• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

متر میکرون رونیکس

ویژگی های محصول

  • کد محصول: متر میکرون رونیکس
  • 1: متر 3 و 5 و5/5و7و10متری ایده آل جهت کارهای خانگی و معماری
  • 2: با توجه به درج اندازه ها در قوس بیرونی نشستن متر روی کلیه سطوح به راحتی انجام می شود و موقع نشانه گذاری از لغزش متر جلو گیری می شود
  • 3: بدنه ساخته شده از پلاستیک ABS با نوار فلزی به طول 3 متر و عرض 19 میلی متر با روکش PVCنوک متر از جنس فولاد ضدزنگ، دارای گیره فلزی مقاوم با امکان اتصال به کمربند، لباس کار و …درجه بندی بر اساس سانتی متر، بند پارچه ای برای حمل آسان و قفل جهت باز و بستن متر

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

105,800 تا 259,800 تومان

شناسه محصول: بدون شناسه
خانه / ابزار آلات دستی / متر / متر دستی / متر میکرون رونیکس
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند رونیکس(RONIX)
جنس بدنه پلاستیک ABS
طول نوار 3 - 5 - 5/5 و 7/5 و 10متر
عرض نوار 19 میلی متر
جنس نوار فلزی
وزن (کیلوگرم) 155 گرم
قفل دارد
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

متر میکرون رونیکس RH-9037

متر میکرون رونیکس RH-9037 نوعی ابزار دستی می باشد که یکی از ابزارهای اندازه گیری دقیق برای هر زمان و شرایطی مناسب می باشد. معمولا متراز مترهایی که در بازار موجود می باشد، از 2 متر تا 50 متر می باشد و جنس آنها ممکن است پلاستیک، فلزی و یا پارچه ای باشد. این محصول برای استفاده در خانه و کارگاه و سایر موقعیت ها کاربرد دارد. اما این محصول نسبت به متر لیزری و متر مهندسی دقت پایین تری دارد و محدودیت استفاده بیشتری دارد. به همین علت برای کارهایی که دقت بسیار بالایی نیاز دارند و حجم و متراژ زیادی دارند، معمولا مدل لیزری را ترجیح می دهند. و این نمونه بیشتر برای کارهای کوچک و سبک کاربرد دارد. البته حتما سعی کنید با توجه به نیاز خود متراز و جنس مناسبی از متر را خریداری نمایید. این محصول چینی است و توسط شرکت رونیکس طراحی و تولید شده است که گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد.

برای مشاهده تمامی مدل های متر دستی می توانید کلیک کنید

مشخصات متر میکرون رونیکس RH-9037

بدنه این متر از پلاستیک فشرده tpr و abs ساخته شده است که بالاتری مقاومت و استحکام را دارد و در صورت افتادن و برخورد با زمین و یا تحت فشار قرار گرفتن، آسیبی به آن وارد نمی شود. همچنین تیغه آن از کربن (استیل) ساخته شده است که مقاومت و استحکام بالایی دارد. علاوه بر این دو مورد، یک فنر داخل ان قرار گرفته است که بسیار مقاوم بوده و نیروی وارده را به صورت یکنواخت انتقال می دهد تا استفاده از فنر راحتتر و ساده تر باشد. یکی از مزیت های این متر نحوه درجه بندی آن می باشد، زیرا این محصول دارای یک قوس نرم می باشد و درجه بندی اندازه ها بر روی لبه های بیرونی آن قرار گرفته است تا هنگام اندازه گیری تمام سطوح قابل استفاده باشد و در صورت نشانه گذاری در نقاط مختلف بر روی سطح دچار لغزش نگردد.

این متر به 5 مدل مجزا تقسیم می شوند که وجه تمایز آنها متراژشان می باشد. یعنی در 5 مدل با متراژ های "3، 5، 5/5، 7/5 و 10" متر وجود دارند که تمامی آنها دارای درجه بندی براساس سانتی متر می باشد و همگی یک بند پارچه ای دارند که می توان آن را به کیف کمری، لباس کار و یا حتی بر روی دیوار آویزان کرد. بر روی نوک متر یک لبه فلزی قرار گرفته است که خاصیت آهنربایی دارد که وجود آن روش اندازه گیری را ساده تر کرده است.

از آنجایی که این محصول وزن و ابعاد کمی دارد، می توان به راحتی داخل کیف ابزار قرار داد و با خود به سادگی حمل کرد. همچنین به خاطر طراحی درجه یک و خوبی که دارد و تمامی اصول ارگونومیک در آن رعایت شده است، به راحتی برای طولانی مدت روی آن حساب کرد.

خرید آنلاین متر میکرون رونیکس

برای خرید این محصول به نمایندگی های معتبر شرکت رونیکس در هر نقطه ای که حضور دارید، مراجعه کنید. همچنین می توانید در وبسایت فروشگاه علمایی که به عنوان نماینده رسمی این شرکت در شرق کشور شناخته شده است، به صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید و محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید. برای طلاعات بیشتر و مشاوره و راهنمایی رایگان می توانید با شماره هایی که ثبت شده اند، تماس حاصل فرمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
متراژ

10, 3, 5, 5/5, 7/5

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر میکرون رونیکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587