• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

پریز توکار ملونی مدل 10022

ویژگی های محصول

  • 1: مجهز به ۳ سوکت برق
  • 2: دارای دو عدد پورت usb
  • 3: مجهز به سیم کشی داخلی

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

3,542,000 تومان

شناسه محصول: بدون شناسه
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند ملونی-MELLONI
امکانات سه عدد پریز و دو عدد USB
شارژ USB دارد
جنس استیل
رنگ مشکی، استیل
توضیحات مناسب برای آشپزخانه و فضای اداری
گارانتی 5 سال گرانتی
 

نقد و بررسی

معرفی پریز توکار ملونی ۱۰۰۲۲

پریز توکار ملونی ۱۰۰۲۲ نمونه ای از چندراهی های پرکاربردی است که در آشپزخانه، مبلمان، سرویس های خواب و دفاتر شرکتی است که میتوان آن را نصب و استفاده کرد. این پریز توکار کابینتی کنار محصولات دیگر و اکسسوری آشپزخانه و اتاق خواب، از تولیدات شرکت ملونی است. این شرکت همیشه سعی داشته است تا محصولات خود را با بهترین و با کیفیت ترین متریال درجه یک تولید نماید و علاوه بر آن بر روی کیفیت عملکرد آنها نیز تمرکز داشته است. از این رو برای برخی از محصولات خود مانند همین پریزها ۵ سال گارانتی شرکتی (توسط شرکت ملونی) دارد.

پریز توکار melloni_ 10022 ویژگی های دارند؟

  • سوکت برق 
پریز ملونی مدل ۱۰۰۲۲ دارای سه عدد سوکت برق می باشد که می توان دستگاه های مختلف را به صورت همزمان به آن متصل کرد و از آن ها استفاده کرد. این سوکت های برق با ولتاژ ۲۲۰ ولت برق شهری و با فرکانسی حدود ۵۰ الی ۶۰ هرتز عمل می کند.
  • پورت usb 
در کنار سوکت های برق دو عدد پورت usb وجود دارد که لا ولتاژ ۵ ولت و جریان ۲.۱ آمپر عمل می کند و می توان انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ و یا حتی انواع چراغ، دوربین و هر دستگاه دیگری که قابلیت شارژ دارند را می توان به آن متصل کرد.
  • مشخصات ظاهری پریز
این پریز به شکل مکعب مستطیل می باشد که سطح رویه آن نسبت به ۵ وجه دیگر آن بزرگتر می باشد و بر روی سطح مورد نظر می باشد. ابن مدل از چندراهی ملونی با ترکیبی از استیل و پلاستیک تشکیل شده است. درنتیجه هیچ گاه باعث برق گرفتگی نمی شود. ابعاد این پریز "29 ×11.5×9.5" سانتی متر می باشد و فاصله بین دو پایه آن ۲۶.۵ سانتی متر است. اگر در تصویر مشاهده کنید خروجی های این چندراهی به صورت در کنار هم بر روی یک صفحه گردان قرار گرفته اند و به صورت گردان حرکت می کند تا در زمانی که با آن نیازی نیست، درپوشش بسته شود.

نحوه نصب پریز توکار melloni_10022 

نصب این کالا بسیار ساده و آسان است و تنها باید یک مستطیل به ابعاد "۲۹ × ۱۱.۵" بر روی سطح مورد نظر برش داده شود و سپس با پیچ های mdf آن را محکم و ثابت نمایید. از آنجایی که سیم پیچی پیچیده ای وجود ندارد برای روشن کردن دستگاه تنها کافی است کابل آن را به پریز برق بزنید و مورد استفاده قرار دهید و نیازی نیست که سیم پیچی ساختمان را تغییر دهید.

قیمت خرید پریز توکار melloni

پریزهای توکار برند ملونی با توجه به مدل و امکاناتی که دارند، قیمتشان متفاوت است. شما می توانید تمامی مدل‌های این برند و یا حتی سایر برندها مانند فکتور و سایر برندها را در وبسایت فروشگاه علمایی مشاهده و آن ها را از نظر امکانات و لیست قیمت با یکدیگر مقایسه نمایید و در نهایت بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. در حین فرایند انتخاب کالا در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی با همکاران و کارشناسان ما در فروشگاه در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
رنگ بندی

استیل, مشکی

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پریز توکار ملونی مدل 10022”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587