و در موردش در بخش های مختلف این سایت صحبت شده است، نوع دستگیره های آشپزخانه می باشد. دستگیره شاخه ای نوعی از جمله دستگیره های جدیدی است است که معمولا داخل کار نصب می شوند. به همین جهت در دسته دستگیره های توکار نیز قرار می گیرد. انتخاب نوع دستگیره یکی از عوامل مهمی است که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه نقش موثری را ایفا می کنند.

از آنجایی که امروزه سعی دارند ساختمان ها را به صورت مینیمال و مدرن طراحی نمایند، در نتیجه ترجیح می دهند که از عناصر اضافی کمتر استفاده کنند. از این رو کاربرد چنین محصولاتی نسبت به دستگیره های سرامیکی، کلاسیک و سایر موارد در ساخت و ساز و یا حتی بازسازی منازل کاربرد بیشتری دارند. زیرا پس از آماده سازی و ساخت تمام درب های کابینت و یا کمد دیواری ها به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار می گیرند. چشم انداز زیبایی را در خانه ایجاد می کند.

انواع دستگیره شاخه ای

دستگیره های شاخه ای معمولا به صورت L ،U و H شکل در بازار وجود دارند که با توجه به وضعیت درب و سلیقه افراد مدل مناسب انتخاب می گردد. این دستگیره ها لبه درب نصب می شوند که به راحتی بتوان درب را باز و بسته کرد. برای نصب این دستگیره ها حتما باید قبل از نصب درب انتخاب شوند تا با استفاده از دستگاه CNC محل مورد نظر برش داده شود و پس از آن دستگیره داخل آن به اندازه مورد نظر قرار داده شود.

سایز دستگیره های شاخه ای

 این دستگیره ها معمولا دارای طولی برابر با 2 متر، 3 متر، 4 متر دارند که باید متناسب با تعداد درب ها و اندازه ای که مد نظر دارید باید دستگیره ها برش بخورند. این کالاها مانند دستگیره های ساده تک پیچ و دو پیچ نیستند و از نظر نصب کمی تفاوت دارند، به همین جهت باید از لوازم و قطعات مخصوص استفاده شود. قطعا هرچه سایز و وزن درب بیشتر باشد، اندازه دستگیره باید بزرگتر برش داده شود تا بتواند وزن آن را تحمل نماید.

جنس دستگیره های شاخه ای

این دستگیره ها معمولا از آلومینیوم ساخته می شوند، آلومینیوم نیز خود درجه بندی دارد که باید در هنگام خرید توجه کرد که نمونه های باکیفیت را تهیه کنید. نمونه های باکیفیت می توانند تا چندین سال برای شما کار کنند. نمونه های خوبی که از این محصولات در بازار وجود دارند، محصولات برند ملونی هستند که تا 5 سال گارانتی دارند.

قیمت خرید دستگیره های شاخه ای

قیمت این محصولات بسته به مواردی چون طول مورد نیاز ، مدل و جنس و برندی که انتخاب می کنید متفاوت است و افراد می توانند با توجه به خواسته و بودجه ای که مدنظر دارند، بهترین نمونه ها را انتخاب کنند.

خرید دستگیره شاخه ای

شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که حضور دارید، این کالاها را از فروشگاه علمایی به صورت آنلاین و با بهترین قیمت خریداری نمایید. تنها کافی است متراژ و رنگ بندی مدل مورد نظر خود را در وبسایت ان ثبت کنید تا همکاران ما پیگیری نمایند. در صورتی که برای اندازه گیری و یا انتخاب سایز مناسب نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می توانید با شماره ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دلیل بازگشت وجه

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587