• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
فروش ویژه

کارواش 130 بار ذغالی نووا مدل NTW5130

ویژگی های محصول

  • کد محصول: نووا مدل NTW5130
  • 1: نوع موتور: یونیورسال(ذغالی)
  • 2: دارای سیستم استارت و توقف اتوماتیک برای جلوگیری از آسیب دیدگی موتور
  • 3: مجهز به سیستم محافظ موتور در برابر حرارت جهت استهلاک کمتر دستگاه
  • 4: دارای پمپ با پیستون 3 محوری فولادی ضد زنگ
  • 5: مناسب برای صرفه جویی در مصرف آب با قابلیت فشار یکنواخت
  • 6: قابلیت تنظیم حالت پاشش آب از لنس
  • 7: دارای چرخ جهت حمل آسان
  • 8: دارای پمپ 3 محوره
  • 9: ساخت کشورچین

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

5,983,100 تومان

6 عدد در انبار

شناسه محصول: 1480001
خانه / ابزارآلات برقی و شارژی / کارواش / کارواش خانگی / کارواش 130 بار ذغالی نووا مدل NTW5130
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند نووا - Nova
منبع تغذیه برقی
توان 1600 وات
ولتاژ ورودی 220 ولت
حداکثر فشار کارواش 130 بار
نوع موتور ذغالی
نوع پاشش آب قابل تنظیم
چرخ دارد
طول شیلنگ 5 متر
قابلیت مکش شوینده دارد
وزن (کیلوگرم) 10
اقلام همراه لانس قابل تنظیم - توربولانس -رابط لانس -فیلتر و کوبلینگ ورودی آب -تفنگ -مخزن مایع شوینده - شلنگ 5متری فشار قوی
کاربرد ابزار خانگی, عمومی صنعتی
گارانتی 12 ماه گارانتی شرکتی

نقد و بررسی

معرفی کارواش 130 بار ذغالی نووا مدل NTW5130

کارواش 130 بار ذغالی نووا مدل NTW5130 یکی از کارواش های خانگی سیار است که افراد را از دغدغه شست و شو راحت کرده است. این دستگاه امروز جزو ابزارهای اصلی و مهمی است که اکثر مردم آن را تهیه می کنند. این دستگاه نه تنها برای سادگی کار اهمیت دارد، بلکه باعث مصرف بهینه آب و برق و از همه مهم تر در صرف وقت و زمان نقش ویژه ای دارد.

کارواش خانگی ذغالی که در حال معرفی آن هستیم، از ابزارآلات برقی برند نووا است که کشور سازنده آن چین می باشد. این دستگاه دارای یک سال (۱۲ ماه) ضمانت شرکت نووا را دارد و شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی با مراجعه به نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت، موضوع را پیگیری نمایید.

کارواش خانگی نووا مدل ۵۱۳۰ چه ویژگی ها و امکاناتی دارد؟

  • مشخصات موتور کارواش

این کارواش خانگی با یک موتور ذغالی Carbon Brush پر قدرت است که با توان ۱۶۰۰ وات و ولتاژ برق شهری (۲۲۰ ولت) کار می کند. باید توجه داشته باشید که نباید این دستگاه بیشتر از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به صورت مداوم و یکسره روشن باشد. فشار خروجی این دستگاه ۱۳۰ بار می باشد که دبی خروجی آن ۶ لیتر در دقیقه است.

  • پمپ مکش

این دستگاه دارای پمپ مکش ۳ محوره است و پیستون هایی که برای آن استفاده شده است، از جنس فولاد ضد زنگ می باشد تا در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نشود و علاوه بر آن، در برابر فشار بالا از مقاومت بالایی برخوردار باشد. شما می توانید در صورت نبود شیر آب از یک ظرف آب برای شست و شو استفاده کنید و شیلنگ آب را داخل آن قرار دهید و پمپ دستگاه را روشن کنید تا آب و یا مواد شوینده را به داخل بکشد.

  • سیستم توقف اتوماتیک (Tss)

یکی از ویژگی های دیگر کارواش سیار نووا ۵۱۳۰ مجهز به سیستم قطع کن خودکار است. با وجود این سیستم دستگاه در هنگام تعویض لانس و تفنگ به خورت خودکار خاموش می شود و علاوه بر آن در هنگام کار در صورتی که فشار زیادی به دستگاه وارد شده باشد و موتور داغ کند، برای جلوگیری از تحت فشار قرار گرفتن موتور و آسیب دیدگی، کارواش به صورت اتوماتیک خاموش می شود و پس از خنک شدن مجددا روشن می شود. با این کار طول عمر موتور و متقابلا طول عمر دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر خواهد بود.

  • دمای آب مصرفی

سعی کنید برای اتصال دستگاه به آب حتما شیر آب سرد را انتخاب کنید. زیرا همیشه پس از ورود آب به داخل دستگاه کارواش، دمای آن به دلیل تحت فشار قرار گرفتن، کمی بالا می رود. بنابراین حداکثر دمای آب ورودی به دستگاه باید ۴۰ درجه باشد و بیشتر از آن ممکن است به بلبرینگ ها و سایر قطعات داخلی کارواش آسیب برساند.

  • ویژگی های ساختاری و بدنه دستگاه 

کارواش سیار نووا از نوع ایستاده است که حدود ۱۰ کیلوگرم وزن دارد، اما از آنجایی که دارای دو عدد چرخ و یک دسته آلومینیومی ثابت است خیلی راحت و به سادگی و سهولت می توان آن را جابجا کرد. 

علاوه بر آن، مجهز به سیستم شیلنگ جمع کن می باشد که دارای یک دسته است با چرخیدن آن می توان شیلنگ ۶ متری کارواش را به یادی و خیلی سریع جمع کرد. چنین سیستمی جهت جمع کردن اتوماتیک کابل ۵ متری برق آن نیز وجود دارد.

اگر دقت داشته باشید، متوجه خواهید شد که قسمت ورودی اتصال شیلنگ به دستگاه از جنس پلاستیک است، زیرا در اثر باز و بسته کردن مداوم احتمال شکستگی آن بسیار بالاست و در صورت شکستگی خیلی راحت می توانید آن قطعه پلاستیکی را تعویض نمایید. اما قسمت خروجی اتصال شیلنگ از جنس فلز ساخته شده است تا تحت فشار آب دچار شکستگی نگردد.

قیمت خرید کارواش خانگی Nova-NTW5130

برای استعلام قیمت خرید این کالا می توانید به نمایندگی های شرکت نووا در سرتاسر کشور مراجعه کنید و یا از وبسایت نمایندگی ها مانند وبسایت olamaee.com به صورت آنلاین قیمت و موجودی را استعلام بگیرید و به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید تا پس از تایید و پردازش در کوتاه ترین زمان برای شما در محل مورد نظر ارسال گردد. همچنین شما می توانید سایر محصولات و دستگاه ها را در این وبسایت مشاهده نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای انتخابی بهتر می توانید با همکاران ما در فروشگاه در تماس باشید.

توضیحات تکمیلی

وزن 11000 گرم

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش 130 بار ذغالی نووا مدل NTW5130”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587