• آپارات
    icon
  • روبیکا
    icon
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ
دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

فازمتر کریستالی نووا

ویژگی های محصول

  • ابعاد سایز بزرگ: 18.5×1.5×1.5 سانتیمتری
  • ابعاد سایز کوچک: 14.5×1.4×1.8 سانتیمتری
  • 1: استفاده راحت و اسان
  • 2: طراحی زیبا
  • 3: دارای سری دو سو فولادی
  • 4: نوردهی مناسب لامپ جهت تشخیص جریان فاز
  • 5: دامنه ولتاژ 100 تا 500 ولت
  • 7: ساخت کشور چین

زمان ارسال:

فروشگاه ابزار، یراق و تجهیزات ساختمانی علمایی

0 تا 89,800 تومان

شناسه محصول: بدون شناسه
ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ساعت پاسخگویی 8 الی 20

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

ضمانت برگشت و مرجوعی کالا

پرداخت به صورت آنلاین

پرداخت به صورت آنلاین

قیمت های منصفانه

قیمت های منصفانه

مشاوره تخصصی فروش

مشاوره تخصصی فروش

ارسال سریع

ارسال سریع

مشخصات فنی

برند نووا - Nova
طول دسته 11 میلی متر
نوع فازمتر معمولی
کاربرد ابزار خانگی
گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی

نقد و بررسی فازمتر کریستالی نووا

فازمتر کریستالی نووا یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در حوزه برق و الکترونیک و مصارف خانگی می باشد که با استفاده از آن می توان جریان برق پریزهای ساختمانی را تست کرد. ابن ابزار الکترونیکی دستی توسط شرکت نووا تولید و عرضه شده است و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا را دارد و در کنار سایر ابزارهای دستی به فروش می رسد.

ویژگی های فازمتر کرستالی نووا

  • مشخصات فازمتر
همانطور که می دانید، فازمتر نوعی پیچ گوشتی می باشد با این تفاوت که قابلیت سنجش جریان برق را دارد. این پیچ گوشتی دارای یک سری دو می باشد، جنس آن فولادی می باشد. دامنه ولتاژ قابل سنجش آن بین 100 تا 500 ولت می باشد. برای استفاده از این محصول یک لامپ کوچک تعبیه شده است که در صورت جریان برق چراغ آن روشن می شود.
  • اندازه فازمتر
این فازمتر دارای دو سایز می باشد که سایز بزرگ آن یعنی کد 1902 (18.5×1.5×1.5 سانتیمتری) و سایز کوچک آن یعنی کد 1901 (14.5×1.4×1.8 سانتیمتری) است که بسته به نیاز کاربر سایز مورد نیاز آن انتخاب می شود.
  • دسته فازمتر
دسته ای که برای این فازمتر ساخته شده است از جنس پلاستیک می باشد تا در حین کار و استفاده از آن مانند یک عایق برق عمل کند و فرد دچار برق گرفتگی نشود. رنگ دسته نیز شفاف است به گونه ای که داخل آن قابل مشاهده است تا بتوانید نور لامپ داخل دسته را ببینید.

نحوه استفاده از فاز متر

از فازمتر معمولا در فرایندهای برق کشی و برق رسانی ساختمان استفاده می کنند. زمانی که بخواهند، در یک نقطه پریز برق قرار دهند، تعیین کنند که آیا یک پریز برق دارد یا خیر و یا اینکه یک دستگاه از نظر برق رسانی دچار مشکل شده است یا خیر، مشکل از جای دیگری است از این ابزار دستی استفاده می کنند. برای تشخیص وجود جریان برق، این ابزار را داخل پریز و یا بر روی دو سیم مورد نظر قرار میدهند تا چک کنند برق رسانی انجام می شود؟ در صورتی که چراغ فازمتر روشن شود، به این معناست که پریز، کابل برق و یا دستگاه دارای جریان برق می باشد و اگر روشن نشود به معنای عدم برق رسانی می باشد.

تفاوت فازمتر کرستالی و فازمتر اسلوونی نووا

این دو ابزار هردو از نظر کاربرد مشابه یکدیگر هستند و به یک روش عمل می کنند و صرفا یک سری تفاوت هایی وجود دارد که می توان بسته به نیاز و شرایط کاری محصول مناسب انتخاب گردد. برای بررسی دقیق تر جزئیات این دو محصول باید اشاره کرد که فازمتر اسلوونی نووا دارای بدنه ی تمام پلاستیک ساخته شده است و صرفا نوک آن آبکاری شده است که مقاومت بالایی داشته باشد. محدوده اندازه گیری ولتاژ این ابزار بین 110 تا 250 ولت می باشد که کمتر از نمونه کرستالی است. همچنین دارای یک لامپ نئونی می باشد که دارای روکش پلاستیکی نیست  و به راحتی چراغ آن قابل رویت است.

خرید فازمتر کریستالی نووا

شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه علمایی خریداری نمایید و همچنین می توانید لیست قیمت خرید فازمتر با برندها و مدل های دیگر را در این وبسایت مشاهده و نسبت به یکدیگر مقایسه نمایید. پس از بررسی و مقایسه می توانید بهترین فازمتر را برای خود انتخاب نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید با کارشناسان فنی در فروشگاه از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در تماس باشید و نسبت به سایر محصولات و ابزارها اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید و سوالاعات خود را از آنها بپرسید تا آگاهی کامل را در خصوص محصولات مورد نظر کسب کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
سایز

بزرگ کد 1902, کوچک کد 1901

نظرات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فازمتر کریستالی نووا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین

برای ارتباط آنلاین با ما کلیک کنید.

پشتیبان واتساپ پشتیبان تلگرام

سات کاری از ساعت 8 الی 16:30

پشتیبان فروش: 05137291839 کارشناس فنی: 09917964587