• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
فروش ویژه

کارواش شارژی 20 ولت رونیکس مدل 8930

ویژگی های محصول

  • کد محصول: رونیکس مدل RP-8930
  • 1: طراحی سبک و قابل حمل برای استفاده در مناطق بدون آب لوله کشی و بدون دسترسی به برق
  • 2: دارای قابلیت خودمکشی
  • 3: مناسب تمیزکاری و آبیاری در منازل و باغ
  • 4: قابلیت نصب مخزن کف پاش
  • 6: دارای شلنگ 6 متری فیلتر دار

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

5,398,200 تومان

4 عدد در انبار

شناسه محصول: 1480003
خانه / ابزارآلات برقی و شارژی / کارواش / کارواش خانگی / کارواش شارژی 20 ولت رونیکس مدل 8930
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند رونیکس - Ronix
منبع تغذیه شارژی
ولتاژ 20 ولت
حداکثر فشار 24.5بار
حداکثرمقدار دبی 2 لیتر در دقیقه
طول شیلنگ 6 متر
چرخ ندارد
ابعاد(سانتی متر) 53*40*68
کاربرد ابزار خانگی, عمومی
وزن(کیلوگرم) 2.4

نقد و بررسی

معرفی کارواش شارژی ۲۰ ولت رونیکس مدل ۸۹۳۰

کارواش شارژی ۲۰ ولت رونیکس مدل ۸۹۳۰ نمونه ای از دستگاه های کارواش سیار است که به راحتی می توان آن را درون خودرو قرار دهید تا در هر مکانی که وقت و فرصت داشته باشید می توانید اتومبیل خود را بشویید. البته قابل به ذکر است که این ابزار تنها برای شست و شوی اتومبیل نیست، بلکه می‌توان با استفاده از آن دوچرخه، موتورسیکلت و یا حتی حیاط خانه را با آن شست. این ابزار شارژی همراه ساخت کشور چین و از تولیدات شرکت رونیکس می باشد. 

ویژگی های کارواش شارژی رونیکس ۸۹۳۰

  • مشخصات فنی

این کارواش خانگی به صورت شارژی و با ولتاژ ۲۰ ولت و با جریان ۲۰ آمپر بر ساعت کار می کند و زمانی که شارژ آن به اتمام برسد، در طول ۱ ساعت مجددا شارژ می شود و می توان از آن استفاده کرد. میزان فشار آن ۲۴/۵ می باشد. میزان جریان خروجی آن آن ۲ لیتر بر دقیقه می باشد. یعنی در هر دقیقه ۲ لیتر آب به بیرون منتقل می کند. این دستگاه قابلیت مکش دارد و تا حداکثر ۴ متر توان مکش آب از داخل ظرف را دارد. مدت زمانی که آب داخل ظرف وجود دارد تا پاشش آن از تفنگ کارواش تنها ۱۵ ثانیه طول خواهد کشید.
  • مشخصات بدنه 

بدنه این کارواش دستی سیار از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده است که در برابر رطوبت و تغییرات دمایی تا حدودی مقاوم می باشد. وزن آن حدود ۲.۴ کیلوگرم است و برای کار بسیار سبک و خوش دست می باشد .بدنه این کارواش دستی طبق طراحی ارگونومیک و طبق اصول و قوانین طراحی ساخته شده است تا کاربری خوب و راحتی داشته باشد و هنگامی که در دست گرفته می شود، هیچ چالش نداشته باشد.  بر روی دسته دو عدد کلید طراحی شده است. یکی از آن ها ‌کلید خاموش/ روشن دستگاه می باشد و دیگری کلید ضامن باتری است تا باتری را راحت تر بتوان از دستگاه برای شارژ مجدد جدا کرد.
  • نازل شست و شو 

نازلی که برای کارواش شارژی رونیکس استفاده شده است قابلیت استفاده در ۶ حالت متفاوت چون (شست و شو در زوایای مختلف صفر، ۱۵، ۲۵ و ۴۰ درجه)، جت اسپری در جهت بالا و نیز پاشش ملایم رار دارد و می توان برای موقعیت های مختلف حالت پاشش مناسب را انتخاب نمود.

تفاوت کارواش شارژی و کارواش برقی

لازم است در مقایسه این دو نوع کارواش چند نکته را بررسی نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری کنید. کارواش های شارژی کابل برق ندارند به صورت بی سیم استفاده می شوند در نتیجه می توان آن را در مکان هایی که حتی پریز برق وجود ندارد استفاده کنید. اما کارواش های برقی حتما باید در مکان هایی که پریز برق دارند، مورد استفاده قرار بگیرند.  از سوی دیگر حجم و وزن کارواش های شارژی به نسبت نمونه های برقی بسیار کمتر است، به طوری که حتی می توان آن را در خودروی خود نگهداری کرد تا در سفر و شرایط مختلف بیرون از خانه از آن ها استفاده کرد. اما نکته قابل توجهی که بین این دو نمونه دستگاه وجود دارد توان و قدرت کاری آنهاست. کارواش های برقی به دلیل استفاده از برق شهری، موتور قوی تری دارند و قدرت و توان کاری شان بالاتر است، در حالی که کارواش های شارژی به دلیل وجود باتری لیتیومی توان و قدرت محدودی دارند و صرفا برای شست و شوی ساده و سریع کاربرد خواهند داشت.

قیمت خرید کارواش شارژی RONOX-8930

قطعا قیمت خرید کارواش شارژی به دلیل ویژگی ها و مشخصاتی که دارد شاید در بعضی مواقع قیمت کمتری نسبت به کارواش های خانگی برقی داشته باشند. اما شما می توانید لیست قیمت خرید کارواش های خانگی را در وبسایت فروشگاه علمایی مشاهده و بررسی کنید، آن ها را با یکدیگر مقایسه د بهترین گزینه را انتخاب کنید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر برای استعلام قیمت ها و آشنایی بیشتر با محصولات می توانید با شماره موبایل  ۰۹۹۱۷۹۶۴۵۸۷ و یا شماره تلفن ۰۵۱۳۷۲۹۱۸۳۹ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

توضیحات تکمیلی

وزن 3000 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش شارژی 20 ولت رونیکس مدل 8930”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587